Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
greg
Post
autor: greg » pn lut 19, 2007 23:28
Przemo440 pisze:atomiast kontrolka pali sie czerwona od hamulców ale dopiero jak sie ruszy
mówisz o kontrolce na środku czy też tej na prędkościomierzu.
[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 10:29 pm ]
bigozz pisze:a kontrolkę od poduch i abs wulutowałeś czy zamalowałeś jeśli którys z tych sposobów to będzie ci piszczał i swieci się kontrolka (!).
ja nie wylutowałem tylko podpiąłem pod masę - pogasły i nie piszczy
-
Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
-
Kontakt:
Post
autor: Przemo440 » pn lut 19, 2007 23:29
greg pisze:Przemo440 pisze:atomiast kontrolka pali sie czerwona od hamulców ale dopiero jak sie ruszy
mówisz o kontrolce na środku czy też tej na prędkościomierzu.
[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 10:29 pm ]
bigozz pisze:a kontrolkę od poduch i abs wulutowałeś czy zamalowałeś jeśli którys z tych sposobów to będzie ci piszczał i swieci się kontrolka (!).
ja nie wylutowałem tylko podpiąłem pod masę - pogasły i nie piszczy
ta na środku
[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 22:31 ]
bigozz pisze:Przemo440, a kontrolkę od poduch i abs wulutowałeś czy zamalowałeś jeśli którys z tych sposobów to będzie ci piszczał i swieci się kontrolka (!). Co do oleju to nie wiem jak u ciebie w abu bo w 1Z działało bez problemu w twoim mogą byc inne wartości i dlatego przy większym ciśnieniu szaleje.
z abs i immo zrobiłem tak ze od spodu pod folie przykleiłem kwadracicz z czarnej tasmy izolacyjnej
-
greg
Post
autor: greg » pn lut 19, 2007 23:31
pin 6 - wtyczka niebieska - do masy - poduchy zgasły
pin 19 - wtyczka niebieska do masy - ABS zgasł
-
bigozz
- Użytkownik
- Posty: 327
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
- Lokalizacja: Inowrocław
-
Kontakt:
Post
autor: bigozz » pn lut 19, 2007 23:32
ale jak ona wygląda
bo trzeba zrobic tak że abs i poduchy spinasz razem do masy
[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 22:34 ]
dlate
Przemo440 pisze:z abs i immo zrobiłem tak ze od spodu pod folie przykleiłem kwadracicz z czarnej tasmy izolacyjnej
dlatego ci piszczy
sygnalizuje że człowieku nie działa ABS a ty jedziesz
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
-
Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
-
Kontakt:
Post
autor: Przemo440 » pn lut 19, 2007 23:36
bigozz pisze:ale jak ona wygląda
bo trzeba zrobic tak że abs i poduchy spinasz razem do masy
[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 22:34 ]
dlate
Przemo440 pisze:z abs i immo zrobiłem tak ze od spodu pod folie przykleiłem kwadracicz z czarnej tasmy izolacyjnej
dlatego ci piszczy
sygnalizuje że człowieku nie działa ABS a ty jedziesz
jest to kontrolka z wykrzyknikiem która mam na środkowym panelu ale patrzac na drugi licznik jest ona na taczy prędkościomierza
-
bigozz
- Użytkownik
- Posty: 327
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
- Lokalizacja: Inowrocław
-
Kontakt:
Post
autor: bigozz » pn lut 19, 2007 23:39
wszystko zalezy odl icznika róznie je umieszczali ale sygnalizuje to samo "coś jest nie tak"
podłącz to co trzeba do masy i zginie.
a co do oleju to podmień czujniki i sprawdź czy jest ok. ale wydaje mi się że możesz mieć coś nie podłączone w przejściówce i dlatego ci szaleje. Spawdź jak będziesz rozbierał.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
-
Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
-
Kontakt:
Post
autor: Przemo440 » pn lut 19, 2007 23:42
bigozz pisze:wszystko zalezy odl icznika róznie je umieszczali ale sygnalizuje to samo "coś jest nie tak"
podłącz to co trzeba do masy i zginie.
a co do oleju to podmień czujniki i sprawdź czy jest ok. ale wydaje mi się że możesz mieć coś nie podłączone w przejściówce i dlatego ci szaleje. Spawdź jak będziesz rozbierał.
Dzieki za porady jutro postaram sie dobrac do kabelków i sprawdze czy są prawidłowo podłączone
Dzieki za porade
-
stasiu14
- Gadatliwa bestia
- Posty: 529
- Rejestracja: wt sie 09, 2005 21:14
- Lokalizacja: PL
-
Kontakt:
Post
autor: stasiu14 » wt lut 20, 2007 15:43
Mam 1.6 z abs imo....
-
bigozz
- Użytkownik
- Posty: 327
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
- Lokalizacja: Inowrocław
-
Kontakt:
Post
autor: bigozz » wt lut 20, 2007 18:10
greg, przykto mi ale nie udało mi się zrobić tego czego ci obiecałem. Moje stanowisko do badania 1Z odmówiło posłuszeństwa. Powiem ci tylko że zmienia się częstotliwość sygnału a napięcie pozostaje na ustalonym poziomie. Jutro napiszę ci na jakim.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
-
greg
Post
autor: greg » wt lut 20, 2007 22:19
bigozz, i tak dzięki - kumplowi kupilem juz gratki - będzie robil urządzenie do próby zmiany impulsu
[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 5:32 pm ]
uprzejmie informuję że
zegary z TDI tj obrotek chodzi w dieslu a dokłądniej zegary z mk4 wsadzone do mk3 po wykonaniu odpowiedniego urządzenia dzielącego wskazują prawidłowe obroty. Teraz prośba - jak ktoś montował - potrzebuję rysunek podstawki do której przykręca się zegary z mk4 żeby przykręcić wraz z podstawką do mk3
[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 5:48 pm ]
a tak wygląda urządzonko do zaadaptowania zegaró z TDI do diesla lub zegarów z mk4 do mk3 diesel
-
Kwiatoshi
- Użytkownik
- Posty: 346
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
- Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
-
Kontakt:
Post
autor: Kwiatoshi » wt maja 08, 2007 19:22
Witam wszystkich!!! chcialem troche odgrzebać temat... mam zegary od skody fabi, i chce je wpakowac do golfa MK3. Kolor zielony nie do konc mi odpowiadal, wiec wymienilem diody na czerwone a pod wyswietlaczami i wskazówkami na biale. Teraz mam nowy problem nie wiem jak podlaczyc te zegary!!! jakby ktos mial rozpiske ktore piny sa od czego to byl bym bardzo wdzieczny!!!!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410
-
Gobo90
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2197
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
- Lokalizacja: Świdnik
-
Kontakt:
Post
autor: Gobo90 » wt maja 08, 2007 19:50
z tego co wiem zegary od fabii nie podpasują bo mają CAN ...
-
bigozz
- Użytkownik
- Posty: 327
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
- Lokalizacja: Inowrocław
-
Kontakt:
Post
autor: bigozz » wt maja 08, 2007 20:12
Kwiatoshi, W temacie w którym się udzielam a który przytoczyłeś są to zegary od octavi nie od fabii. od fabii ni w ząb nie podejdą bo tam po canie idzie obrotek podświetlenie i inne takie
temat już przerabiałem.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości