[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » czw wrz 09, 2004 16:08

Brawo :)


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

szaro102

Post autor: szaro102 » czw wrz 09, 2004 17:08

Tego ze disel nie ma MFA to prawie jestem pewien ale chce to zrobic jakims domowym systemem :-) zalezalo by mi na ty m obrotomierzu .zaraz zaczynam poszukiwania :)ale teraz :food:
Pozdrawiam
Irek



Awatar użytkownika
michas III
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 21:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: michas III » czw wrz 09, 2004 21:58

to powiadacie ze w III tez mozna tak łatwo zamienic zegar na obrotomierz a mogłby mi ktos powiedziec jesli kupowal ile zaplacil? a moze ktos oszacuje ile moze kosztowac na giełdzie do III


koko dżambo i do przodu

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » czw wrz 09, 2004 22:03

golf 3 benzyna, jakieś 100-150pln


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
marek007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:00

Post autor: marek007 » pt wrz 10, 2004 00:18

tak gwoli sprostowania... po wyjeciu zegarka podczepiam obrotomierz i tam juz sa jakies kabelki czy musze cos ciagnac(np od aparatu zaplonowego)?? Jest tam juz jakas kostka przy zegarach zeby tylko wczepic?



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pt wrz 10, 2004 09:27

wymieniaj całe zegary, nie sam obrotomierz


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt wrz 10, 2004 12:29

ejj ale czy to dobre połączenie skrzyni z benzyniaka do diesla, da sie tak? przeież jest duza rużnica w przełożeniach i ich obrotac, wiem ze z diesla do benzyny to sienie da a w drugą strone?


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pt wrz 10, 2004 12:45

Nie rozumiem o czym mówisz


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

gipson

Post autor: gipson » pt wrz 10, 2004 14:52

igor002 pisze:ejj ale czy to dobre połączenie skrzyni z benzyniaka do diesla, da sie tak? przeież jest duza rużnica w przełożeniach i ich obrotac, wiem ze z diesla do benzyny to sienie da a w drugą strone?
W dieslu wydaje mi sie ze biegi sa dluzsze. W benzyniaku krotsze, wiec jak ktos zostawi skrzynie z benzyny i wsadzi diesla to za szybko chyba nie pojedzie..



Leoanne
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 10, 2004 08:44
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Leoanne » ndz wrz 12, 2004 14:34

Czy ktos mialby sprzedac zegary do VW golfa II 1.8 ??


"ja nie jadę tak szybko, ja tylko niżej lecę"

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz wrz 12, 2004 14:56

Proponuję pytać na giełdzie, a nie tutaj :P


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

zbycho_s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 11:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: zbycho_s » czw wrz 16, 2004 15:53

Mam golfa2 rocznik 88 TD i nie działa mi obrotomierz lecz jak mu dam czadu po garach to się czasem ruszy, gdzie tkwi problem ?



Leoanne
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 10, 2004 08:44
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Leoanne » czw wrz 16, 2004 16:08

Total, a mi kolega naprawial ten licznik. Robil to juz wczesniej, ale pupa, dalej sie nie kreci...i poza tym cos mi sie zdaje ze predkosciomierz tez sie zchrzanil...jade kolo 45km/h apokazuje mi 60km/h...jest to raczej nie mozliwe, zebym sie tak do predkosci przyzwyczaila, ze teraz mi sie wydaje, ze wolno jade. Bo np. na 4 biegu, i 60km/h auto mi sie trzesnie, ze niby za wysoki bieg...a przecie 4 bieg przy 60km/h to powinno byc ok...Chce kupic nowy licznik...wszystko, wszystkie zageary, nie chce nic kombinowac z tym, tylko nie wiem gdzie kupic i jak sprawdzic, czy jest dobry. Moj na pewno jest na dwie kostki i oznaczenie tarczy ma 950.


"ja nie jadę tak szybko, ja tylko niżej lecę"

bartm
root
root
Posty: 55
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 20:51
Lokalizacja: Olkusz/Kraków

Post autor: bartm » czw wrz 16, 2004 22:19

Leoanne pisze:Total, a mi kolega naprawial ten licznik. Robil to juz wczesniej, ale pupa, dalej sie nie kreci...i poza tym cos mi sie zdaje ze predkosciomierz tez sie zchrzanil...jade kolo 45km/h apokazuje mi 60km/h...jest to raczej nie mozliwe, zebym sie tak do predkosci przyzwyczaila, ze teraz mi sie wydaje, ze wolno jade. Bo np. na 4 biegu, i 60km/h auto mi sie trzesnie, ze niby za wysoki bieg...a przecie 4 bieg przy 60km/h to powinno byc ok...Chce kupic nowy licznik...wszystko, wszystkie zageary, nie chce nic kombinowac z tym, tylko nie wiem gdzie kupic i jak sprawdzic, czy jest dobry. Moj na pewno jest na dwie kostki i oznaczenie tarczy ma 950.
W granicach 100 PLN z obrotkiem, 40 bez. moge dac namiar do goscia ktory handluje tylko zegarami :) Pozdro.



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości