MONTAŻ włącznika awaryjnych od mk4 cabrio na konsole srodkow

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Królik88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 08:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MONTAŻ włącznika awaryjnych od mk4 cabrio na konsole sro

Post autor: Królik88 » wt sie 07, 2012 14:05

GreenTroll pisze:Kolego Królik88 wnioskuję, że te dwie złączki czarne i jedna czerwona, to te z przełączników przy kierownicy?
Dokładnie tak.
GreenTroll pisze:Te dwa przewody biało-czarny i biało-zielono-czarny z pinów 2 i 3 idą na przełącznik, czy przekaźnik?
One idą na przełącznik kierunków. Należy wszystkie te kable z wtyczek porozgałęziać. Tzn mają iść tam gdzie idą i oprócz tego na przekaźniki i przełącznik jak na schemacie, inaczej nie będą działały kierunki. Można to zrobić takimi zmyślnymi spinkami do łączenia kabli. Przepraszam, że nie opisałem tego jasno od razu.


Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T

variant yachtowy
R line....
R line....
Posty: 408
Rejestracja: ndz lip 31, 2011 15:58
Lokalizacja: wawa

MONTAŻ włącznika awaryjnych od mk4 cabrio na konsole srodkow

Post autor: variant yachtowy » wt sie 07, 2012 19:29

i jeszcze mala uwaga do schematu kolegi krolik88 , w opisie pinow na wlaczniku z mk4 cabrio to 58D powinien byc szaroniebieski/plus z lini podswietlania wlacznikow , 31 to masa podswietlenia :blush: . pozdrawiam


Zapraszam na VARIANT YACHTOWY STORY... http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 9#p5276329" onclick="window.open(this.href);return false; komentarze sugestie i porady mile widziane ;)

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

MONTAŻ włącznika awaryjnych od mk4 cabrio na konsole srodkow

Post autor: Zico63b » pn paź 29, 2012 01:20

Przeglądając codziennie forum widziałem ikonkę "nowy post" przy tym temacie, sądziłem jednak że moja rola w tej przeróbce zakończyła się; jednak muszę coś dodać, jeszcze oprócz uwag Kolegi Variant Yachtowy.
Kolega Królik88 w swej poradzie, szukając masy dla elementów wykonawczych - podpiął się z nią do przewodu brązowo-niebieskiego w złączu 7-przewodowym (czyli do wyjścia na sygnały dźwiękowe*)), zamiast do brązowego w 4-przewodowym, który to przewód stanowi główną i stałą masę przełącznika zespolonego.
*) - i tylko ze względu na prawo Ohma i różnicę w oporności elementów - na próbach zadziałało to Koledze Królik88, mimo takiego podłączenia. W eksploatacji jednak będą niespodzianki!



Awatar użytkownika
Jeżu
VW Baron
VW Baron
Posty: 3392
Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
Silnik: 2H

Re: MONTAŻ włącznika awaryjnych od mk4 cabrio na konsole srodkow

Post autor: Jeżu » śr mar 28, 2018 18:18

A co jak ja miałem oryginalnie wlacznik awaryjnych w mk4 cabrio, wyciolem go i sprzedałem z obudową kolumny kierowniczej bo miała być decha z mk4 no i plany się zmienily i wkładam stara deche z mk3.
A ze wlacznik już zamontuje w kolumnie kierowniczej z mk3 bo znalesc tego co sprzedałem graniczy z cudem.


Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości