SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3410
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

Post autor: marcinas1983 » śr lut 17, 2016 19:37

Michał_1977, nigdzie nie przywaliłem... AFN wzdłużny ma inny blok od AFN'a poprzecznego... nie wierzysz to sprawdź sam... nie mam dzisiaj nastroju na żarty... oto zdj...

AFN passat B5

Obrazek

AFN golf 3

Obrazek

Zabawa z cyklu... znajdź różnicę. Gdybym o tym nie wiedział to bym nie wypisywał pierdół... ale znam osobę, która przez to przechodziła i się lekko zdziwiła, że AFN z mk3 golfa i afn z audi a4 to nie te same bloki silnika.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

raju pce
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 15:37
Lokalizacja: Pabianice

Re: SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

Post autor: raju pce » śr lut 17, 2016 22:18

Czyli reasumując do silnika AFN z passata b5 nie będzie mi pasować obudowa pompy wody, a reszta czyli łapy, skrzynia, podstawa filtra oleju, króćce w głowicy itd będą pasować z mojego silnika poprzecznego? Oczywiście miskę oleju i smok też przełożę ze swojego afn z golfa III



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13599
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

Post autor: Michał_1977 » czw lut 18, 2016 08:40

marcinas1983 pisze:AFN z mk3 golfa i afn z audi a4 to nie te same bloki silnika.
A to Hitlersyny... :panna:
Przecież tak na logikę,różne bloki nie powinny mieć takiego samego symbolu!
Ja pierdziu,idę popatrzę co ja to składam,bo może wsadzę kupę siana i roboty,a potem do Zielonego nie wejdzie :banghead:


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3114
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

Post autor: Dziku VR6 » czw lut 18, 2016 08:56

Tez potwierdze ze są spore roznice w tych obydwu AFNach.
jak cos to mam dwa zdrowe słupki z poprzecznych (golf3.passat b4)


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3410
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

Post autor: marcinas1983 » czw lut 18, 2016 10:56

Tutaj filmik przedstawia właśnie szlifmoda, który znajomy musiał przeprowadzić, żeby załozyć osprzęt od silnika poprzecznego do wzdłużnego. Odtwórzcie sobie koło 2:31 i zobaczcie co trzeba zrobić:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Y98kYwKE8tM[/youtube]

Problem polega na tym, że obudowa pompy wody wtedy nie trzyma się na wszystkich śrubach z tego co pamiętam.
raju pce pisze:a reszta czyli łapy, skrzynia, podstawa filtra oleju, króćce w głowicy itd będą pasować z mojego silnika poprzecznego? Oczywiście miskę oleju i smok też przełożę ze swojego afn z golfa III
tak reszta powinna podejść.
Michał_1977 pisze:Przecież tak na logikę,różne bloki nie powinny mieć takiego samego symbolu!
uwierz mi też w to nie chciałem wierzyć... że afn wzdłużny to nie ten sam blok co afn poprzeczny :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

raju pce
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 15:37
Lokalizacja: Pabianice

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

Post autor: raju pce » pt lut 19, 2016 00:24

Czyli wychodzi na to że trzeba kawałeczek odlewu przeszlifować i będzie gitara :)



PiterMK95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: czw sie 20, 2015 15:12
Lokalizacja: Śląsk

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

Post autor: PiterMK95 » pt mar 11, 2016 22:02

Witam panowie, mam pytanie bo mam zamiar teraz kupić amorki gwint, ale też w niedalekiej przyszłości myślę nad swapem w moim mk2.
I pytanko jak zrobie swapa to ten gwint do wymiany na jakieś lepsze amorki czy mogą zostac?


Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce :D
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

Awatar użytkownika
mskostek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
Lokalizacja: Grójec

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

Post autor: mskostek » sob mar 12, 2016 09:19

Mogą zostać



PiterMK95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: czw sie 20, 2015 15:12
Lokalizacja: Śląsk

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

Post autor: PiterMK95 » ndz mar 13, 2016 21:46

A półosie z golfa 4 do gofla 2 podejdą? wtedy wiem, że odrazu bym musiał dać wtedy amorki tarcze zwrotnice z golf 4 czy coś jeszcze?


Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce :D
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

Awatar użytkownika
mskostek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
Lokalizacja: Grójec

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

Post autor: mskostek » ndz mar 13, 2016 22:32

Zacznijmy od początku. Z czego silnik i skrzynia ?

Ponawiam pytanie . Gdzie wpiąć te wtyczki i od czego one są ? Wychodzą z instalacji silnika

1
Obrazek

2
Obrazek



Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

Post autor: Lukassso » pn mar 14, 2016 11:47

Kostki przyłączeniowe charakterystyczne do stosowanych "szyn zbiorczych" w młodszych modelach VAG (Golf mk3, Seat Ibiza II, Cordoba I itp). W Mk2 /A2 trzeba takie szyny (złącza elektryczne) dołożyć lub wypiąć wsuwkę z obudowy i przepiąć do kości z tyłu skrzynki elektrycznej.

1. Przewód szary z niebieskim paskiem, plus podświetlenia. Możesz spróbować wpiąć w kość D / wtyk 12 (powinien być wolny).
2. Przewód zielony z czarnym paskiem, sygnał z ECU od obrotomierza. Wpiąć w kość G1 / wtyk 12 (wykonać jeśli masz zegary z mk3).

(mam nadzieję, że dobrze patrzę po zdjęciu i w zielonej jest faktycznie zielono/czarny a nie czarno/zielony, bo to różnica). Czarny z zielonym paskiem to sygnał prawego kierunkowskazu.


Obrazek

Awatar użytkownika
gum_rbr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz mar 07, 2010 12:10
Lokalizacja: Brzozów (Podkarpackie)

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

Post autor: gum_rbr » wt mar 15, 2016 12:35

PiterMK95, co ty z mkII chcesz golfa 4 zrobić,to jest na temat AFN i 1Z.Jeśli planujesz robić swapa na AFN wystarczy przeczytać temat na 1 Stronie. Pozdrawiam :)



PiterMK95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: czw sie 20, 2015 15:12
Lokalizacja: Śląsk

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

Post autor: PiterMK95 » wt mar 15, 2016 14:18

Czy taki silnik z AFN będzie lepszy od takiego AUY(z forda galaxy)??


Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce :D
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

Awatar użytkownika
mskostek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
Lokalizacja: Grójec

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

Post autor: mskostek » śr mar 16, 2016 19:03

Kolejny problem. Wszystko podpięte silnik kręci ale nie odpala . Układ paliwowy odpowietrzony przekaźniki 103,109 załączają się. Napięcie na grzanie świec idzie .Gdzie dalej szukać . Czy zegary mają coś wspólnego z odpalaniem . Bo nie chciał bym montować licznika z golfa 3 do golfa 2 . Ktoś miał podobny przypadek ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości