Wybór instalacji gazowej...

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

janusz przybylski

Post autor: janusz przybylski » sob wrz 17, 2005 20:34

Mam instalacie LOVTEC , polecił mi kuzyn i jego szwagier bo takie mają . Na razie nie narz ekam , przejechałem 6 tys. km w 3 miesiące , mieszankę sam sobie reguluje śrubką na węzu bo to instalacja I generacji . Moim zdaniem najprostsza i najmniej kłopotliwa instalacja jeśli się weźmie pod uwagę zwykły gaźnik i sławetny Pieburg 2EE sterowany modułem elektronicznym .Dobry był jak był nowy a po 10 latach są jaja z tymi gaźnikami.



Awatar użytkownika
maccciej
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: czw cze 09, 2005 20:05
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: maccciej » ndz wrz 18, 2005 22:32

Ja tez mam pytanie dotyczace instalacji gazowej, ale nie chcialem zakladac nowego tematu.
Mam golfa mk2 1,6 (70KM) z 1990, jest podobno na mono wtrysku, czy mam załozyc do niego instalacje I czy drugiej generacji. Moze gdzies juz to bylo pisane, ale troche jest tych postow, wiec szukanie zajeloby troche czasu

Z gory dzieki za odpowiedz
Pozdro


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

janusz przybylski

Post autor: janusz przybylski » pn wrz 19, 2005 09:03

maccciej pisze:Ja tez mam pytanie dotyczace instalacji gazowej, ale nie chcialem zakladac nowego tematu.
Mam golfa mk2 1,6 (70KM) z 1990, jest podobno na mono wtrysku, czy mam załozyc do niego instalacje I czy drugiej generacji. Moze gdzies juz to bylo pisane, ale troche jest tych postow, wiec szukanie zajeloby troche czasu

Z gory dzieki za odpowiedz
Pozdro
I generacja - do gaźnika
II generacja - do monowtrysku
III generacja - do wtrysku najnowszej generacji samochodów



dap
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr sie 10, 2005 18:58
Lokalizacja: Kraków

Post autor: dap » śr paź 19, 2005 14:37

Witam Wszystkich
Chciałbym zainstalować instalacje gazową sekwencyjną BRC Sequent 24 do Golfa 3 z silnikiem 2E 8V .W związku z tym mam pytanie czy jest to możliwe i czy będzie ona poprawnie funkcjonować.
Za wszelkie opinie dziękuję.
Pozdrawiam



luk99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 16:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk99 » pn lis 07, 2005 22:08

Kolektory metalowe koszt ok. 400zl wlacznie z uszczelkami itp.

http://www.komet.prv.pl/
http://www.autokolektor.webpark.pl/

i chyba jesze na allegro widzialem kogos :)



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » wt lis 08, 2005 09:05

dap pisze:Witam Wszystkich
Chciałbym zainstalować instalacje gazową sekwencyjną BRC Sequent 24 do Golfa 3 z silnikiem 2E 8V .W związku z tym mam pytanie czy jest to możliwe i czy będzie ona poprawnie funkcjonować.
Za wszelkie opinie dziękuję.
Pozdrawiam
Możliwe jest i będzie działać.


Volskwagen - Das Auto.

maxylewith

Post autor: maxylewith » pt lis 11, 2005 01:22

Ja zalozylbym Lovato.Tak jak wspominali tu wczesniej koledzy podczas instalacji moga wyplynac wymiany kabli,swiec,kopulki itd.Moim zdaniem nie ma sie co za dlugo zastanawiac,bo ceny instalacji drozeja,sam gaz zreszta tez.Ja mam mk II 1.6 gaznik zalozylem (po czesci sam) Lovato ,zrobilem juz ponad 5 tys km i nie mam zadnych problemow.Nawet nie gasze i nie odpalam go na benzynie,bo jest to i niewygodne i paliwa szkoda i zawsze sie tez zmuli na srodku skrzyzowania akurat.Poza tym zauwazylem,ze po wypaleniu bajury i przelaczeniu na gaz nawet po jakims czasie okazuje sie ze w gazniku jest jednak jeszcze benzyna choc na zerze jechac juz nie chcial.Tak czy inaczej moj golfik chodzi lepiej i rowniej na gazie niz na benzynie;)



Awatar użytkownika
woVWka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt cze 24, 2005 16:17
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: woVWka » wt sty 03, 2006 20:28

maccciej pisze:Ja tez mam pytanie dotyczace instalacji gazowej, ale nie chcialem zakladac nowego tematu.
Mam golfa mk2 1,6 (70KM) z 1990, jest podobno na mono wtrysku, czy mam załozyc do niego instalacje I czy drugiej generacji. Moze gdzies juz to bylo pisane, ale troche jest tych postow, wiec szukanie zajeloby troche czasu

Z gory dzieki za odpowiedz
Pozdro
W Golfach MK II z silnikami 1.6 nigdy nie bylo zadnego wtrysku, wszystkie sa na gazniku, a u Ciebie jest Gaznik 2EE z elektronicznym sterowaniem...
Mam taka sama bestie i mam instalke I Gen. i jestem z niej zadowolony...

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
ben29
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 23:55
Lokalizacja: Znad Jeziora Roznowskiego
Kontakt:

Post autor: ben29 » czw sty 19, 2006 20:32

Witam , mialem inst BRc w II 1,3 87r na gazniku, zadnych problemow, zrobilem na nim 30 tys i wszystko gralo, co jakis czas oczywiscie regulacja i wymiana filterka, poza tym 0 problemow.
polecam




paulox pisze:Witam
Kto ma instalację BRC w golfie z gaźnikiem?? Podzielcie się opinią.
Bo mam mk2 1,6 PN i na miejscu w moim miescie montują BRC za 1250 zł.
Czy warto wchodzić w tą firme BRC czy lepiej poszukać Lovato. Oczywiście cały czas mowa o instalacji do auta z gaźnikiem.


Jeszcze ogólniejsze pytanie: Czy Golf 1,6 PN z katalizatorem ma sondę lambda?? I czy instalacja gazowa wpływa na zużycie katalizatora.


Pozdrawiam
Paulox


[ Dodano: Czw Sty 19, 2006 19:41 ]
Witam, mam zamiar rowniez do mojego LPG zalozyc, 1,8 90KM jednopunkt wtrysk, tez polecasz ta instalacje?? jesli tak , to czym rozni sie od innych??








steta pisze:Czesc jestem akurat montarzysta gazu jaki tak jest wtrysk jedno punke czy wielo jezeli wielo to pozagladaj czy jest plastikowy kolektor ssacy jezeli jest jedno punk to bedzie aluminiowy i teraz jezeli bedzie plasti to tylko ci polecam instalacjie na besposredni wtrysk wdedy i tylko wtedy bedziesz miec 100% pewnos ze tego lolektora ci nie rozwali koszt takiej instalaci umnie na warsztacie to 4000 ze zbiornikem w kole 34l. Firam to drem .
a na jedno punkt to bez problemu 1980 w kole BRC elektronik BINGO S4W zajebist elektronika polecam .
a co do LOVATO to cieszko puzniej donich z czesciam jakies membramy do reduktora czy jakies kolanko ci sie ulamie to ******* tylko z jakis starych na do reduktora BRC to wszystko dostaniesz ja mam juz na tym reduktorze zrobione 140.000 km i jeszcze chodzi nara .
pozdrawiam cze jak chcesz jeszcze czegos sie dowiedziec to gg 3745151 lub 606274895 nara



frytek43
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pn gru 12, 2005 10:04
Lokalizacja: Jastrzebie zdrój
Kontakt:

Post autor: frytek43 » czw sty 26, 2006 12:21

ja zakaladalem kiedys instalacje BRC sa dobre mialem porownanie z innymi instalacjami mianowiciwe w lewato nie ma mozliwosci spuszczenia frakcji oleistej z parownika a to jest dos wzane by nie wykonczyc go po zatym instalacje 3generacji czyli sekfencyjne tez sa bardzo dobre ale polecam je tylko tym ktorzy pokonuja naprawde durze odleglosci jezdze teraz na tej instalacji i naprawde mam 0 problemow polecam ja wszystkim


Jezeli pomoglem daj punkt:)

lenek5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pt gru 31, 2004 13:11
Lokalizacja: Nysa

Post autor: lenek5 » pn lut 13, 2006 01:41

To wkońcu Lovato czy co??Ponoć Lovato najmnie awarynjne a tanie w ekspoatacji koplety naprawcze i odporne na zanieczyszczony gaz??

[ Dodano: Pon Lut 13, 2006 00:42 ]
Acha zapomniałbym większość parowników Lovato ma spust mazi oleistej :pub:



tongpo22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 31, 2005 11:04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tongpo22 » sob lut 18, 2006 13:21

mam BRC (1700zł) w mk3 na jednowtrysku chwale sobie ta firme jak narazie odpukac zadnyc problemów faktycznie czasami sa małe wachania obrotów silnika ale uwazam ze to szczegół najwazniejsze ze ne szarpie, nieprzerywa i mała utrata mocy i dwa lata gwarancji. z tego co słyszałem to parowniki luba sie psuc po roku eksploatacji. pozdrawiam



Awatar użytkownika
chojna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr lis 16, 2005 01:39
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: chojna » wt lut 28, 2006 14:14

frytek43 pisze:ja zakaladalem kiedys instalacje BRC sa dobre mialem porownanie z innymi instalacjami mianowiciwe w lewato nie ma mozliwosci spuszczenia frakcji oleistej z parownika a to jest dos wzane by nie wykonczyc go po zatym instalacje 3generacji czyli sekfencyjne tez sa bardzo dobre ale polecam je tylko tym ktorzy pokonuja naprawde durze odleglosci jezdze teraz na tej instalacji i naprawde mam 0 problemow polecam ja wszystkim

To chyba jakis stary parownik widziałes bo ja zakładajac Instalacje Lovato to kazdy miał korek do spuszczania oleju

http://www.lovato.pl/digester.do?idComp ... Product=29 na tej stronce sie dopatrzysz korka pozdrawiam ja na Lovato zrobiłem 150 tys i jedyne co to filterki zmieniałem i od czasu do czasu olej spuszczałem z parownika

[ Dodano: Wto Lut 28, 2006 13:21 ]
lenek5 pisze:To wkońcu Lovato czy co??Ponoć Lovato najmnie awarynjne a tanie w ekspoatacji koplety naprawcze i odporne na zanieczyszczony gaz??



Ja mam 3 samochod na lovato i nigdy nie nażekałem jeżeli chodzi o instalacje to polecam tagże Landi lub Gms ale to juz większa kasa na lovato tez jest 2 lata gwarancji tylko zalezy od warsztatu :grin: pozdro



piter6210
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw mar 16, 2006 08:25
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

BRC

Post autor: piter6210 » czw mar 16, 2006 08:51

MAM VENTO 1,8 90km INSTALACJA BRC ZALOZONA W KALINOWCE KOLO SWIDNIKA NAPRAWDE NIE ZALUJE Z ZAKOPANEGO JECHALEM W ZIMIE PREDKOSC 90KM/H NIE PRZEGINALEM ZROBILEM 420 KM NA JEDNEJ BUTLI 34L ZATANKOWALEM SIE NA STACJI JET W ZAKOPANYM GAZ MI SIE SKACZYL NA UL. KRASNICKEJ W LUBLINIE CZYLI SREDNIA OKOLO 7.5L NA 100KM JA TYLKO SIE TANKUJE NA STACJI JET SUPER GAZ POLECAM WSZYSTKIM A POZATYM PRZEJECHALEM SWOIM VENTO 25TYS KM I ZADNYCH PROBLEMOW KOSZT INSTALACJI TO OKOLO 1600ZL W KOLO ALE TO BYLO JAKIES 8 MIESIECY TEMU TERAZ NIEWIEM
CHCESZ ABY CI SAMOCHOD PALIL MNIEJ POLECAM INSTALACJE BRC I GAZ Z STACJI JET ZADNEGO INNEGO SYFU



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości