[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku
Witajcie, w kwestii kąta wtrysku poradźcie Koledzy czy wartość jak na zdjęciu jest w miarę czy trzeba ustawiać.
Ogólnie samochodzik jest mułowaty, jak jest ciepło na dworzu pali od strzała ale przy temp. 0-5 stopni to tak jakby mułka łapał.
Z góry dzięki.
Łukasz
Ogólnie samochodzik jest mułowaty, jak jest ciepło na dworzu pali od strzała ale przy temp. 0-5 stopni to tak jakby mułka łapał.
Z góry dzięki.
Łukasz
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku
Witam, ustaw nad niebieską linie lub w granicach 49-56, ale to nie jest powód łapania muła.
Zrób logi dynamiczne grupy 11tej i chyba 4tej i wrzuć w odpowiedni dział, chłopaki na pewno pomogą.
Pozdrawiam.
Zrób logi dynamiczne grupy 11tej i chyba 4tej i wrzuć w odpowiedni dział, chłopaki na pewno pomogą.
Pozdrawiam.
Tomek
[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku
Mam WIELKI problem z ustawieniem kąta wtrysku po zmianie na pompę 11:
- udaje zejść mi się do wartości 100+/- na ciepłym i to jest koniec poniżej nie odpala, jeśli zostanie 100 to rano i tak muszę przyspieszyć bo nie odpali;]
- nie ma reakcji przy wejściu w bs, nastawy się nie zmieniają zostają takie same jak w ms
- silnik świeżo po remoncie
- byłem u tunera i niby wgrał mi mapy z kątem wtrysku dla fali de143
- rozrządu ustawiony na znak (koło zamachowe + blokada wałka rozrządu + blokada w pompie)
- jedyna ingerencja w pompę to zmiana tłoczka przestawiacza wtrysku na ten z afn i powiększenie otworu którym przepływa paliwo, gdyż ori z 11 był uszkodzony
Liczę na wasza pomoc gdyż już chyba wyczerpałem wszystkie możliwości
- udaje zejść mi się do wartości 100+/- na ciepłym i to jest koniec poniżej nie odpala, jeśli zostanie 100 to rano i tak muszę przyspieszyć bo nie odpali;]
- nie ma reakcji przy wejściu w bs, nastawy się nie zmieniają zostają takie same jak w ms
- silnik świeżo po remoncie
- byłem u tunera i niby wgrał mi mapy z kątem wtrysku dla fali de143
- rozrządu ustawiony na znak (koło zamachowe + blokada wałka rozrządu + blokada w pompie)
- jedyna ingerencja w pompę to zmiana tłoczka przestawiacza wtrysku na ten z afn i powiększenie otworu którym przepływa paliwo, gdyż ori z 11 był uszkodzony
Liczę na wasza pomoc gdyż już chyba wyczerpałem wszystkie możliwości
VRT in progress....
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku
mar_ek, nie wywala Ci błędu czujnika temperatury?
W ALH mojej siostry wywaliło taki błąd i za Chiny Ludowe nie da się zejść poniżej 100 jednostek.
W ALH mojej siostry wywaliło taki błąd i za Chiny Ludowe nie da się zejść poniżej 100 jednostek.
[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku
Michał_1977, nie wywala żadnych błędów, brat ogarnia forum więc nawet nie wiem co i gdzie napisał:D
VRT in progress....
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku
Może ktoś opisać jak się ustawia kąt w starszych jednostkach metodą "na zegar"?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku
barteKKK03, ustawiasz OT na kole zamachowym.Wkręcasz zegar w głowicę pompy i napinasz go na ok.2,5mm.
Następnie powoli zaczynasz obracać wałem w lewą stronę (do tyłu),aż wskazówka czujnika przestanie się poruszać.Należy jak najdokładniej wyczuć ten punkt,bo to jest początek tłoczenia.
Teraz napinasz zegar na 1mm i tarczę zegara ustawiasz na 0.
Obracasz wałem w prawo (do przodu) dokładnie do OT i odczytujesz wartość.
W razie potrzeby robisz korektę przesuwając całą pompą lub samym kołem pasowym jeśli jest na tzw. fasolkach.
Ot cała filozofia
Następnie powoli zaczynasz obracać wałem w lewą stronę (do tyłu),aż wskazówka czujnika przestanie się poruszać.Należy jak najdokładniej wyczuć ten punkt,bo to jest początek tłoczenia.
Teraz napinasz zegar na 1mm i tarczę zegara ustawiasz na 0.
Obracasz wałem w prawo (do przodu) dokładnie do OT i odczytujesz wartość.
W razie potrzeby robisz korektę przesuwając całą pompą lub samym kołem pasowym jeśli jest na tzw. fasolkach.
Ot cała filozofia
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- sebool12
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
- Lokalizacja: Szczerców
- Kontakt:
[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku
Czy to normalne, że jak odpalę czytanie tego bloku 000 to miga mi kontrolka świec żarowych ?? (Silnik 1z, Vag 208.1)
Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Re: [fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku
Witam, tak to jest normalne.sebool12 pisze:Czy to normalne, że jak odpalę czytanie tego bloku 000 to miga mi kontrolka świec żarowych ?? (Silnik 1z, Vag 208.1)
Pozdrawiam.
Tomek
[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku
witam. Posiadam vag com 208.1 PL i mam pytanie, czy kat wtrysku odczytujemy w blokach pomiarowych czy z nastaw podstawowych. W nastawach podstawowych kat wynosi 003 a w blokach pomiarowych 049
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku
Mazi1201, wyraznie jest napisane, ze w nastawach podstawowych/basic settings. Masz 003, wiec opozniony.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
[fotoporada] Ustawienie kąta wtrysku
panowie mam pytanie.
Czy za pomocą v-scan multi da się ustawić kąt wtrysku w tdi ? Jak tak to opiszcie jak to zrobić
Czy za pomocą v-scan multi da się ustawić kąt wtrysku w tdi ? Jak tak to opiszcie jak to zrobić
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości