Strona 10 z 20

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pn lut 11, 2013 21:15
autor: superkasztan
Jeżeli chodzi o schemat elektryki to mi najwięcej pomógł ten.
a robiłem fuzje starej instalacji golfa i cordoby 97 AHU

http://www.haywood-sullivan.com/vanagon ... _LONG4.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Pozdrawiam i cierpliwości życzę :D

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pn mar 04, 2013 00:19
autor: Hercules69
Cześć mam pytanie odnośnie ocierającego o podłużnicę koła pasowego napędu pompy wspomagania jakie rozwiązanie zastosować? Mój silnik to tdi afn z golfa3. Żeby nie było to czytałem wcześniejsze posty ale nie wiem w końcu jakie jest skuteczne a nie chciał bym nakupować nie potrzebnych kół, pozdrawiam

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pn mar 04, 2013 22:40
autor: Crayzol
ja założyłem do tdi koło pasowe z wału na pompę wspomagania od silnika bodajże 1.8 albo 1.6 (mąjace wspomaganie) z golfa III i wszystko śmigało koło jest mniejsze i idealnie chowa się w podłużnicę trzeba kupić krótszy pasek oczywiście

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: wt mar 05, 2013 10:06
autor: Hercules69
No tak teraz ciekawe tylko od którego silnika będzie pasować:) nie podejrzał byś mi numeru oryginalnego? Kurde mam jeszcze problem z trzesącym się silnikiem nie mogę dojść z tym do ładu, trzęsie jak gasze i dryż na biegu jałowym. Mój setup to sanki z poduszkami od golfa 3 tdi, przednia belka od toledo I tdi z poduszką od golfa 3. Tak się zastanawiam może łapa ta przednia blaszana jest pod złym kątem i trzeba od czegoś innego założyć, fuck nie wiem co z tym zrobić.

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: wt mar 05, 2013 17:42
autor: Crayzol
Może silnik nie siadł ci dobrze na poduszki poluzuj śruby do granic możliwości odpal auto niech pochodzi na wolnych obrotach później parę razy daj mu w palnik (na luzie oczywiście :P ) zakręć śruby u mnie to pomogło. Co do koła pasowego to przypomniałem sobie że wyciągałem go golf III 1.8 8v jak wykręcisz to zobaczysz różnicę :P a i przy zakładaniu musisz dobrze ustawić otwory na śruby bo pasują tylko w jednym położeniu.

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: śr mar 06, 2013 14:35
autor: Hercules69
Co ty Crayzol nie pomogło poluzowanie śrub na poduszkach, wydaje mi się że to ta tylna poduszka od strony rozrządu daje ciała. Kółko zamówiłem od golfa 3 2.0gti 8V przyjdzie to zobaczę czy będzie pasowało.

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pt mar 08, 2013 12:25
autor: Hercules69
Już po problemie kółka napędu pompy wspomagania od golfa 3 2.0 8v 2e pasuje idealnie:) teraz jeszcze tylko poduszki silnika i będzie git

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pt mar 08, 2013 16:48
autor: Hercules69
Probelem rozwiązany! Do koła pasowego od silnika 1.9tdi AFN idealnie pasuje koło pasowe od silnika z golfa 3 2.0 8V 2e i pasek klinowy 10x685, został tylko temat poduszek pod silnikiem.

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: ndz mar 10, 2013 20:36
autor: Crayzol
a wydech Ci gdzieś nie bije? Jak poduszki to tylko Febi i w górę najlepiej oryginalne

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: wt mar 12, 2013 16:42
autor: Hercules69
Nie wszystko sprawdzone, swapa sam robiłem 3 miesiące chciałem żeby wszystko było dobrze złożone

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: czw kwie 18, 2013 23:17
autor: barto125
Takie pytanko, czy bez podłączenia pedału z potencjometrem odpali w ogóle tedeik?

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pt kwie 19, 2013 08:51
autor: Orzeł_01
barto125, ja tak odpaliłem 1Z na bosch-u, tylko wolne obroty wzrosły, ale spokojnie wjechałem autem do garażu.

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pn wrz 02, 2013 22:47
autor: barto125
Następne pytanie, aktualnie mam założoną skrzynię 020, wrzucam 02a i pytanie:
co z przegubami i półosiami? Mam swoje z mk2 1.6 i mam półosie z 1.9TDI, które i czy w ogóle podpasują?

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: wt wrz 03, 2013 07:23
autor: Michał_1977
barto125 pisze:co z przegubami i półosiami?
Te z TDI nie podejdą.
Wszystko zależy jaką skrzynię chcesz założyć.Ja miałem AFF z passata b3 i p[odeszła pod półosie z przygłupami z mk2,ale jak założyłem ASD z mk3 to po 100m było po przegubach :banghead:
Musiałem kupić nowe przeguby :grrr: i krótsze półośki od 16V :bajer: