[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
tomekh_1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: pn lut 23, 2009 23:59
Lokalizacja: Konin/Poznań

Post autor: tomekh_1990 » pn mar 23, 2009 00:19

kolego karczu210589 napisz co za zegary posiadasz od 1.3 moze bym wygrzebal gdzies z dziesla to by podeszlo na wymianke z obupulna korzyscia :D


[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d89fd2dfbb4d546.html[/img]

timrek88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw cze 25, 2009 15:03
Lokalizacja: Polska

Post autor: timrek88 » czw cze 25, 2009 15:09

siema wszystkim mam pytanie mam golfa mk II GTI v8 z komputerem chcialem wymienic zegary i podswietlanie , doszedlem do pewnego mometu i mamm problem wypiolem linke od licznika lecz jeszcze zostala jedna i nie wiem jak ja odpiac sa tam 3 srubki nie wiem czy mam je wykrecic moze ktos doradzi jak z tym sobie poradzić pozdr .


///German Style///

Awatar użytkownika
pospiech8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lis 17, 2008 21:49
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

Post autor: pospiech8 » czw cze 25, 2009 19:02

Zalezy jaki masz licznik moze byc tak ze to drugie wejscie w liczniku jest od ekonomizera (czyli wejscie na podciśnienie) ale naj prawdopodobniej tak jest jak mozesz to wstaw zdjęcie tyłu licznika to ci dokładnie powiem ale raczej bedzie to wejscie na podcisnienie



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » ndz sie 02, 2009 20:30

krótka piłka ... digifiz + klekot == da rade ??


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » ndz sie 02, 2009 22:13

abrams pisze:krótka piłka ... digifiz + klekot == da rade ??
jesli chodzi o obrotek to tak, tylko musisz miec specjalny uklad ktory zmieni ci sygnal z diesla na benzyne, wszystko bedzie dzialac po za spalaniem


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » ndz sie 02, 2009 22:16

szybka odpowiedz, prędkościomierz będzie działał natomiast obrotek nie, chyba ze dasz jakiś układ co będzie pobierał impulsy z alternatora i przerabiał je na zrozumiałe dla Digifiza


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
n0th
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt cze 05, 2007 21:17
Lokalizacja: Trójmiasto / Mrągowo

Post autor: n0th » śr sie 05, 2009 01:14

Panowie, proszę o odpowiedź, bo czarno na białym nie przeczytałem nic treściwego na ten temat.

Orginalny licznik z zegarkiem indeks 935, kupiony z obrotkiem ale 950.
Czy da radę zrobić tak, aby ten nowy po podłączeniu nie przekłamywał?
Jeżeli tak, to jak to zrobić (to, żeby przełożyć ze starego to wiem, ale tu jest problem, bo urwałem ten drucik, który porusza wskazówką). Jeżeli nie, to dlaczego?

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Post autor: k0nr4d » śr sie 05, 2009 11:04

Bez przełożenia starego prędkościomierza nie da rady.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr sie 05, 2009 14:11

odkręcasz kila śrubek i już masz wyjęcty predkościomierz, zakładasz ten z właściwym indeksem przykręcasz i jest gites


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

fink
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw sie 06, 2009 21:30
Lokalizacja: katowice

Post autor: fink » czw sie 06, 2009 21:33

Witam a u mnie brak tego przewodu z alternatora tzn jest do pierwszej wtyki a potem go juz nie ma wiec mozna powiedziec ze od W juz nie idzie i co teraz ? mowa o ropniaczku 1,9 sdi jakies rady gdzie dociagnac ten przewodzik zeby szlo sie cieszyc obrotomierzem ?

z gory dzieki :)



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw sie 06, 2009 22:00

masz MK3?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

fink
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw sie 06, 2009 21:30
Lokalizacja: katowice

Post autor: fink » pt sie 07, 2009 15:28

tak



Lukaszr0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob cze 06, 2009 22:14
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Lukaszr0 » pn sie 10, 2009 23:03

Czy 150 zł za zegary z obrotkiem do D to dobra cena ? Czy podejdą one do 1,6 TD ? Te co mam do nabycia mają indeks 950 - tak jak moje ale mają skale prędkości do 200 a moje mają do 220, czy nie będą przekłamywać ?

[ Dodano: 11 Sie 2009 20:25 ]
Proszę o szybką odpowiedź do powyższego pytania, bo zegary uciekną mi z przed nosa :grin:



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw sie 13, 2009 21:40

jeśli to zegary od diesla to będą pasowały, natomiast przędkościomierz można przełożyc-było o tym 10000000 razy


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości