[MK3 TDI] TEMPOMAT zamiennik za mniej niz 10zl ???

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lis 11, 2007 11:10

Devil84 pisze:damcio151, tak to było pierwszą rzeczą którą zrobiłem...
więc może coś nie wyszło z tą aktywacją :chytry: Jeżeli wartości się zmieniają , wszystko jest dobrze podłączone , to albo jeszcze tempomat jest nieaktywny :P albo coś dzieje się z ECU :?:



Awatar użytkownika
Devil84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lip 17, 2006 16:52
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Devil84 » ndz lis 11, 2007 12:25

damcio151, w środę robie wycieczkę do kolegi Gitnera więc wszystko się wyjaśni gdzie zrobiłem błąd i wtedy napiszę co i jak było nie tak...



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » wt lis 13, 2007 00:33

cowboy, u mnie tak samo dziła jak u Ciebie, ale fajnie jest jak zwolnisz do 100-110 a masz ustawione 180 albo wiecej, naciskasz a tu dusi w fotel :helm:


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » wt lis 13, 2007 20:55

Goofi pisze:przesuwanie bardziej w lewo to zwalnianie
nie zgodze sie, wychylenie suwaka w lewo to RESUME, czyli po nacisnieciu hamulca lub sprzegla wciskamy resume i tempomat dobija do poprzednio ustawionej predkosci


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Devil84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lip 17, 2006 16:52
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Devil84 » sob lis 17, 2007 08:08

Witam.
I znów kolejny raz jestem załamany...
Po niedługiej wycieczce znalazłem sie u kolegi Gitnera
Podłączył mojego TDIka do komputera i wszystko wyszło...
oto wyniki z VAGa:

tempomat ON
Obrazek

hamulec
Obrazek

sprzeglo
Obrazek

pierwszy przycisk
Obrazek

drugi pryzcisk
Obrazek

Proszę o pomoc jakiegoś dobrego magika elektrycznego... :crazy:



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » sob lis 17, 2007 10:36

Devil84, a może masz ECU z Audi, u mnie przed pierwszą próbą gdy miałem pożyczone ECU z Audi też były podobne cyrki. Muszę poszukać screen z tego ECU.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lis 17, 2007 12:45

Ceglarz pisze:Muszę poszukać screen z tego ECU.
http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopi ... c&start=20 ;)

[ Dodano: Sob Lis 17, 2007 11:47 ]
Devil84 pisze:Proszę o pomoc jakiegoś dobrego magika elektrycznego... :crazy:
napisz do voss



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob lis 17, 2007 22:31

Devil84 pisze:Podłączył mojego TDIka do komputera i wszystko wyszło...
oto wyniki z VAGa:
Zapomniales dodac ze ECU wywalilo blad 637 czyli uszkodzony czujnik predkosci przy lewym kole. Po wykasowaniu nie wrocil, ale wnioskuje ze po dluzszej jezdzie znow sie pojawi.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Devil84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lip 17, 2006 16:52
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Devil84 » ndz lis 18, 2007 00:51

Gitner pisze:
Devil84 pisze:Podłączył mojego TDIka do komputera i wszystko wyszło...
oto wyniki z VAGa:
Zapomniales dodac ze ECU wywalilo blad 637 czyli uszkodzony czujnik predkosci przy lewym kole. Po wykasowaniu nie wrocil, ale wnioskuje ze po dluzszej jezdzie znow sie pojawi.
Tak masz rację...
sprzedawca w sklepie pokazał mi trzy różne rodzaje o tej nazwie.
musiał bym więc wykręcić ten stary ale nie wiem w którym miejscu on jest...

poproszę o jakąś małą fotoporade.
z góry dzięki :)



voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » ndz lis 18, 2007 21:06

HI


no temat robi sie coraz bardziej interesujacy, teraz juz piszemy na dwoch forach

zeby tempomat w twion golfie dzialal to:

1.block 006/02 musi reagowac na pedaly sprzegla i hamulca ( wszystkie 3 bity)
2.w 006/03 logika bitow musi sie zgadzac.
3. ecu musi pokazywac predkosc np. 006/01 w czasie jazdy

co wy z tym bledem, 00637 to dlamnie "Geber für Beschleunigung vorn links -G122"
czujnik przyspieszenia przod lewy G122
tego w twoim golfie nie ma - poprostu tam nie ma takiego czujnika G122
czym to bylo czytane ? z jakiego sterownika ? i czy ten blad sie powtarza ?
Devil84 pisze:sprzedawca w sklepie pokazał mi trzy różne rodzaje o tej nazwie.
musiał bym więc wykręcić ten stary ale nie wiem w którym miejscu on jest...
no ja niewiem gdzie szukac takiego czujnika nie mam pojecia
jedyny czujnik oprucz wylacznikow na manetce i pedalach jaki jest potrzeby by dzialal tempomat to G22 i jest nie na kole a na skrzyni i on daje tez sygnal na szafe. Wiec jesli szafa pokazuje szybkosc to ten czujnik jest ok.
A moze bys tak podal dokladny rocznik auta i jaka tam masz skrzynie ( oznaczenie )
nie jest to przypadkiem automat ?
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 21:09 przez voss, łącznie zmieniany 1 raz.


pozdr.
voss

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz lis 18, 2007 21:49

voss pisze:no temat robi sie coraz bardziej interesujacy, teraz juz piszemy na dwoch forach
Bledy byly szczytane vagcomem 3112, na ktorym u siebie robilem tempo. Blad napewno dotyczyl "predkosci" moze jakas pomylka z numeracja, nie wiem.. Z tego co mi wiadomo "jakies bledy" byly kasowane wczesniej, po dluzszej trasie znow sie pojawily ktore wykasowalem. Trzeba sprawdzic teraz czy komp cos wywali, bedzie wiadomo jaki to byl blad.
voss pisze:z jakiego sterownika
to juz musi devil zczytac..
Teraz co mnie ciekawi dlaczego wartosci bitow sie nie zgadzaja? Skrzynia w aucie manual. Rocznika nie znam ale chyba 1Z.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Devil84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lip 17, 2006 16:52
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Devil84 » pn lis 19, 2007 00:44

Gitner pisze:Rocznika nie znam ale chyba 1Z
Tak zgadza się... jest to silnik 1Z a rocznik auta to 95'

W najbliższym czasie kupię sobie taki kabel więc podam błędy dokładnie.
mam nadzieje że uda mi się z forumowiczami ten problem rozwiązać.



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » wt lis 27, 2007 17:39

jaki bezpiecznik trzeba zalozyc do tego tempomatu donmowej roboty? i na jakim przewodzie go dac?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lis 27, 2007 20:48

Ja kupilem 7A bo mniejszych nie bylo, od razu i gniazdo, ale go nie podpinalem.. Podpinasz pod czarny przewod.
Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 20:55 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości