[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
że CAN to wywnioskował po 1C0...ale tak jak pisałem wyżej, jest to sterownik centralnego zamka
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
Witam. Tak czytając ten wątek nie wiem już czy mam w swoim golfie IV 98 CAN. posiadam moduł komfortu o nr 1C0962258E z trzema wtyczkami. Kupiłem podnośniki szyb o nr.1J2959802C 1J2959801D. Cz ten zestaw będzie ze sobą współpracował?
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
tmhc, wystarczy poczytac ten temat i bedziesz wiedzial, ze TWOJ zestaw NIE bedzie wspolpracowal.... 1j dla 1j 1c dla 1c proste i walkowane 1000x
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
pytanie jak czytałeś...tmhc pisze:Tak czytając ten
nie masztmhc pisze:czy mam w swoim golfie IV 98 CAN
posiadasz sterownik centralnego zamka o nr 1C0962258E - nie moduł komfortutmhc pisze:posiadam moduł komfortu o nr 1C0962258E
od angola...tmhc pisze:Kupiłem podnośniki szyb o nr.1J2959802C 1J2959801D
nietmhc pisze:Cz ten zestaw będzie ze sobą współpracował?
zanim cokolwiek napiszesz, poczytaj trochę forum i użyj googli
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
Okej, teraz już przestudiowałem bardziej skrupulatnie ten wątek. Posiadam moduł centralnego zamka 1C0962258E (rozumiem że nie potrzebuje nowych zamków gdyż mam seryjny alarm z centralką). Nie posiadam podgrzewania lusterek, sterowania tez nie. Posiadam elektrycznie otwierany szyberdach. Oświetlenie podsufitki gaśnie powoli. Kluczyk który posiadam ma 2 przyciski (nie jest c to scyzoryk) 433mhz. posiadam silniczki z blachami i wiązkami od anglika. wiem ze te silniczki mogę sobie wyrzucić do kosza.
Mam kilka pytań na które nie znalazłem odpowiedzi:
1. Czy blachy od angola będą pasować czy też szrot?
2. Czy wiązki będą pasować ( ewentualnie jakaś przeróbka może wejść w grę)?\
3.Wybaczcie za wałkowane pytanie "jaki mam kupić moduł" wiem ze 1j1 dla 1j i 1c dla 1c tylko moje pytanie jest takie, ze skoro nie mam szyny CAN licznik mam bez CAN, nie posiadam w liczniku wyświetlacza, czyli nie ma fis ani MFA tylko spalanie i temperatura na wyświetlaczu pod obrotomierzem, to jaki mogę wybrać moduł żeby później do niego dopasować silniczki? i ewentualnie jakie silniczki?(w przyszłości chciał bym żeby mi obsługiwał lusterka).
4. Czy zaopatrzenie się w wiązkę centralna z anglika będzie pomocne w dołożeniu wiązki centralnej? ( wtyczki, przewody z gotowymi pinami)?
Mam kilka pytań na które nie znalazłem odpowiedzi:
1. Czy blachy od angola będą pasować czy też szrot?
2. Czy wiązki będą pasować ( ewentualnie jakaś przeróbka może wejść w grę)?\
3.Wybaczcie za wałkowane pytanie "jaki mam kupić moduł" wiem ze 1j1 dla 1j i 1c dla 1c tylko moje pytanie jest takie, ze skoro nie mam szyny CAN licznik mam bez CAN, nie posiadam w liczniku wyświetlacza, czyli nie ma fis ani MFA tylko spalanie i temperatura na wyświetlaczu pod obrotomierzem, to jaki mogę wybrać moduł żeby później do niego dopasować silniczki? i ewentualnie jakie silniczki?(w przyszłości chciał bym żeby mi obsługiwał lusterka).
4. Czy zaopatrzenie się w wiązkę centralna z anglika będzie pomocne w dołożeniu wiązki centralnej? ( wtyczki, przewody z gotowymi pinami)?
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
czyli masz mfa...........ani MFA tylko spalanie i temperatura na wyświetlaczu pod obrotomierzem
nie wiem bo nie przerabialem tego, ale blachy z angola powinny pasowac- ewentualnie bedziesz musial zrobic nawierty w otwory- dokladnie 3- dla strony kierwcy aby tapicerke przykrecic ... reszta p&p- tak mi sie wydaje... jak masz anglika na czesci to bierz wszystkie przewody, wtyczki i kombinuj.... schematy i jedziesz ....
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
Musze dokładnie porównać moje blachy i te z anglika.
podsumowując:
Nie mam CAN-a wiec potrzebuje takiego modułu 1J0 959 799 AH. Silniczki kupie takie 1J0 959 801, 1J0 959 802. Wiązki skoro mam od anglika będzie trzeba przełożyć, lewa na prawe drzwi i odwrotnie ( będzie tak pasować? ) moduł centralnego mam na trzy wtyczki, przyłączając te kabelki (jak już rozpruje te trzy wtyczki) według schematu ze strony nr 1 i podłącze pod w/w moduł, czy muszę zrobić adaptacje VAG-iem? (pomijając adaptacje pilota centralnego zamka).
I tak w pierwszym etapie chciał bym tylko podłączyć komfort i wyprowadzić niezbędne kable.
podsumowując:
Nie mam CAN-a wiec potrzebuje takiego modułu 1J0 959 799 AH. Silniczki kupie takie 1J0 959 801, 1J0 959 802. Wiązki skoro mam od anglika będzie trzeba przełożyć, lewa na prawe drzwi i odwrotnie ( będzie tak pasować? ) moduł centralnego mam na trzy wtyczki, przyłączając te kabelki (jak już rozpruje te trzy wtyczki) według schematu ze strony nr 1 i podłącze pod w/w moduł, czy muszę zrobić adaptacje VAG-iem? (pomijając adaptacje pilota centralnego zamka).
I tak w pierwszym etapie chciał bym tylko podłączyć komfort i wyprowadzić niezbędne kable.
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
greg, Witam Mógłby Pan (bądź ktoś z Forumowiczów mógłby mi to na Priv podesłać ) wstawić gdzieś schemat podłączenia modułu komfortu J0959799AH(bo te z Rapida już nie działają a jest mi to potrzebne ... ) Dzięki bardzo ...Pozdrawiam Owner 21
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
Owner21 znalazłęm tylko jedna część.
http://www.siedlecduzy.neostrada.pl/Die ... anlage.pdf
http://siedlecduzy.neostrada.pl/komf97.pdf
http://www.siedlecduzy.neostrada.pl/Die ... anlage.pdf
http://siedlecduzy.neostrada.pl/komf97.pdf
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
pytanie nastepujace modul 1c0959799b wymieniony z 1c0962 258j- czyli centralnym...
problem klapy tylnej. brak reakcji na pilot- bebenek zasyfiony i nie dziala otw/zam z kluczyka.
co ustalilem ze scematow tak wiec:
13/23 MK---> braz/zielony----> 5pin wtyczki 5cio pinowej w slupku C
3/23 MK--> zielony --> 2pin wtyczki 5cio pinowej slupek c
18/23 MK --> niebieski --> 4pin wtyczki 5cio piniowej slupek c
2/23 MK --> zielono brazowy --> 3pin wtyczki 5cio pinowej slupek c- tego pinu nie mam w tej 5cio pinowej wtyczce...
GOLF HB 5cio drzwiowy 1999r. chce sie upewnic czy dobrze strawilem schematy i szybko to podlaczyc bo delikatnie pada deszcz a mam rozpierduche w aucie. z gory dzieki.
a wiec podlaczylem tak jak napisalem :
zielony do 3 pinu MK
niebieski do 18 pinu MK
brazowo zoelony- w kostce slupka c kabelek konczyl sie we wtyczce wiec przedluzylem kabel do MK i wpialem di pinu 13 MK
kabelek brazowo czarny z czarnej kostki w slupku C wpialem w pin 10 MK.
I i i i i i uslyszalem silownik ale reagowal tylko na otwieranie....
wzialem wiec proboweczke i mykalem po pinach Modulu Komfortu i na 3 pinie podczas wciskania pilota pojawialo sie napiecie natowmiast na 18 pinie owego napiecia nie bylo.... co moze byc przyczyna ??
dodam ze prawdobodobnie mikrostyk klapy nie dziala bo ostatnio przestalo mi dzialac oswietlenie, jednak jak otwieram bagaznik to mam info na pol fisie o otwartym bagazniku.... gdzie moze lezec przyczyna braku reakcji na zamkniecie ??
problem klapy tylnej. brak reakcji na pilot- bebenek zasyfiony i nie dziala otw/zam z kluczyka.
co ustalilem ze scematow tak wiec:
13/23 MK---> braz/zielony----> 5pin wtyczki 5cio pinowej w slupku C
3/23 MK--> zielony --> 2pin wtyczki 5cio pinowej slupek c
18/23 MK --> niebieski --> 4pin wtyczki 5cio piniowej slupek c
2/23 MK --> zielono brazowy --> 3pin wtyczki 5cio pinowej slupek c- tego pinu nie mam w tej 5cio pinowej wtyczce...
GOLF HB 5cio drzwiowy 1999r. chce sie upewnic czy dobrze strawilem schematy i szybko to podlaczyc bo delikatnie pada deszcz a mam rozpierduche w aucie. z gory dzieki.
a wiec podlaczylem tak jak napisalem :
zielony do 3 pinu MK
niebieski do 18 pinu MK
brazowo zoelony- w kostce slupka c kabelek konczyl sie we wtyczce wiec przedluzylem kabel do MK i wpialem di pinu 13 MK
kabelek brazowo czarny z czarnej kostki w slupku C wpialem w pin 10 MK.
I i i i i i uslyszalem silownik ale reagowal tylko na otwieranie....
wzialem wiec proboweczke i mykalem po pinach Modulu Komfortu i na 3 pinie podczas wciskania pilota pojawialo sie napiecie natowmiast na 18 pinie owego napiecia nie bylo.... co moze byc przyczyna ??
dodam ze prawdobodobnie mikrostyk klapy nie dziala bo ostatnio przestalo mi dzialac oswietlenie, jednak jak otwieram bagaznik to mam info na pol fisie o otwartym bagazniku.... gdzie moze lezec przyczyna braku reakcji na zamkniecie ??
Re: [MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + kom
Witam
Mam pytanie odnośnie anteny, czy znajduje się ona standarowo z zamku lewych przednich drzwi? znalazlem taki zamek w etce o nr 6X2 837 013 N, Znalzałem tez inna pozycje odnośnie anteny o nr 1J2 970 228( antena na słupek??) nie wiem jak ona wyglada bo nie znalazłem zdjecia, potrzebna jest mi ona do modulu, ostatnie pytanie troche z innej beczki odnosnie błedu 0929 uwalony zamek(moduł komfortu wywala taki bład i fis pokazuje ze drzwi np lewe sa otwarte a fizycznie otwarte sa prawe i odwrotnie) , mikrostyk mam ok wiec pewnie siłownik, opłaca sie to robic? czy lepiej zainwestowac w nowy zamek? Dzieki za sugestie!!
Mała poprawka doczytalem sie ze nr zamka 6X2 837 013 N( lewe przednie drzwi) jest przeznaczony dla aut z kierownica po prawej stronie wiec to chyba jest opcja dla UK. Natomiast etka nie podaje juz innego zamka z wbudowana antena, jest tylko ten jeden numer.
Mam pytanie odnośnie anteny, czy znajduje się ona standarowo z zamku lewych przednich drzwi? znalazlem taki zamek w etce o nr 6X2 837 013 N, Znalzałem tez inna pozycje odnośnie anteny o nr 1J2 970 228( antena na słupek??) nie wiem jak ona wyglada bo nie znalazłem zdjecia, potrzebna jest mi ona do modulu, ostatnie pytanie troche z innej beczki odnosnie błedu 0929 uwalony zamek(moduł komfortu wywala taki bład i fis pokazuje ze drzwi np lewe sa otwarte a fizycznie otwarte sa prawe i odwrotnie) , mikrostyk mam ok wiec pewnie siłownik, opłaca sie to robic? czy lepiej zainwestowac w nowy zamek? Dzieki za sugestie!!
Mała poprawka doczytalem sie ze nr zamka 6X2 837 013 N( lewe przednie drzwi) jest przeznaczony dla aut z kierownica po prawej stronie wiec to chyba jest opcja dla UK. Natomiast etka nie podaje juz innego zamka z wbudowana antena, jest tylko ten jeden numer.
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
nieMic pisze:czy znajduje się ona standarowo z zamku lewych przednich drzwi?
od golfa? ciekawe...Mic pisze: znalazlem taki zamek w etce o nr 6X2 837 013 N
komfort z anglikaMic pisze:moduł komfortu wywala taki bład i fis pokazuje ze drzwi np lewe sa otwarte a fizycznie otwarte sa prawe i odwrotnie
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: [MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + kom
Taki nr znlalzlem w etce, z tym ze jest to zamek dla aut z kierownica z prawej strony, to gdzie ta anetna wkoncu jest?? tak komfot z anglika ,czy da sie cos z tym zrobic??grg474 pisze:nieMic pisze:czy znajduje się ona standarowo z zamku lewych przednich drzwi?od golfa? ciekawe...Mic pisze: znalazlem taki zamek w etce o nr 6X2 837 013 Nkomfort z anglikaMic pisze:moduł komfortu wywala taki bład i fis pokazuje ze drzwi np lewe sa otwarte a fizycznie otwarte sa prawe i odwrotnie
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
antena nie znajduje sie w zadnym zamku... antena znajduje sie w slupku od przedniej szyby... spotkalem w kolorze czarnym i brazowym...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości