Niestety u mnie nie pomogło :<
[MK4] naprawa tylnej wycieraczki i spryskiwacza
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Re: [MK4] naprawa tylnej wycieraczki i spryskiwacza
Niestety u mnie nie pomogło :<
Coś powoli sie dzieje Tukan Customs.
SWAP 1.6 SR -> 2.3v5 AGZ
Zapraszam ! -> https://www.facebook.com/mk4bytukan
SWAP 1.6 SR -> 2.3v5 AGZ
Zapraszam ! -> https://www.facebook.com/mk4bytukan
[MK4] naprawa tylnej wycieraczki i spryskiwacza
Wracając do tematu wężyka plus złączki od spryskiwacza tylnej szyby. To małe "kolanko" zamoczyło tapicerke. Po 20 minutach mocowania się z zatrzaskami tapicerki na lewym tylnym słupku, plus odkręcenia śruby przy regulacji wys. pasów dotarłem do "małego intruza" Opłacało się, teraz tryska jak z sikawki .
Re: [MK4] naprawa tylnej wycieraczki i spryskiwacza
Witam Was,
Mam troszkę standardowy problem z tylną wycieraczką, lecz z elementem wcześniej tutaj nie występującym. Zaczęło się normalnie od nie lejącego się płynu, więc rozkręciłem cały mechanizm i tutaj zaczynają się nie standardowe fakty ponieważ rurka, która idzie od tego plastikowego kolanka ukręciła się zasadniczo 2 cm od samego kolanka, następnie zauważyłem że sama dysza jest rozwalona, nie wiem czy może poprzedni właściciel w niej grzebał lecz nie nadaje się ona nawet do dosztukowania rurki z plastiku. Teraz pytanie do Was czy idzie to jakoś naprawić w taki sensie że rurkę dorobić mogę choćby z wkładu w długopisie ale co zrobić z samą dyszą? Jak ją zastąpić? Coś czuję, że trzeba będzie załatwić używany silnik z jakiegoś samochodu na części:) Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam:)
Mam troszkę standardowy problem z tylną wycieraczką, lecz z elementem wcześniej tutaj nie występującym. Zaczęło się normalnie od nie lejącego się płynu, więc rozkręciłem cały mechanizm i tutaj zaczynają się nie standardowe fakty ponieważ rurka, która idzie od tego plastikowego kolanka ukręciła się zasadniczo 2 cm od samego kolanka, następnie zauważyłem że sama dysza jest rozwalona, nie wiem czy może poprzedni właściciel w niej grzebał lecz nie nadaje się ona nawet do dosztukowania rurki z plastiku. Teraz pytanie do Was czy idzie to jakoś naprawić w taki sensie że rurkę dorobić mogę choćby z wkładu w długopisie ale co zrobić z samą dyszą? Jak ją zastąpić? Coś czuję, że trzeba będzie załatwić używany silnik z jakiegoś samochodu na części:) Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam:)
- Waqa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 923
- Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
- Kontakt:
[MK4] naprawa tylnej wycieraczki i spryskiwacza
dysze są na allegro. cena dosc wysoka jak za taką popierdulkę
http://allegro.pl/dysza-spryskiwacz-tyl ... 87810.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/dysza-spryskiwacz-tyl ... 87810.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: [MK4] naprawa tylnej wycieraczki i spryskiwacza
Dzięki, faktycznie sporo żądają jak za takie coś, ale w sumie rurkę bym sobie dosztukował sam i może by to się sprawdziło:)
[MK4] naprawa tylnej wycieraczki i spryskiwacza
Witam, pękła mi ta szybkozłączka kątowa (ta którą wciska sie już do mechanizmu wycieraczki w tylnej klapie) odciąłem ją i próbowałem zrobić to jakoś po swojemu z inną rurką, ale jednak nie powiodło się. Czy dostane gdzieś prócz ASO wężyk z tą szybkozłączką kątową do tego łączenia które jest w podsufitówce ( tylko ten krótki odcinek) ? Szukam tego ale nie mogę znaleźć, do ASO mi nie po drodze i nie wiem jaki koszt tego elementu (wężyka szybko złączki i tego elemtnu co łaczy dwa weze w podsuftówce) i dlatego wolałbym to zamówić w interenecie, zamawiał ktoś ? lub wie gdzie jest?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=544608" onclick="window.open(this.href);return false; <-- Czeka na gwint
Re: [MK4] naprawa tylnej wycieraczki i spryskiwacza
Mam podobny problem pytanie, jak ta szybkozłączka kątowa może się naprawdę nazywać bo na allegro nic nie maadamekMK4 pisze:Witam, pękła mi ta szybkozłączka kątowa (ta którą wciska sie już do mechanizmu wycieraczki w tylnej klapie) odciąłem ją i próbowałem zrobić to jakoś po swojemu z inną rurką, ale jednak nie powiodło się. Czy dostane gdzieś prócz ASO wężyk z tą szybkozłączką kątową do tego łączenia które jest w podsufitówce ( tylko ten krótki odcinek) ? Szukam tego ale nie mogę znaleźć, do ASO mi nie po drodze i nie wiem jaki koszt tego elementu (wężyka szybko złączki i tego elemtnu co łaczy dwa weze w podsuftówce) i dlatego wolałbym to zamówić w interenecie, zamawiał ktoś ? lub wie gdzie jest?
u mnie wygląda to tak, w miejscu zaznaczenia strzałkami leje się do środka.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
[MK4] naprawa tylnej wycieraczki i spryskiwacza
nesill, po pierwsze samej tej części nie kupisz...po drugie to nie ona jest problemem. Twój problem opisany jest w pierwszym poście tego tematu.
Re: [MK4] naprawa tylnej wycieraczki i spryskiwacza
Jako że jest to mój pierwszy post na tym forum, chciałbym się przywitać, stałem się posiadaczem Golfa mk4, czy szczęśliwym to się okaże.
Mój jak i pewnie wielu innych problem to wycieraczka tylnej szyby. Mój mechanizm czasami robi ruch wycieraczką na jakiś centymetr i staje. Podejrzewam problem z elektroniką. Sam silniczek po podłączeniu do prądu "na krótko" całkiem dobrze sobie radzi.
Pomierzyłem również napięcia na kostce Dwa graniczne piny to Masa i 12V. Na dwóch pozostałych jest oporność ok. 1300 ohm na wyłączonej wycieraczce, i masa jeśli jest włączona wycieraczka. Czy szanownym użytkownikom tego forum przydarzyło się coś podobnego? Oczywiście cały mechanizm został juz wymyty i nasmarowany, aczkolwiek nie było dużo syfu.
Mój jak i pewnie wielu innych problem to wycieraczka tylnej szyby. Mój mechanizm czasami robi ruch wycieraczką na jakiś centymetr i staje. Podejrzewam problem z elektroniką. Sam silniczek po podłączeniu do prądu "na krótko" całkiem dobrze sobie radzi.
Pomierzyłem również napięcia na kostce Dwa graniczne piny to Masa i 12V. Na dwóch pozostałych jest oporność ok. 1300 ohm na wyłączonej wycieraczce, i masa jeśli jest włączona wycieraczka. Czy szanownym użytkownikom tego forum przydarzyło się coś podobnego? Oczywiście cały mechanizm został juz wymyty i nasmarowany, aczkolwiek nie było dużo syfu.
Re: [MK4] naprawa tylnej wycieraczki i spryskiwacza
Sprawdź stan kabli łączących klapę z budą. Często się przełamując i mogą wtedy być takie kwiatki.
Bez dymu nie ma ognia... TDI
[MK4] naprawa tylnej wycieraczki i spryskiwacza
siemanko,
jako że ten sam mechanizm ktory sie psuje jest w Lupo, stwierdziłem, że kupie sliniczek do MK4. Jestem świeżo po naprawie wycieraczki tył, a raczej spryskiwacza. Dorwałem silniczek cały za pare PLNow z golfa IV. Wszystko byłoby ok, ale po podłączeniu niestety nie działała wycieraczka tył, a działały non stop przód. Mówię kit. Nie będe tego badał, tylko zrobię sobię hybrydę, czyli złoże 2 w 1. Przełożyłem ten trzpień od spryska. Działa super... ale hmmm wycieraczka co prawda wraca do pozycji 0 w poziomie... ale maksymalne wychylenie jest w kąt około 190 stopni, czyli wyjeżdża na blachę klapy bagażnika. Próbowałem przełożyć to koło zębate, ale niestety nie dało rady żeby to tak zostało bo nie współgrała ona z zębatką od silnika.
Czy jest możliwość wyregulowania tego mechanizmu tak aby np. max punkt wychylenia był około 160-180 stopni? Czy za to odpowiadają blaszki pod kołem zębatym? Jakoś da się to stuningować aby max punkt był taki jak podaję powyżej?
Czyli cały silniczek mam stary z Lupo, jedynie mechanizm do sprysków wraz z tą zębatką zintegrowaną mam z golfa 4 (silniczek ori made in korea...)
Liczę na Waszą pomoc
jako że ten sam mechanizm ktory sie psuje jest w Lupo, stwierdziłem, że kupie sliniczek do MK4. Jestem świeżo po naprawie wycieraczki tył, a raczej spryskiwacza. Dorwałem silniczek cały za pare PLNow z golfa IV. Wszystko byłoby ok, ale po podłączeniu niestety nie działała wycieraczka tył, a działały non stop przód. Mówię kit. Nie będe tego badał, tylko zrobię sobię hybrydę, czyli złoże 2 w 1. Przełożyłem ten trzpień od spryska. Działa super... ale hmmm wycieraczka co prawda wraca do pozycji 0 w poziomie... ale maksymalne wychylenie jest w kąt około 190 stopni, czyli wyjeżdża na blachę klapy bagażnika. Próbowałem przełożyć to koło zębate, ale niestety nie dało rady żeby to tak zostało bo nie współgrała ona z zębatką od silnika.
Czy jest możliwość wyregulowania tego mechanizmu tak aby np. max punkt wychylenia był około 160-180 stopni? Czy za to odpowiadają blaszki pod kołem zębatym? Jakoś da się to stuningować aby max punkt był taki jak podaję powyżej?
Czyli cały silniczek mam stary z Lupo, jedynie mechanizm do sprysków wraz z tą zębatką zintegrowaną mam z golfa 4 (silniczek ori made in korea...)
Liczę na Waszą pomoc
Moj byly Blekitny Grom xD http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=396206" onclick="window.open(this.href);return false;
a teraz:
a teraz:
[MK4] naprawa tylnej wycieraczki i spryskiwacza
Witam, nie chce zakladac nowego tematu wiec podlacze sie tutaj.
Czy silniczek wycieraczki (tyl) do golfa IV kombi (2000) bedzie pasowal z hatchbaka?
Dziekuje.
Czy silniczek wycieraczki (tyl) do golfa IV kombi (2000) bedzie pasowal z hatchbaka?
Dziekuje.
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: śr paź 03, 2007 23:08
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Re: [MK4] naprawa tylnej wycieraczki i spryskiwacza
hej
czy ktoś próbował reanimować silniczek - dokładnie rurkę - w takim przypadku jak na zdjęciu? u mnie się ułamało niestety w miejscu czerwonych kropek i zastanawiam się czy coś z tego będzie, czy kupić zestaw naprawczy czy nowy silniczek boscha.
edit: miejsce czerwonych kropek - złamanie/ukręcenie mosiężnej rurki i plastiku/tworzywa
czy ktoś próbował reanimować silniczek - dokładnie rurkę - w takim przypadku jak na zdjęciu? u mnie się ułamało niestety w miejscu czerwonych kropek i zastanawiam się czy coś z tego będzie, czy kupić zestaw naprawczy czy nowy silniczek boscha.
edit: miejsce czerwonych kropek - złamanie/ukręcenie mosiężnej rurki i plastiku/tworzywa
Ostatnio zmieniony sob lip 19, 2014 14:13 przez R.O.O.S., łącznie zmieniany 1 raz.
wiecznie awaria :D
[MK4] naprawa tylnej wycieraczki i spryskiwacza
Jak już będziesz coś kupować, to nie kupuj zestawu naprawczego, bo nie opłaca się. Kup nowy cały mechanizm Boscha - kosztuje około 170-180zł.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości