[MK2] Dodatkowe kontrolki w liczniku
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Viriss ,tutaj masz to co Ci potrzebne: http://allegro.pl/item551071620_wkladka ... assat.html
Golf in progress...7.07.09 Progress WSTRZYMANY...25.11.09 Start Progress....1.04.2010 Progress WSTRZYMANY.....26.03.2012 Golf SOLD.
...: SZUKAM PRACY-ZAOPATRZENIE kat.B,KOMIS SAMOCHODOWY,SKLEP MOTORYZACYJNY :...
...: SZUKAM PRACY-ZAOPATRZENIE kat.B,KOMIS SAMOCHODOWY,SKLEP MOTORYZACYJNY :...
- Jeżu
- VW Baron
- Posty: 3396
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
- Silnik: 2H
Leśniak Robert, spoko jak 2 dni temu nic nie było nawet na jego aukcje patrzyłem i miał tylko mapke schowka tego nicu : Adriano1983
Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
[MK2] Dodatkowe kontrolki w liczniku
Nie chce zakładać nowego tematu więc podałby ktos kolory kabli do swiateł długich, krótkich, postojówek, tylnej szyby i halogenów przód, tył. O ile oczywiście ktoś ma, albo potrafi odczytać ze schematu. W innym razie jutro sam obadam te kolory.
EDIT. A więc tak mi wyszło w Golfie II, 89r., instalacja na dwie wtyki, zegary oryginał, przełączniki nie wiem czy nowy czy stary typ, bo nie wiem jak rozroznic, ale na pewno były niektóre wymieniane i tak:
-> masa -> brązowy -> 31
-> mijania tzw. krótkie -> biało-czarny -> 56 na włączniku świateł(jeszcze świeciło na styku NSL szaro-żółty; wg oznaczeń styków vw 56 światło reflektorów, 56b światła mijania, NSL brak)
-> drogowe tzw. długie -> niebiesko-biały -> brak oznaczenia na wtyczce od zegarów(wg oznaczeń styków vw 56a światła drogowe)
-> pozycyjne tzw. postojówki -> szaro-zielony -> 58 na włączniku świateł(jeszcze świeciło na stykach 58e szary, 58L szaro-czarny, 58R szaro-czerwony i szaro-różowy; wg oznaczeń styków vw 58e nie ma takiego, a 58, 58L, 58R patrz foto poniżej)
-> halogeny 1 stopień(przednie?) -> biało-żółty -> 83a na włączniku halogenów(wg oznaczeń styków vw patrz foto poniżej)
-> halogeny 1 stopień i 2 stopień(przednie i tylne?) -> szaro-biały -> 83b na włączniku halogenów(wg oznaczeń styków vw patrz foto poniżej)
-> ogrzewanie tylnej szyby -> biało-zielony -> 75h na włączniku szyby(wg oznaczeń styków vw to nie ma takiego styku)
-> podświetlenie zegarów i przełączników -> szaro-niebieski -> 58b na wszystkich przełącznikach(wg oznaczeń styków vw które posiadam patrz foto poniżej)
-> awaryjne -> niebiesko-różowy -> brak oznaczenia na wtyczce od zegarów
-> lewy kierunkowskaz tzw. migacz -> czaro-biały(nie mylic z czarno bialym z zielonym prazkiem co chwile) -> nie sprawdziłem oznaczenia na przełączniku awaryjnych
-> prawy kierunkowskaz tzw. migacz -> czarno-zielony -> nie sprawdziłem oznaczenia na przełączniku awaryjnych
Ogólnie rzecz biorąc to znalezione styki nie do końca pokrywają się z oznaczeniami styków vw, albo ja źle patrzę, albo nie ta książka, nie wiem. Moje pytanie do Was to czy do pogrubionych przeze mnie kolorów kabli podpinać sygnały do diód w liczniku i będzie działać czy inaczej szukać tych sygnałow? Bo teoretycznie i praktycznie wszystko działa, ale jak to sie ma przy dluzszym stosowaniu tj. niepopale czegos w aucie itp.?
EDIT2. Jak sobie Kolego koloko poradziłeś z światłami drogowymi tzw. długimi? Wpiąłeś się nową diodą w oryginalną instalację tj. taśme(jakie tam wtedy napięcie dochodzi 12V?) czy odciales również sciezke od długich i pociągłes osobny kabel niebiesko-biały(instalacja na dwie wtyki) od wtyczki w zegarach?
EDIT. A więc tak mi wyszło w Golfie II, 89r., instalacja na dwie wtyki, zegary oryginał, przełączniki nie wiem czy nowy czy stary typ, bo nie wiem jak rozroznic, ale na pewno były niektóre wymieniane i tak:
-> masa -> brązowy -> 31
-> mijania tzw. krótkie -> biało-czarny -> 56 na włączniku świateł(jeszcze świeciło na styku NSL szaro-żółty; wg oznaczeń styków vw 56 światło reflektorów, 56b światła mijania, NSL brak)
-> drogowe tzw. długie -> niebiesko-biały -> brak oznaczenia na wtyczce od zegarów(wg oznaczeń styków vw 56a światła drogowe)
-> pozycyjne tzw. postojówki -> szaro-zielony -> 58 na włączniku świateł(jeszcze świeciło na stykach 58e szary, 58L szaro-czarny, 58R szaro-czerwony i szaro-różowy; wg oznaczeń styków vw 58e nie ma takiego, a 58, 58L, 58R patrz foto poniżej)
-> halogeny 1 stopień(przednie?) -> biało-żółty -> 83a na włączniku halogenów(wg oznaczeń styków vw patrz foto poniżej)
-> halogeny 1 stopień i 2 stopień(przednie i tylne?) -> szaro-biały -> 83b na włączniku halogenów(wg oznaczeń styków vw patrz foto poniżej)
-> ogrzewanie tylnej szyby -> biało-zielony -> 75h na włączniku szyby(wg oznaczeń styków vw to nie ma takiego styku)
-> podświetlenie zegarów i przełączników -> szaro-niebieski -> 58b na wszystkich przełącznikach(wg oznaczeń styków vw które posiadam patrz foto poniżej)
-> awaryjne -> niebiesko-różowy -> brak oznaczenia na wtyczce od zegarów
-> lewy kierunkowskaz tzw. migacz -> czaro-biały(nie mylic z czarno bialym z zielonym prazkiem co chwile) -> nie sprawdziłem oznaczenia na przełączniku awaryjnych
-> prawy kierunkowskaz tzw. migacz -> czarno-zielony -> nie sprawdziłem oznaczenia na przełączniku awaryjnych
Ogólnie rzecz biorąc to znalezione styki nie do końca pokrywają się z oznaczeniami styków vw, albo ja źle patrzę, albo nie ta książka, nie wiem. Moje pytanie do Was to czy do pogrubionych przeze mnie kolorów kabli podpinać sygnały do diód w liczniku i będzie działać czy inaczej szukać tych sygnałow? Bo teoretycznie i praktycznie wszystko działa, ale jak to sie ma przy dluzszym stosowaniu tj. niepopale czegos w aucie itp.?
EDIT2. Jak sobie Kolego koloko poradziłeś z światłami drogowymi tzw. długimi? Wpiąłeś się nową diodą w oryginalną instalację tj. taśme(jakie tam wtedy napięcie dochodzi 12V?) czy odciales również sciezke od długich i pociągłes osobny kabel niebiesko-biały(instalacja na dwie wtyki) od wtyczki w zegarach?
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2015 18:13 przez VWiater, łącznie zmieniany 1 raz.
Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
[MK2] Dodatkowe kontrolki w liczniku
Wie ktoś , czy są gdzieś jeszcze dostępne te kontrolki ?
KUPIĘ KONSOLE VOTEX !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości