
a oto potrzebne narzędzia do naszej pracy
1;oczywiście sam łącznik jego nr (oryginał 191411315),ja zakupiłem kompletny febi za 18,40
2:lewarek,klucz grzechotka(płaski lub oczkowy)nr 13,klucz płaski nr 15,płaski śrubokręt i coś tłustego(ja użyłem troszkę smaru)
i tak podnosimy auto,odkręcamy koło i łącznik mamy na widoku wygląda on tak,fotka u góry

teraz bierzemy klucz plaski 15 i 13 (grzechotka,oczkowy jak komu wygodniej) i przystępujemy do odkręcenia łącznika,przy czym używamy kluczy w miejscu oznaczonym na fotce,po odkręceniu nakrętki,sam stabilizator(używając troszkę siły)dźwigamy do góry w celu wyciągnięcia łącznika(jeśli mamy go wywalonego zejdzie bez problemu).
Teraz przystępujemy do montażu tu przed założeniem proponuje posmarować stabilizator i wewnątrz gumkę łącznika smarem lub czymś tłustym,w celu łatwiejszego założenia łącznika
(nowy nie wybity będzie wchodził ciasno,po to należy posmarować),po jego założeniu na stabilizator,zakładamy górna gumkę(ta która będzie nad wahaczem)po założeniu jej ja posłużyłem sie płaskim śrubokrętem aby docisnąć łącznik w celu jego przykręcenia(miejsce włożenia śrubokręta zaznaczone na schemacie,jego końcem opieramy sie o półoś)i dociskamy przytrzymując jedna ręką,a druga zakładamy dolną gumkę(tą pod wahacz)oraz podkładkę i palcami przykręcamy nakrętke tak aby nam złapała gwint,gdy to zrobimy śrubokręt jest już zbędny.Teraz potrzebny będzie nam klucz 15 (miejsce użycia,fotka)i 13 w celu skręcenia,przykręcamy koło i po sprawie,nie przyjemne stuki pójdą w zapomnienie
