SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Czyli jak wywalę całą starą elektrykę to nie będzie żadnego problemu żeby dać tą nową? i potem tylko powpinać elektrykę z AFn i gotowe? czyli rzecz biorąc jak by wszystko poszło bez problemu to to jest 30min roboty? xd
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- gum_rbr
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz mar 07, 2010 12:10
- Lokalizacja: Brzozów (Podkarpackie)
Re: SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
wydzierasz starą instalacje i wsadzasz nową wtedy wszystko ci pasuje do skrzynki z afn-a, za 30 minut to raczej nie możliwe...
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
jednak zostanę przy lutowaniu
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Witajcie.
Jestem właśnie w trakcie swapu w moim MK2 z 1.6 TD 91rok na 1.9 TDI AFN z mk3. Generalnie sprawa wygląda tak, że z całym silnikiem otrzymałem wszystkie graty typu, skrzynia, wiązka wraz ze skrzynką, pedały, pompa, mechanizm biegów, sanki, magiel itp. Jutro jadę jednak po pedały, lewarek i serwo z Tolka, bo wyczytalem, ze z mk3 te moje pierdoły nie podejdą. Pytanie mam teraz takie... z mojej fabrycznej instalacji mam zostawić jedynie wiązkę wnętrza? Całą instalację silnika, która została po starym 1.6td odpiąć ze skrzynki?
Pytanie może banalne dla Was, ale chcę się wszystkiego dowiedzieć, bo w sprawach elektryki jestem zielony.
Za pomoc z góry dziękuję, pozdrawiam.
Jestem właśnie w trakcie swapu w moim MK2 z 1.6 TD 91rok na 1.9 TDI AFN z mk3. Generalnie sprawa wygląda tak, że z całym silnikiem otrzymałem wszystkie graty typu, skrzynia, wiązka wraz ze skrzynką, pedały, pompa, mechanizm biegów, sanki, magiel itp. Jutro jadę jednak po pedały, lewarek i serwo z Tolka, bo wyczytalem, ze z mk3 te moje pierdoły nie podejdą. Pytanie mam teraz takie... z mojej fabrycznej instalacji mam zostawić jedynie wiązkę wnętrza? Całą instalację silnika, która została po starym 1.6td odpiąć ze skrzynki?
Pytanie może banalne dla Was, ale chcę się wszystkiego dowiedzieć, bo w sprawach elektryki jestem zielony.
Za pomoc z góry dziękuję, pozdrawiam.
Moje pole Golfowe:
Gofrownica MK4 ->> [http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=504569]
RedBull MK2 ->> [http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=611889]
Gofrownica MK4 ->> [http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=504569]
RedBull MK2 ->> [http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=611889]
- gum_rbr
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz mar 07, 2010 12:10
- Lokalizacja: Brzozów (Podkarpackie)
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
ChupaCk, tak instalacje z Td wypinasz ,zostawiasz tylko instalacje od oświetlenia instalacje masz nowego typu to poradzisz Napewno
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Siemka panowie mam dwa pytania czy te wszystkie rzeczy mam wyciepać ? podpisane numerami 1,2,3,4 czy pod to wchodzi coś z afn? bo ssania to raczej nie bd mieć w afn
I jeszcze pytanko, gdzie mogę dostać takie coś? nie chodzi mi o śrubę tylko to gdzie się wkręca śrubę, jest to z wahacza od strony pasażera świateł czyli ten pierwszy ;P bo ten drugi to jest taka nakrętka jakby i wiem jak ją zrobić ale co z tym?
I jeszcze pytanko, gdzie mogę dostać takie coś? nie chodzi mi o śrubę tylko to gdzie się wkręca śrubę, jest to z wahacza od strony pasażera świateł czyli ten pierwszy ;P bo ten drugi to jest taka nakrętka jakby i wiem jak ją zrobić ale co z tym?
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
PiterMK95 pisze:Siemka panowie mam dwa pytania czy te wszystkie rzeczy mam wyciepać ?
Jeśli zostawiasz licznik z mk2, to zostawiasz linkę prędkościomierza czyli 3, resztę możesz usunąć.
- mskostek
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
- Lokalizacja: Marki
- Auto: Golf II
- Silnik: 1.9
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Ssanie wywalasz. Jeśli skrzynia i zegary z golfa 3 to linkę od obrotomierza i linkę sprzęgła też wywalasz .
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Licznik bym chciał zostawić z mk2 właśnie ale .myślałem że się nie da daje skrzynię od mk3 a golf jest z 87 czyli licznik na dwie kostki ? To trzeba przerabiać? i nie mam obrotomierza
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- mskostek
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
- Lokalizacja: Marki
- Auto: Golf II
- Silnik: 1.9
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Jesli skrzynia od mk3 to musisz załatwic sobie impulsator na linkę od takiego typu skrzyni . W takim razie wywalasz linkę od ssania i od sprzęgła chyba że załatwisz sobie taki wysprzęglik
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6733606895" onclick="window.open(this.href);return false;
Najlepiej żeby był razem łapą skrzyni która ma mocowanie linki i razem z linką pod ten wysprzęglik . Licznik możesz zostawic oryginalny . Tylko polecał bym przerobić instalację w aucie na nowy typ . Miał byś mniej żeźby w kablach
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6733606895" onclick="window.open(this.href);return false;
Najlepiej żeby był razem łapą skrzyni która ma mocowanie linki i razem z linką pod ten wysprzęglik . Licznik możesz zostawic oryginalny . Tylko polecał bym przerobić instalację w aucie na nowy typ . Miał byś mniej żeźby w kablach
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Mordeczki moje najdroższe... z instalacją sobie poradziłem. Ze swojej zostawiłem światła, chłodnicę no i wnętrze oczywiście, reszta czyli silnikową dałem z AFNa. Pytania mam do Was dwa, a mianowicie...
1. Golfik odpala jeśli podam mu na krótko plus z aku na zaworek n109 pompy, jeśli nie podam mu na krótko tego plusa to mogę nim kręcić i kręcić i nie odpala, a paliwo na wtryski podaje.
2. Zacząłem składać już półosie i mam problem (skrzynia oczywiście jest od TDI). Silnik sadzałem na swoich sankach, maglu i wahaczach z MK2 TD. Z jakiego modelu mam zastosować przeguby wewnętrzne o średnicy 100mm? Bo te z mk3 nie pasują (chyba są za grube, bo po założeniu dystansu i przegubu jest on na równi z końcem półosi i nie ma jak zapiąć segera).
Człowiek uczy się na błędach, może za szybko się za to wszystko wziąłem, ale jak bym się nie wziął za to, to bym tego nigdy nie zrobił.
Z góry dziękuję za podpowiedzi bardziej doświadczonych w tych sprawach.
1. Golfik odpala jeśli podam mu na krótko plus z aku na zaworek n109 pompy, jeśli nie podam mu na krótko tego plusa to mogę nim kręcić i kręcić i nie odpala, a paliwo na wtryski podaje.
2. Zacząłem składać już półosie i mam problem (skrzynia oczywiście jest od TDI). Silnik sadzałem na swoich sankach, maglu i wahaczach z MK2 TD. Z jakiego modelu mam zastosować przeguby wewnętrzne o średnicy 100mm? Bo te z mk3 nie pasują (chyba są za grube, bo po założeniu dystansu i przegubu jest on na równi z końcem półosi i nie ma jak zapiąć segera).
Człowiek uczy się na błędach, może za szybko się za to wszystko wziąłem, ale jak bym się nie wziął za to, to bym tego nigdy nie zrobił.
Z góry dziękuję za podpowiedzi bardziej doświadczonych w tych sprawach.
Moje pole Golfowe:
Gofrownica MK4 ->> [http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=504569]
RedBull MK2 ->> [http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=611889]
Gofrownica MK4 ->> [http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=504569]
RedBull MK2 ->> [http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=611889]
- mskostek
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
- Lokalizacja: Marki
- Auto: Golf II
- Silnik: 1.9
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Jak nie pali to podmień przekaźnik 109 to raz a dwa . Czy przypadkiem nie odpala i gaśnie po sekundzie ? . Jak tak to masz coś nie tak z imobilizerem .
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
ChupaCk, do większych przegubów wewnętrznych należy zastosować inne półosie, bo na te od małych przegubów wewnętrznych nie założysz zabezpieczenia ( co sam zresztą zauważyłeś ). Ja mam założone półosie od mk2 GTI 16V, ale każde półośki z mk2 pod większe przeguby wewnętrzne podejdą. Czasem w 1.8 jak i 1.6TD ( mocniejsze wersje ) były wewnętrzne większe. Najlepsze jest to, że o ile półośki różnią się pod względem przegubów wewnętrznych tak zewnętrzne czy duże czy małe nie robią różnicy i można je założyć zamiennie.
Re: SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Nie, nie... w ogóle nie chce odpalić o to chodzi. Jedynie kręci, ale nie potrafi załapać. Dzisiaj przepnę 109 ze swojego mk4 i zobaczę czy odpali.mskostek pisze:Jak nie pali to podmień przekaźnik 109 to raz a dwa . Czy przypadkiem nie odpala i gaśnie po sekundzie ? . Jak tak to masz coś nie tak z imobilizerem .
A co do tych półosiek to mam szukać w takim razie całych półosi niestety? Jutro będę na szrocie to może coś wynajdę z jakiegoś GTI lub jak mówisz z mocniejszych wersji 1.6TD. Dzięki za pomoc, bo chciałem jutro lecieć do sklepu i zamówić na próbę wewnętrzne z jakiegoś Toledo 1 TDI lub z GTI MK2. Oszczędziliście mi czasu.
Moje pole Golfowe:
Gofrownica MK4 ->> [http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=504569]
RedBull MK2 ->> [http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=611889]
Gofrownica MK4 ->> [http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=504569]
RedBull MK2 ->> [http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=611889]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości