[mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- bandit_600
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: pn maja 26, 2008 04:14
- Lokalizacja: żarów / dolnośląskie
- Kontakt:
Zamek klapy
Rozebrałem zamek tylnej klapy i okazało sie ze płyn spryskiwacza rozpuścił styki w przełączniku. Zatem szukam pomocy gdzie taki przełącznik można zakupić szukałem w necie, allegro itp i niestety nie ma Może macie jakiś zamiennik albo inny sposób. Na przełączniku jest napisane: helag 048/1 070.767.22.2 HLN
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 14:31 przez daroVW, łącznie zmieniany 2 razy.
- Radas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 864
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 21:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
PvD, to jest na odwrót. Mikrowyłącznik steruje - minusem tylko idą do niego 3 kabelki i właśnie nie wiem do czego jest ten 3??? Moim zdaniem od centralnego, bo po podłączeniu w pewnej kombinacji nie rygluje klapy. A dlaczego zakładasz krańcówkę a nie mikrowyłącznik to jest na prawdę bardzo proste i nie zajmuje dużo czasu, tylko dowiedzieć się jak podłączyć te kabelki i po sprawie. Z resztą z krańcowym będziesz miał tak samo.
[ Dodano: 19 Lut 2009 19:49 ]
PvD, tak jest jeżeli chodzi o tylną klapę, nie doczytałem twojego postu. W drzwiach są 2 kabelki do mikrostyku i zapewne steruje on podobnie minusem.
[ Dodano: 19 Lut 2009 19:49 ]
PvD, tak jest jeżeli chodzi o tylną klapę, nie doczytałem twojego postu. W drzwiach są 2 kabelki do mikrostyku i zapewne steruje on podobnie minusem.
- gregoryb1
- vel Młody
- Posty: 327
- Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
- Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
- Kontakt:
ja zeby otworzyc zablokowane drzwi korzystałem z porad na forumarthek pisze:Koledzy jest na to jakiś sposób ?
oraz z tego linku.
http://www.taligentx.com/passat/mainten ... mechanism/
zeby to zrobic na zamknietych na amen drzwiach trzeba zdjac plastik
ktory jest na progu,
pod siedzeniem z tyłu jest taka nakretka ktora go trzyma a reszta na zatrzaskach, jak go zdejmiesz to odsłonia sie dwie sruby ktore sa na dole jak na pierwszym zdjeciu i potem trzeba tak jak jest na fotkach
W tym linku sa drzwi przednie z passata ale praktycznie wszystko jest tka samo, ja sie szarpałem z tym 3 godziny i w koncu i tak musiałem zamek poroskrecac na tyle ile sie dało i recznie przekrecic ten element http://www.taligentx.com/passat/images/ ... u=26|17|... to wieksze kólko i dopiero wtedy sie otworzyły
Ogolnie limit cierpliwości i przeklenstw wyczerpał mi sie juz po dwoch godzinach , wszystko robiłem leżac na fotelu wigiety z głowa w dól
Na forum był nawet gdzeis fotoporada jak odblokowac i inne sposoby poszukaj pod hasłem "zablokowane drzwi" troche tego jest
Hej. Może mi ktoś powiedzieć jak zamocować nowy mokrostyk? Ja wymieniłem wczoraj i przykleiłem go na klej , konkretnie na Super glue bo nie wiedziałem jak go mam tam zamocować. Działał on po złożeniu całego boczka przez parę minut i potem znowu powtórka z rozrywki: nie świeci lampka w drzwiach kierowcy, nie działa brzęczek itp. Powiem że również nie sprawdziłem zimnych lutów! Proszę o poradę co i jak zrobić aby działało1 Konkretnie jak go zamocować normalnym i łatwym sposobem.
- wójaszek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 874
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
- Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
- Kontakt:
wszyscy piszą wymień mikrostyk a guzik prawda!!! wymieniłem mikrostyk i nadal lampka nie działa, brzeczek nie brzeczy, a auto jak sie samo zamykało tak sie samo zamyka
i co powiecie na to?? dodam że mikrostyk wsadziłem orgyinalny ze sprawnego zamka i nadal nici
dobrze że chociaż działa wymieniony w tylnej klapie
jakieś pomysły?
i co powiecie na to?? dodam że mikrostyk wsadziłem orgyinalny ze sprawnego zamka i nadal nici
dobrze że chociaż działa wymieniony w tylnej klapie
jakieś pomysły?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]
- stanislawski
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: wt wrz 12, 2006 22:57
Ja bym wymienił cały zamek, bo jeśli chodzi o tę krańcówkę, to zdecydowanie wpierw lepiej się upewnić czy to aby ona...!wójaszek pisze:i co powiecie na to?? dodam że mikrostyk wsadziłem orgyinalny ze sprawnego zamka i nadal nici
Ponieważ mikrowyłączników w zamku do MK4 jest chyba 3 na płytce i jeden na zewnątrz, ten zewnętrzny jest najbardziej krytyczny, ale można go sprawdzić w minutę bez rozbierania tapicerki, zamka itd. kawałkiem przewodu do masy. Po wyjęciu lampki z poszycia drzwi - tej świecącej po otwarciu w drzwiach, zmasować trzeba brązowy kabel od lampki. Jak się zapali ta lampka (kontrolka otwarcia drzwi na zegarach, ew. oświetlenie wewnątrz - jeśli też jest załączone a nie świeciło, itd) - to na 100% uszkodzony jest właśnie w tych drzwiach wyłacznik krańcowy zamka.
A kolejne spradzenie to cała wiązka z drzwi do kabiny - jest wiele opisów, że i tam mogą występować przerwy, skutkujące wieloma efektami.
Tato, a dlaczego ten samochód jest zepsuty?
Synku, on nie jest zepsuty. To diesel.
Synku, on nie jest zepsuty. To diesel.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 12:57
- Lokalizacja: obecnie OP, na stałe ONY
- Kontakt:
a jak miałeś to wszystko w rękach to sprawdziłeś jak to wszystko jest zlutowane (czy jak wymieniałeś ten mikrostyk to skręciłeś tylko kabelki i zabezpieczyłeś taśmą czy lutowałeś na płytce ??) jest tam sześć lutowań i to one najczęściej powodują że to wszystko nie działa ( u mnie tak było) i najlepsze że musisz się dobrze przyglądnąć bo czasami pęknięć nie widać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości