[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

lukanio33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw mar 15, 2012 21:12

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: lukanio33 » wt kwie 10, 2012 20:56

Witajcie, w kwestii kąta wtrysku poradźcie Koledzy czy wartość jak na zdjęciu jest w miarę czy trzeba ustawiać.
Ogólnie samochodzik jest mułowaty, jak jest ciepło na dworzu pali od strzała ale przy temp. 0-5 stopni to tak jakby mułka łapał.
Z góry dzięki.
Łukasz
Obrazek



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: tomek08 » śr kwie 11, 2012 22:27

Witam, ustaw nad niebieską linie lub w granicach 49-56, ale to nie jest powód łapania muła.
Zrób logi dynamiczne grupy 11tej i chyba 4tej i wrzuć w odpowiedni dział, chłopaki na pewno pomogą.
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
mar_ek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 19:53
Lokalizacja: RKL/RZ
Kontakt:

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: mar_ek » pt lip 20, 2012 14:43

Mam WIELKI problem z ustawieniem kąta wtrysku po zmianie na pompę 11:

- udaje zejść mi się do wartości 100+/- na ciepłym i to jest koniec poniżej nie odpala, jeśli zostanie 100 to rano i tak muszę przyspieszyć bo nie odpali;]

- nie ma reakcji przy wejściu w bs, nastawy się nie zmieniają zostają takie same jak w ms

- silnik świeżo po remoncie

- byłem u tunera i niby wgrał mi mapy z kątem wtrysku dla fali de143

- rozrządu ustawiony na znak (koło zamachowe + blokada wałka rozrządu + blokada w pompie)

- jedyna ingerencja w pompę to zmiana tłoczka przestawiacza wtrysku na ten z afn i powiększenie otworu którym przepływa paliwo, gdyż ori z 11 był uszkodzony


Liczę na wasza pomoc gdyż już chyba wyczerpałem wszystkie możliwości


VRT in progress....

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: Michał_1977 » pt lip 20, 2012 17:11

mar_ek, nie wywala Ci błędu czujnika temperatury?
W ALH mojej siostry wywaliło taki błąd i za Chiny Ludowe nie da się zejść poniżej 100 jednostek.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
mar_ek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 19:53
Lokalizacja: RKL/RZ
Kontakt:

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: mar_ek » wt lip 24, 2012 11:10

Michał_1977, nie wywala żadnych błędów, brat ogarnia forum więc nawet nie wiem co i gdzie napisał:D


VRT in progress....

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: barteKKK03 » wt sie 14, 2012 22:50

Może ktoś opisać jak się ustawia kąt w starszych jednostkach metodą "na zegar"?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: Michał_1977 » śr sie 15, 2012 09:44

barteKKK03, ustawiasz OT na kole zamachowym.Wkręcasz zegar w głowicę pompy i napinasz go na ok.2,5mm.
Następnie powoli zaczynasz obracać wałem w lewą stronę (do tyłu),aż wskazówka czujnika przestanie się poruszać.Należy jak najdokładniej wyczuć ten punkt,bo to jest początek tłoczenia.
Teraz napinasz zegar na 1mm i tarczę zegara ustawiasz na 0.
Obracasz wałem w prawo (do przodu) dokładnie do OT i odczytujesz wartość.
W razie potrzeby robisz korektę przesuwając całą pompą lub samym kołem pasowym jeśli jest na tzw. fasolkach.
Ot cała filozofia :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: barteKKK03 » śr sie 15, 2012 09:46

Dzięki :bigok:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: Michał_1977 » śr sie 15, 2012 09:47

barteKKK03 pisze:Dzięki :bigok:
Ja również :pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: sebool12 » pn wrz 17, 2012 10:06

Czy to normalne, że jak odpalę czytanie tego bloku 000 to miga mi kontrolka świec żarowych ?? (Silnik 1z, Vag 208.1)


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Re: [fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: tomek08 » pn wrz 17, 2012 21:24

sebool12 pisze:Czy to normalne, że jak odpalę czytanie tego bloku 000 to miga mi kontrolka świec żarowych ?? (Silnik 1z, Vag 208.1)
Witam, tak to jest normalne.
Pozdrawiam.


Tomek

Mazi1201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz mar 27, 2011 15:08

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: Mazi1201 » sob paź 20, 2012 12:38

witam. Posiadam vag com 208.1 PL i mam pytanie, czy kat wtrysku odczytujemy w blokach pomiarowych czy z nastaw podstawowych. W nastawach podstawowych kat wynosi 003 a w blokach pomiarowych 049



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: bradley » ndz paź 21, 2012 20:28

Mazi1201, wyraznie jest napisane, ze w nastawach podstawowych/basic settings. Masz 003, wiec opozniony.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: Marcin TDI » pt lis 30, 2012 00:06

panowie mam pytanie.
Czy za pomocą v-scan multi da się ustawić kąt wtrysku w tdi ? Jak tak to opiszcie jak to zrobić


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości