Instalacja zegarów z MK4 w golfie MK3...

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

greg

Post autor: greg » pn lut 19, 2007 23:28

Przemo440 pisze:atomiast kontrolka pali sie czerwona od hamulców ale dopiero jak sie ruszy
mówisz o kontrolce na środku czy też tej na prędkościomierzu.

[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 10:29 pm ]
bigozz pisze:a kontrolkę od poduch i abs wulutowałeś czy zamalowałeś jeśli którys z tych sposobów to będzie ci piszczał i swieci się kontrolka (!).
ja nie wylutowałem tylko podpiąłem pod masę - pogasły i nie piszczy



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pn lut 19, 2007 23:29

greg pisze:
Przemo440 pisze:atomiast kontrolka pali sie czerwona od hamulców ale dopiero jak sie ruszy
mówisz o kontrolce na środku czy też tej na prędkościomierzu.

[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 10:29 pm ]
bigozz pisze:a kontrolkę od poduch i abs wulutowałeś czy zamalowałeś jeśli którys z tych sposobów to będzie ci piszczał i swieci się kontrolka (!).
ja nie wylutowałem tylko podpiąłem pod masę - pogasły i nie piszczy
ta na środku

[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 22:31 ]
bigozz pisze:Przemo440, a kontrolkę od poduch i abs wulutowałeś czy zamalowałeś jeśli którys z tych sposobów to będzie ci piszczał i swieci się kontrolka (!). Co do oleju to nie wiem jak u ciebie w abu bo w 1Z działało bez problemu w twoim mogą byc inne wartości i dlatego przy większym ciśnieniu szaleje.

z abs i immo zrobiłem tak ze od spodu pod folie przykleiłem kwadracicz z czarnej tasmy izolacyjnej



greg

Post autor: greg » pn lut 19, 2007 23:31

pin 6 - wtyczka niebieska - do masy - poduchy zgasły
pin 19 - wtyczka niebieska do masy - ABS zgasł



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pn lut 19, 2007 23:32

ale jak ona wygląda
bo trzeba zrobic tak że abs i poduchy spinasz razem do masy

[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 22:34 ]
dlate
Przemo440 pisze:z abs i immo zrobiłem tak ze od spodu pod folie przykleiłem kwadracicz z czarnej tasmy izolacyjnej
dlatego ci piszczy
sygnalizuje że człowieku nie działa ABS a ty jedziesz :(


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pn lut 19, 2007 23:36

bigozz pisze:ale jak ona wygląda
bo trzeba zrobic tak że abs i poduchy spinasz razem do masy

[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 22:34 ]
dlate
Przemo440 pisze:z abs i immo zrobiłem tak ze od spodu pod folie przykleiłem kwadracicz z czarnej tasmy izolacyjnej
dlatego ci piszczy
sygnalizuje że człowieku nie działa ABS a ty jedziesz :(
jest to kontrolka z wykrzyknikiem która mam na środkowym panelu ale patrzac na drugi licznik jest ona na taczy prędkościomierza



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pn lut 19, 2007 23:39

wszystko zalezy odl icznika róznie je umieszczali ale sygnalizuje to samo "coś jest nie tak"
podłącz to co trzeba do masy i zginie.
a co do oleju to podmień czujniki i sprawdź czy jest ok. ale wydaje mi się że możesz mieć coś nie podłączone w przejściówce i dlatego ci szaleje. Spawdź jak będziesz rozbierał.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pn lut 19, 2007 23:42

bigozz pisze:wszystko zalezy odl icznika róznie je umieszczali ale sygnalizuje to samo "coś jest nie tak"
podłącz to co trzeba do masy i zginie.
a co do oleju to podmień czujniki i sprawdź czy jest ok. ale wydaje mi się że możesz mieć coś nie podłączone w przejściówce i dlatego ci szaleje. Spawdź jak będziesz rozbierał.
Dzieki za porady jutro postaram sie dobrac do kabelków i sprawdze czy są prawidłowo podłączone
Dzieki za porade :pub:



Awatar użytkownika
stasiu14
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 529
Rejestracja: wt sie 09, 2005 21:14
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: stasiu14 » wt lut 20, 2007 15:43

Mam 1.6 z abs imo....



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt lut 20, 2007 18:10

greg, przykto mi ale nie udało mi się zrobić tego czego ci obiecałem. Moje stanowisko do badania 1Z odmówiło posłuszeństwa. Powiem ci tylko że zmienia się częstotliwość sygnału a napięcie pozostaje na ustalonym poziomie. Jutro napiszę ci na jakim.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

greg

Post autor: greg » wt lut 20, 2007 22:19

bigozz, i tak dzięki - kumplowi kupilem juz gratki - będzie robil urządzenie do próby zmiany impulsu

[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 5:32 pm ]
uprzejmie informuję że zegary z TDI tj obrotek chodzi w dieslu a dokłądniej zegary z mk4 wsadzone do mk3 po wykonaniu odpowiedniego urządzenia dzielącego wskazują prawidłowe obroty. Teraz prośba - jak ktoś montował - potrzebuję rysunek podstawki do której przykręca się zegary z mk4 żeby przykręcić wraz z podstawką do mk3

[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 5:48 pm ]
a tak wygląda urządzonko do zaadaptowania zegaró z TDI do diesla lub zegarów z mk4 do mk3 diesel
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Kwiatoshi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
Kontakt:

Post autor: Kwiatoshi » wt maja 08, 2007 19:22

Witam wszystkich!!! chcialem troche odgrzebać temat... mam zegary od skody fabi, i chce je wpakowac do golfa MK3. Kolor zielony nie do konc mi odpowiadal, wiec wymienilem diody na czerwone a pod wyswietlaczami i wskazówkami na biale. Teraz mam nowy problem nie wiem jak podlaczyc te zegary!!! jakby ktos mial rozpiske ktore piny sa od czego to byl bym bardzo wdzieczny!!!!! :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » wt maja 08, 2007 19:50

z tego co wiem zegary od fabii nie podpasują bo mają CAN ...



Kwiatoshi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
Kontakt:

Post autor: Kwiatoshi » wt maja 08, 2007 19:59

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... i&start=15
a tutaj kolega bartex4 podlaczyl i dzialaja


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt maja 08, 2007 20:12

Kwiatoshi, W temacie w którym się udzielam a który przytoczyłeś są to zegary od octavi nie od fabii. od fabii ni w ząb nie podejdą bo tam po canie idzie obrotek podświetlenie i inne takie :( temat już przerabiałem.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości