Andrzej4286 też miałem takie objawy na 2 czy 3 silniczkach, po rozbebeszeniu wszystko wyglądało ok, ale silniczki nie działały.
Odpuściłem sobie zabawę w elektronikę, zwłaszcza, że dorwałem kilka nowych ori silniczków po 20zł/szt.
Tu masz przykład nówek po 40zł/szt.:
http://allegro.pl/silniczek-reflektora- ... 22798.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A przy poszukiwaniach patrz również na silniczki z Caddy, Octavii, Stilo i kilku innych aut.
Kavior jeśli nie masz samopoziomowania to wg mnie całkowite usunięcie regulatora wysokości świecenia nie będzie dobrym pomysłem. W sytuacji, kiedy będziesz miał prawidłowo ustawione lampy i załadujesz bagażnik będziesz oślepiał jadących z przeciwka.
Jeśli chcesz mieć regulator pod xena dla picu (policja czy przeglądy) to na Twoim miejscu zrobiłbym to z głową, tj. właściwy regulator przerzucił gdzieś indziej, chociażby od spodu nad nogami kierowcy, a regulator dla xena wrzucił w miejsce w kratce nawiewu i puścił do niego jedynie przewody do jego oświetlenia.
Takie rozwiązanie będzie 100 razy lepsze niż zupełne pozbycie się regulacji wysokości świecenia lamp.