więc może coś nie wyszło z tą aktywacją Jeżeli wartości się zmieniają , wszystko jest dobrze podłączone , to albo jeszcze tempomat jest nieaktywny albo coś dzieje się z ECUDevil84 pisze:damcio151, tak to było pierwszą rzeczą którą zrobiłem...
[MK3 TDI] TEMPOMAT zamiennik za mniej niz 10zl ???
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
nie zgodze sie, wychylenie suwaka w lewo to RESUME, czyli po nacisnieciu hamulca lub sprzegla wciskamy resume i tempomat dobija do poprzednio ustawionej predkosciGoofi pisze:przesuwanie bardziej w lewo to zwalnianie
MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopi ... c&start=20Ceglarz pisze:Muszę poszukać screen z tego ECU.
[ Dodano: Sob Lis 17, 2007 11:47 ]
napisz do vossDevil84 pisze:Proszę o pomoc jakiegoś dobrego magika elektrycznego...
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Zapomniales dodac ze ECU wywalilo blad 637 czyli uszkodzony czujnik predkosci przy lewym kole. Po wykasowaniu nie wrocil, ale wnioskuje ze po dluzszej jezdzie znow sie pojawi.Devil84 pisze:Podłączył mojego TDIka do komputera i wszystko wyszło...
oto wyniki z VAGa:
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Tak masz rację...Gitner pisze:Zapomniales dodac ze ECU wywalilo blad 637 czyli uszkodzony czujnik predkosci przy lewym kole. Po wykasowaniu nie wrocil, ale wnioskuje ze po dluzszej jezdzie znow sie pojawi.Devil84 pisze:Podłączył mojego TDIka do komputera i wszystko wyszło...
oto wyniki z VAGa:
sprzedawca w sklepie pokazał mi trzy różne rodzaje o tej nazwie.
musiał bym więc wykręcić ten stary ale nie wiem w którym miejscu on jest...
poproszę o jakąś małą fotoporade.
z góry dzięki
HI
no temat robi sie coraz bardziej interesujacy, teraz juz piszemy na dwoch forach
zeby tempomat w twion golfie dzialal to:
1.block 006/02 musi reagowac na pedaly sprzegla i hamulca ( wszystkie 3 bity)
2.w 006/03 logika bitow musi sie zgadzac.
3. ecu musi pokazywac predkosc np. 006/01 w czasie jazdy
co wy z tym bledem, 00637 to dlamnie "Geber für Beschleunigung vorn links -G122"
czujnik przyspieszenia przod lewy G122
tego w twoim golfie nie ma - poprostu tam nie ma takiego czujnika G122
czym to bylo czytane ? z jakiego sterownika ? i czy ten blad sie powtarza ?
jedyny czujnik oprucz wylacznikow na manetce i pedalach jaki jest potrzeby by dzialal tempomat to G22 i jest nie na kole a na skrzyni i on daje tez sygnal na szafe. Wiec jesli szafa pokazuje szybkosc to ten czujnik jest ok.
A moze bys tak podal dokladny rocznik auta i jaka tam masz skrzynie ( oznaczenie )
nie jest to przypadkiem automat ?
no temat robi sie coraz bardziej interesujacy, teraz juz piszemy na dwoch forach
zeby tempomat w twion golfie dzialal to:
1.block 006/02 musi reagowac na pedaly sprzegla i hamulca ( wszystkie 3 bity)
2.w 006/03 logika bitow musi sie zgadzac.
3. ecu musi pokazywac predkosc np. 006/01 w czasie jazdy
co wy z tym bledem, 00637 to dlamnie "Geber für Beschleunigung vorn links -G122"
czujnik przyspieszenia przod lewy G122
tego w twoim golfie nie ma - poprostu tam nie ma takiego czujnika G122
czym to bylo czytane ? z jakiego sterownika ? i czy ten blad sie powtarza ?
no ja niewiem gdzie szukac takiego czujnika nie mam pojeciaDevil84 pisze:sprzedawca w sklepie pokazał mi trzy różne rodzaje o tej nazwie.
musiał bym więc wykręcić ten stary ale nie wiem w którym miejscu on jest...
jedyny czujnik oprucz wylacznikow na manetce i pedalach jaki jest potrzeby by dzialal tempomat to G22 i jest nie na kole a na skrzyni i on daje tez sygnal na szafe. Wiec jesli szafa pokazuje szybkosc to ten czujnik jest ok.
A moze bys tak podal dokladny rocznik auta i jaka tam masz skrzynie ( oznaczenie )
nie jest to przypadkiem automat ?
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 21:09 przez voss, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdr.
voss
voss
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Bledy byly szczytane vagcomem 3112, na ktorym u siebie robilem tempo. Blad napewno dotyczyl "predkosci" moze jakas pomylka z numeracja, nie wiem.. Z tego co mi wiadomo "jakies bledy" byly kasowane wczesniej, po dluzszej trasie znow sie pojawily ktore wykasowalem. Trzeba sprawdzic teraz czy komp cos wywali, bedzie wiadomo jaki to byl blad.voss pisze:no temat robi sie coraz bardziej interesujacy, teraz juz piszemy na dwoch forach
to juz musi devil zczytac..voss pisze:z jakiego sterownika
Teraz co mnie ciekawi dlaczego wartosci bitow sie nie zgadzaja? Skrzynia w aucie manual. Rocznika nie znam ale chyba 1Z.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Ja kupilem 7A bo mniejszych nie bylo, od razu i gniazdo, ale go nie podpinalem.. Podpinasz pod czarny przewod.
Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 20:55 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości