WYMIANA DESKI MK2->MK3 (wersja rozwojowa).
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Dioda83
- Gadatliwa bestia
- Posty: 702
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Ja podłączałem do siebie mam Mk II z 90 roku i sa problemy nie wiem czy tylko u mnie tak jest... w każdym razie po podłączeniu licznika do kostki i przekreceniu kluczyka w stacyjce zaczelo piszczeć i zaświecila sie kontrolka od prawego kierunku i chyba kontrolka od ładowania,gdy wyłączylem stacyjke swiecily caly czas kontrolki od temperatury i oleju, jak sie pozniej okazalo w kostce z Mk II jest tylko jeden kabelek od kierunkow a potrzebne sa dwa, nie ma takze drugiej masy,wiec tu nasuwa sie sugestia ze bedzie trzeba grzebac w kostce i przestawiac w niej konfiguracje przewodów lub pozostaje druga opcja ze licznik na którym to testowalem był szurnięty
Czy ma ktos moze informacje jak podłaczyc zegar z mk3 mam stara inastalacje (zegary na 2wtyczki) bo ma dosyc duzy problem z tym !!
[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 21:16 ]
Oraz jak spiąć reszte tzn. Światłą i manetki oraz awaryjne i przeciwmgielne ??
Oczywiśce wszystko na starej inastalacji !!
[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 16:18 ]
POzatym jak ktos ma golfa na starej inastalacji to musi tez wymienic stacyjke bo rozstaw srub nie pasuje do manetek z mk3
[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 21:16 ]
Oraz jak spiąć reszte tzn. Światłą i manetki oraz awaryjne i przeciwmgielne ??
Oczywiśce wszystko na starej inastalacji !!
[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 16:18 ]
POzatym jak ktos ma golfa na starej inastalacji to musi tez wymienic stacyjke bo rozstaw srub nie pasuje do manetek z mk3
No właśnie Ja jestem na etapie patrzenia jak to wszystko wsadzićdm414 pisze:może ktoś weźmie wszystko do kupy i podsumuje ładną poradą od początku do końca??
Linki do stron które dawaliście na pierwszej stronie tematu nie działają (albo już nie działają)
Mam silnik RP chyba (1.8 monowtrysk 91 rok) i nie wiem jak się za to zabrać. Będe was o wszystkim informował żebyście wiedzieli jak mi pomóc i innym śmiałkom chcącym mieć dechę z Mk3
To może się rozpisze:
Najpierw przyjechała decha od znajomego w okazyjnej cenie(kompletna ze stelażem licznikiem konsolą itd.):
Później zacząłem rozbierać Golfika (o tym nie będe się rozpisywał, bo to jest łatwe. Jak coś to pytać):
No i próbuje sobie wcisnąć tak dechę (byle jak żeby tylko zobaczyć jak to będzie wyglądać) i lipa bo:
Decha z Mk3 jest za szeroka. Będzie trzeba raczej wyciąć miejsce na słupki i powinna wejść ładnie do środka (tak mi się przynajmniej wydaje).
Jestem właśnie na tym etapie. Ide sobie teraz pomalować metalowe mocowanie do deski i myśleć co dalej. Trzeba je jakoś wsadzić ale nie wiem czy dzisiaj zdąże.
Co dalej robić ?
Jeszcze jedno. Przy montażu i demontażu żeby nie wyłysieć za szybko to uzbrojcie się w dużo:
PozdraVWiam
[url=http://kapsel-tuning.com][img]http://images36.fotosik.pl/34/2baeeac3477473d0.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2343153#2343153 - BRY na maskę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2343153#2343153 - BRY na maskę
swap deski mk3 do mk2
witam.zastanawialem sie jak takie deski funkcjonuja w mk2 z rurami od odkurzacza i wycietymi nawiewami na szybe i stwierdzilem ze zrobie swoja troche inaczej tak zebym mial przynajmiej dobry nadmuch na szybe bo auta bede uzywal codziennie. wiec po wielu przemysleniach wpadlem na cos takiego
z deski od mk3 oderwalem ladnie od szkieletu cale nawiewy
nastepne z dechy od 2 tez oderwalem.po dopasowaniu tego elementu mamy mocowania do podszybia oraz uklad idealnie pasujacy do dmuchawy w mk2
.
od elementu z dwojeczki odrysowalem jak przyciac deche mk3(cienka linia zazn.strzalkami po bokach decha juz przycieta)odrysowywalem tak aby kratki od nawiewu na szybe w mk3(czerwone strzalki) obejmowal ten element z dwojki(pozniej zobaczycie o co chodzi)
nawiew z mk2 przyciąlem i zaslepilem na koncach a pozniej za pomoca palnika dopasowalem do dechy mk3 ,w kilku miejscach nie przylegal zbyt dobrze,tylko jakby ktos uzywal palnika to uwaga zeby tego nie spalic lepsza opalarka
a tutaj gotowy element zamocowany na przycietej desce
miejsca oznaczone kulkami to dodatkowe dziury od drugiej strony deski taki dodatkowy nawiew na szybe cos na wzor tych w oryginale
do polaczenia uzylem kleju dwuskladnikowego oraz wkretów przycietych na wymiar tylko niech ktos zbyt dlugich nie wkreci.dla pewnosci calosc przejechalem silikonem dookola.teraz tylko musze pomyslec nad nawiewami na kratki i na te male boczne kratki na szybki boczne.w aucie decha lezy tak
wiazkami elektrycznymi sie nie martwie bo wszystko idzie od mk3 lacznie z dmuchawa z klima ktora juz wcisnalem.jak porobie zdjecia calej dechy ukonczonej to cos jeszcze wrzuce.pozdrowienia i dla tych co zamierzaja wykonywac swap to tak jak koledzy pisali uzbrojcie sie w mega cierpliwosc!!!!!!
z deski od mk3 oderwalem ladnie od szkieletu cale nawiewy
nastepne z dechy od 2 tez oderwalem.po dopasowaniu tego elementu mamy mocowania do podszybia oraz uklad idealnie pasujacy do dmuchawy w mk2
.
od elementu z dwojeczki odrysowalem jak przyciac deche mk3(cienka linia zazn.strzalkami po bokach decha juz przycieta)odrysowywalem tak aby kratki od nawiewu na szybe w mk3(czerwone strzalki) obejmowal ten element z dwojki(pozniej zobaczycie o co chodzi)
nawiew z mk2 przyciąlem i zaslepilem na koncach a pozniej za pomoca palnika dopasowalem do dechy mk3 ,w kilku miejscach nie przylegal zbyt dobrze,tylko jakby ktos uzywal palnika to uwaga zeby tego nie spalic lepsza opalarka
a tutaj gotowy element zamocowany na przycietej desce
miejsca oznaczone kulkami to dodatkowe dziury od drugiej strony deski taki dodatkowy nawiew na szybe cos na wzor tych w oryginale
do polaczenia uzylem kleju dwuskladnikowego oraz wkretów przycietych na wymiar tylko niech ktos zbyt dlugich nie wkreci.dla pewnosci calosc przejechalem silikonem dookola.teraz tylko musze pomyslec nad nawiewami na kratki i na te male boczne kratki na szybki boczne.w aucie decha lezy tak
wiazkami elektrycznymi sie nie martwie bo wszystko idzie od mk3 lacznie z dmuchawa z klima ktora juz wcisnalem.jak porobie zdjecia calej dechy ukonczonej to cos jeszcze wrzuce.pozdrowienia i dla tych co zamierzaja wykonywac swap to tak jak koledzy pisali uzbrojcie sie w mega cierpliwosc!!!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości