Instrukcja wymiany POMPY PALIWA GOLF II
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: sob kwie 19, 2008 22:31
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Instrukcja wymiany POMPY PALIWA GOLF II
instrukcje napisałem sam na własnym doświadczeniu z przed kilku dni
w razie pytan prosze pisać ! gg:7671678
NO WIEC NAPISZE CALY PRZEBIEG WYMIANY POMPY PALIWOWEJ W GOLFIE (POMPA KTORA ZNAJDUJE SIE POD PODWOZIEM KOLO BAKU. (mój golf to rocznik 1990 i pojemność 1.
No więc pompa znajduje sie po prawej stronie z tyłu samochodu (przed tylnim kołem ). Pompa przymocowana jest na 4 śrubach o rozmiarze 17 .spuście całe paliwo z baku!!!!!!!!! Należy odkręcić te śruby i pompa powinna nadal sie ruszać . Pod śrubami są specjalne gumowe nakładki z metalowymi zawleczkami .. Zawleczki należy odgiąć i energicznymi *#cenzura#* ściągnąć pompę w dół . Kiedy już sie z tym uporamy ,odpinamy przewód napięcia , później należy odczepić wszystkie spinki które trzymają przewody paliwowe (przy ściąganiu ich polecam je opisać w widoczny sposób ponieważ jest ich tak chyba 6) ,kiedy już to zrobimy ściągamy całą obudowę pompy wraz z filtrem (wydostaje sie wtedy z niej oraz z filtra dużo paliwa wiec należy uważać) .Pompa do obudowy jest przykręcona 3 śrubami typu krzyżak , jeśli nie jesteśmy pewni ze jest ona zepsuta wyciągamy ją z obudowy ,ściągamy filtr który założony jest na pompie i próbujemy ją uruchomić podpinając na krótko, jeśli nie pompuje to można spróbować ja ruszyć ręcznie i wtedy podłączyć ,jeżeli to nie daje rezultatu trzeba wymienić ja na nową (jeśli nie wiemy jak ją dobrać co do modelu ,polecam zadzwonić do jakiegoś sprzedawcy z allegro który sprawdzi w katalogu lub do jakiegoś sklepu z częściami do samochodów. Kiedy dostaniemy już nową pompę ,należy oczyścić obudowę (ja to zrobiłem odkurzaczem ) wkładamy filtr od pompy do obudowy , następnie nową pompę i przykręcamy dosyć mocno. Przewód paliwowy który idzie między pompą a filtrem należy zostawić luźny i nie przykręcać bo przyda sie to w kolejnych etapach . Z pod samochodu wyciągamy te metalowe zaczepy i zakładamy na gumowe elementy .Najpierw mocujemy w odpowiednich miejscach przewody i zaciskamy je opaskami metalowymi (takie opaski ze śrubką), zakręcamy mocno .Kiedy założymy już wszystko należy przykręcić obudowę. POZOSTAJE JESZCZE TEN NIE PRZYKRECONY JEDEN PRZEWOD PALIWOWY KTORY JEST NA GORZE POMPY !!! . Nalewamy paliwo do baku (najlepiej dużo) i przekręcamy kluczyk na pozycje zapłonu, TYLKO ZEBY NIE KRECIL ROZRUSZNIK !!!!!!!!!!!!!! (żeby pompa zaczeła pompować paliwo ) i powtarzamy tą czynność aż z pompy pod samochodem nie zacznie wydobywać sie paliwo,kiedy zacznie już wylatywać to zakręcamy ten ostatni przewód (mocno ,ponieważ jest tam duże ciśnienie ) no i po zrobieniu tego odpalamy samochód.. i wszystko powinno być OK ! ; D ... MOZE TO SIE KOMUS PRZYDA , TAK WYGLADALO TO W MOIM PRZYPADKU . ZROBILEM TO SAM. . (robiłem to na lewarku a nie kanale i tyle zajeła cała praca oprócz czekania na części . W RAZIE JAKIS PYTAN PROSZE PISAC ,CHETNIE POMOGE! POZDRAWIAM
w razie pytan prosze pisać ! gg:7671678
NO WIEC NAPISZE CALY PRZEBIEG WYMIANY POMPY PALIWOWEJ W GOLFIE (POMPA KTORA ZNAJDUJE SIE POD PODWOZIEM KOLO BAKU. (mój golf to rocznik 1990 i pojemność 1.
No więc pompa znajduje sie po prawej stronie z tyłu samochodu (przed tylnim kołem ). Pompa przymocowana jest na 4 śrubach o rozmiarze 17 .spuście całe paliwo z baku!!!!!!!!! Należy odkręcić te śruby i pompa powinna nadal sie ruszać . Pod śrubami są specjalne gumowe nakładki z metalowymi zawleczkami .. Zawleczki należy odgiąć i energicznymi *#cenzura#* ściągnąć pompę w dół . Kiedy już sie z tym uporamy ,odpinamy przewód napięcia , później należy odczepić wszystkie spinki które trzymają przewody paliwowe (przy ściąganiu ich polecam je opisać w widoczny sposób ponieważ jest ich tak chyba 6) ,kiedy już to zrobimy ściągamy całą obudowę pompy wraz z filtrem (wydostaje sie wtedy z niej oraz z filtra dużo paliwa wiec należy uważać) .Pompa do obudowy jest przykręcona 3 śrubami typu krzyżak , jeśli nie jesteśmy pewni ze jest ona zepsuta wyciągamy ją z obudowy ,ściągamy filtr który założony jest na pompie i próbujemy ją uruchomić podpinając na krótko, jeśli nie pompuje to można spróbować ja ruszyć ręcznie i wtedy podłączyć ,jeżeli to nie daje rezultatu trzeba wymienić ja na nową (jeśli nie wiemy jak ją dobrać co do modelu ,polecam zadzwonić do jakiegoś sprzedawcy z allegro który sprawdzi w katalogu lub do jakiegoś sklepu z częściami do samochodów. Kiedy dostaniemy już nową pompę ,należy oczyścić obudowę (ja to zrobiłem odkurzaczem ) wkładamy filtr od pompy do obudowy , następnie nową pompę i przykręcamy dosyć mocno. Przewód paliwowy który idzie między pompą a filtrem należy zostawić luźny i nie przykręcać bo przyda sie to w kolejnych etapach . Z pod samochodu wyciągamy te metalowe zaczepy i zakładamy na gumowe elementy .Najpierw mocujemy w odpowiednich miejscach przewody i zaciskamy je opaskami metalowymi (takie opaski ze śrubką), zakręcamy mocno .Kiedy założymy już wszystko należy przykręcić obudowę. POZOSTAJE JESZCZE TEN NIE PRZYKRECONY JEDEN PRZEWOD PALIWOWY KTORY JEST NA GORZE POMPY !!! . Nalewamy paliwo do baku (najlepiej dużo) i przekręcamy kluczyk na pozycje zapłonu, TYLKO ZEBY NIE KRECIL ROZRUSZNIK !!!!!!!!!!!!!! (żeby pompa zaczeła pompować paliwo ) i powtarzamy tą czynność aż z pompy pod samochodem nie zacznie wydobywać sie paliwo,kiedy zacznie już wylatywać to zakręcamy ten ostatni przewód (mocno ,ponieważ jest tam duże ciśnienie ) no i po zrobieniu tego odpalamy samochód.. i wszystko powinno być OK ! ; D ... MOZE TO SIE KOMUS PRZYDA , TAK WYGLADALO TO W MOIM PRZYPADKU . ZROBILEM TO SAM. . (robiłem to na lewarku a nie kanale i tyle zajeła cała praca oprócz czekania na części . W RAZIE JAKIS PYTAN PROSZE PISAC ,CHETNIE POMOGE! POZDRAWIAM
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Fajny opisik na pewno się komus przyda. A wiesz moze jak wymienic filtr paliwa ten koło pompy? Bo kupiem ostatnio i bede go zmieniał, tylko nie wiem jak, ale chyba duzo zamoty z tym nie ma? Tam są chyba tylko te dwa wezyki (wchodzący i wychodzący)? Trzeba spuszczac paliwko?
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale w pompie jest jakis filtr jeszcze? Czy tylko jest ten duzy jeden za pompą? Druga pompa jest w baku tak?
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale w pompie jest jakis filtr jeszcze? Czy tylko jest ten duzy jeden za pompą? Druga pompa jest w baku tak?
Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2008 00:40 przez kwadrat, łącznie zmieniany 1 raz.
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
kwadrat, wymiana filtra jest prosta. Paliwa nie trzeba spuszczać bo wyleci tylko trochę z układu no chyba, że się ktoś przy stacyjce będzie bawił . Można to zrobić nawet jak autko jest podniesione na lewarku ale polecam jeszcze jakieś zabezpieczenie. Jeśli będziesz miał problem z zardzewiałymi śrubkami na opaskach, które trzymają wężyki to je odetnij. Te metalowe opaski zaciskane śrubkami to koszt 1,5zł. Są tam jeszcze śruby trzymające filtr i też jeśli nie będą chciały po dobroci albo za pomocą WD40 to potraktuj je siłowo.
dekoracje weselne, florystyka -> prv
Re: Instrukcja wymiany POMPY PALIWA GOLF II
Witam,MaCiek0407 pisze:instrukcje napisałem sam na własnym doświadczeniu z przed kilku dni
w razie pytan prosze pisać ! gg:7671678
NO WIEC NAPISZE CALY PRZEBIEG WYMIANY POMPY PALIWOWEJ W GOLFIE (POMPA KTORA ZNAJDUJE SIE POD PODWOZIEM KOLO BAKU. (mój golf to rocznik 1990 i pojemność 1.
No więc pompa znajduje sie po prawej stronie z tyłu samochodu (przed tylnim kołem ). Pompa przymocowana jest na 4 śrubach o rozmiarze 17 .spuście całe paliwo z baku!!!!!!!!! Należy odkręcić te śruby i pompa powinna nadal sie ruszać . Pod śrubami są specjalne gumowe nakładki z metalowymi zawleczkami .. Zawleczki należy odgiąć i energicznymi ******* ściągnąć pompę w dół . Kiedy już sie z tym uporamy ,odpinamy przewód napięcia , później należy odczepić wszystkie spinki które trzymają przewody paliwowe (przy ściąganiu ich polecam je opisać w widoczny sposób ponieważ jest ich tak chyba 6) ,kiedy już to zrobimy ściągamy całą obudowę pompy wraz z filtrem (wydostaje sie wtedy z niej oraz z filtra dużo paliwa wiec należy uważać) .Pompa do obudowy jest przykręcona 3 śrubami typu krzyżak , jeśli nie jesteśmy pewni ze jest ona zepsuta wyciągamy ją z obudowy ,ściągamy filtr który założony jest na pompie i próbujemy ją uruchomić podpinając na krótko, jeśli nie pompuje to można spróbować ja ruszyć ręcznie i wtedy podłączyć ,jeżeli to nie daje rezultatu trzeba wymienić ja na nową (jeśli nie wiemy jak ją dobrać co do modelu ,polecam zadzwonić do jakiegoś sprzedawcy z allegro który sprawdzi w katalogu lub do jakiegoś sklepu z częściami do samochodów. Kiedy dostaniemy już nową pompę ,należy oczyścić obudowę (ja to zrobiłem odkurzaczem ) wkładamy filtr od pompy do obudowy , następnie nową pompę i przykręcamy dosyć mocno. Przewód paliwowy który idzie między pompą a filtrem należy zostawić luźny i nie przykręcać bo przyda sie to w kolejnych etapach . Z pod samochodu wyciągamy te metalowe zaczepy i zakładamy na gumowe elementy .Najpierw mocujemy w odpowiednich miejscach przewody i zaciskamy je opaskami metalowymi (takie opaski ze śrubką), zakręcamy mocno .Kiedy założymy już wszystko należy przykręcić obudowę. POZOSTAJE JESZCZE TEN NIE PRZYKRECONY JEDEN PRZEWOD PALIWOWY KTORY JEST NA GORZE POMPY !!! . Nalewamy paliwo do baku (najlepiej dużo) i przekręcamy kluczyk na pozycje zapłonu, TYLKO ZEBY NIE KRECIL ROZRUSZNIK !!!!!!!!!!!!!! (żeby pompa zaczeła pompować paliwo ) i powtarzamy tą czynność aż z pompy pod samochodem nie zacznie wydobywać sie paliwo,kiedy zacznie już wylatywać to zakręcamy ten ostatni przewód (mocno ,ponieważ jest tam duże ciśnienie ) no i po zrobieniu tego odpalamy samochód.. i wszystko powinno być OK ! ; D ... MOZE TO SIE KOMUS PRZYDA , TAK WYGLADALO TO W MOIM PRZYPADKU . ZROBILEM TO SAM. . (robiłem to na lewarku a nie kanale i tyle zajeła cała praca oprócz czekania na części . W RAZIE JAKIS PYTAN PROSZE PISAC ,CHETNIE POMOGE! POZDRAWIAM
odgrzebie temat po kilku latach ponieważ muszę wymienić tą pompę i mam pytanie - czy trzeba wyciągać/odkręcać to całe pudło?
pisząc pudło mam na myśli to http://archiwumallegro.pl/volkswagen_go ... 91444.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie da radu odkręcić tylko tych trzech wkrętów oraz metalowego przewodu paliwowego aby wyciągnąć pompę ?
---------------
otoRally.pl - bezpłatny rajdowy serwis ogłoszeniowy.
wDruk.pl - tania drukarnia internetowa.
otoRally.pl - bezpłatny rajdowy serwis ogłoszeniowy.
wDruk.pl - tania drukarnia internetowa.
Re: Instrukcja wymiany POMPY PALIWA GOLF II
Tak właśnie należy zrobić.Nie da radu odkręcić tylko tych trzech wkrętów oraz metalowego przewodu paliwowego aby wyciągnąć pompę ?
Instrukcja wymiany POMPY PALIWA GOLF II
Zeby sobie sprawdzić ile mamy litrowlukacza pisze:po co zlewać całe paliwo z baku ?
a na powaznie nie ma takiej potrzeby.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości