Dzień dobry, nowy na forum, pierwszy wpis, bardziej żółtodziób niż ogarniacz jak greg i cała reszta starych wyjadaczy
Wypada się przywitać, a wiec dzień dobry wszystkim.
Już dawno widziałem ten post, a wymiana zamka i przy tym rozwalenie ślizgu do szyby (dokładana instalacja, uniwersalne szyby, gdyż Borka była goła i wesoła jak wyjechała z salonu) poniekąd napaliła mnie na to przedsięwzięcie. Zebrałem wszystkie graty, sporo gratów wyszło po dobrej cenie lub za darmo, był jednak warunek u znajomego, że sam sobie te graty wyciągam (oprócz komfortu, ten z innego auta. Wszystko wyciągałem z golfa 4, 2001)
Wszystko co kupiłem, jest ze sobą spójne 1j0 ( moja bora z 2001, wcześniej dołożyłem licznik fullfis, pokazuje spalanie, ile przejadę na baku itd. (Gdzieś wcześniej czytałem ze to licznik pod cana ?)
Wszystko podłączyłem wg instrukcji grega na stronie pierwszej i tej na stronie 39 (przejście z sterownika centralnego na moduł 1j0959799ah).
Problem mam z podświetleniem. Ale nie całego wnętrza. Zegary świecą, kopertówka w drzwiach swieci, póki auto rozprute to włożyłem na próbę włącznik do podgrzewania tylnej szyby i tez swieci. Świecą nawet światła we wnętrzu po otwarciu drzwi. Problem jest z przyciskami do szyb (wszystkie drzwi oprócz kierowcy, o tym za chwile) i łapką na lusterkiem z passata w8
. Problem z tymi elementami jest taki, że one świecą cały czas. Nie ważne czy światła są włączone czy wyłączone, czy klucze przekręcone czy w ogóle ich nie ma w stacyjce. Świecą na okrągło, do póki nie wypnie akumulatora. Czy jest jakieś sensowne wytłumaczenie tego, czy trzeba szukać przebicia na jakimś kablu?
Co do drzwi kierowcy. Oprócz kopertówki po otwarciu drzwi, nie swieci nic, nawet wtedy kiedy powinno świecić. Obstawiam silniczek wraz z modułem w drzwiach, bo ten wyglada bardzo „szemranie”. Czy moje przypuszczenia są słuszne? Dodam ze przyciski do sterowania szybami, działają dobrze, z wyjątkiem jednego kliku w dół na szybę kierowcy. Ta wtedy jedzie do góry