Polerowanie aluminium
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- dave19dave
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: czw lip 16, 2009 23:26
- Lokalizacja: Bronikowo
- Kontakt:
najpierw polerowałem pasta auto max a pozniej zamowiłem autosola z allegro i widacc ze autosol jest lepszy ja polerowałem recznie ale widac bylo ze im dłuzej poleruje tym efekt sie poprawia wiec na wiosne kupie filc i sprobuje poprawic a fotke postaram się dac w najblizszym czasie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw paź 01, 2009 21:45 przez dave19dave, łącznie zmieniany 2 razy.
witam
mam takie felgi:
pierwszy raz bd robil polerke sam samych rantow
moze mi ktos powiedziec ile arkuszy jakiego papieru pojdzie mi na same ranty?
i od jakiego papieru zaczac po sciagnieciu lakieru scansolem? i co musze kupic? ile czasu mam trzec poszczegolnymi papierami i skad mam wiedziec kiedy zmienic go na drobniejszy?
po czym mam poznac ze moge juz polerowac filcem?jak wyglada filc na wiertarke?
i w jaki sposob radzicie to wszystko zrobic?
mam kilka wzerow takich dosyc dosyc...
wiem ze to uciazliwe pytania ale poprostu chce wiedziec wszystko... co do kazdego szczgolu bo nie chce nic zepsuc:)
pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
mam takie felgi:
pierwszy raz bd robil polerke sam samych rantow
moze mi ktos powiedziec ile arkuszy jakiego papieru pojdzie mi na same ranty?
i od jakiego papieru zaczac po sciagnieciu lakieru scansolem? i co musze kupic? ile czasu mam trzec poszczegolnymi papierami i skad mam wiedziec kiedy zmienic go na drobniejszy?
po czym mam poznac ze moge juz polerowac filcem?jak wyglada filc na wiertarke?
i w jaki sposob radzicie to wszystko zrobic?
mam kilka wzerow takich dosyc dosyc...
wiem ze to uciazliwe pytania ale poprostu chce wiedziec wszystko... co do kazdego szczgolu bo nie chce nic zepsuc:)
pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 14:06 przez woz1938, łącznie zmieniany 1 raz.
Redukcja...VWrzuc Go Na VWysokie Obroty...;)
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
to zacznij działać a nie pytaj !!woz1938 pisze:wiem ze to uciazliwe pytania ale poprostu chce wiedziec wszystko...
kup po 2 arkusze papieru i zobaczysz ile Ci zejdzie na 1 felge !!
kiedy wyszlifowane to tez ciężko powiedzieć ale moze tak:
jak drobny papier zatrze ryski po wcześniejszym papierze
ogólnie im bardziej sie przyłożysz tym lepiej
ja tam nie widzę lakieru na ranciewoz1938 pisze:i od jakiego papieru zaczac po sciagnieciu lakieru scansolem?
jak skończysz szlifować P2500 ewentuyalnie P2000woz1938 pisze:po czym mam poznac ze moge juz polerowac filcem?
no jak filc na wiertarkęwoz1938 pisze:jak wyglada filc na wiertarke?
dokladnie nie oszczędzajć palcywoz1938 pisze:w jaki sposob radzicie to wszystko zrobic?
zeszlifować - o ile sie dawoz1938 pisze:mam kilka wzerow takich dosyc dosyc...
- dave19dave
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: czw lip 16, 2009 23:26
- Lokalizacja: Bronikowo
- Kontakt:
no trudno powiedziec jesli dobrze mi się wydaje to te ranty sa juz polerowane to moze od 600 albo drobniejszym a jak wyglada filc masz fotke wyzej jak chesz wiedziec wszytko o polerce to najlepiej przegladnij troche ten temat ja zanim zabrałem sie za polerke przeczytałem cały ten tamcik i z 20 innych forów a fele fanje ładny wzór powodzenia z polerka:bigok:
http://dave19dave.blogspot.com
- pucek007
- Użytkownik
- Posty: 421
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 22:34
- Lokalizacja: SZY(Węgierska Górka)
- Auto: Audi a6 c7
Witam czytam juz sporo ten temat.. kupilem riale felgi 18 " tyl mam 9" z duzym rantem i mam zamiar je wypolerowac.
Rozebralem felgi z rantow kupilem ten preparat bimexol czy jakos tak do sciagania lakieru a ze jestem leniwym czlowiekiem wyiagnalem kerchera no i co?? posmarowalem jedna warstwe tego preparatu jakies 3 minuty klaru nie ma a co ie okazalo pod klarem mialem juz wypolerowane aluminium tylko jak byly odpryski klaru to juz nie bylo polerki wiec musze przejechac papierem 2500 i pasta i beda lustra pozdro
ps. mysle ze z tym kercherem zajebisty pomysl ale jesli juz to ktos napisal to sorki bo nie chce mi sie czytac 72 strony:) pozdro TOMAS:P
Rozebralem felgi z rantow kupilem ten preparat bimexol czy jakos tak do sciagania lakieru a ze jestem leniwym czlowiekiem wyiagnalem kerchera no i co?? posmarowalem jedna warstwe tego preparatu jakies 3 minuty klaru nie ma a co ie okazalo pod klarem mialem juz wypolerowane aluminium tylko jak byly odpryski klaru to juz nie bylo polerki wiec musze przejechac papierem 2500 i pasta i beda lustra pozdro
ps. mysle ze z tym kercherem zajebisty pomysl ale jesli juz to ktos napisal to sorki bo nie chce mi sie czytac 72 strony:) pozdro TOMAS:P
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
jungu, płyn do naczyń odtłuszcza? Wg mnie raczej myje niż odtłuszcza:P jak to tam jest,co?
dave19dave u mnie w Sanoku takie fele na bmw jeździły tak właśnie wypolerowane jak Twoje fajnie to w sumie wyglądało do czego Ty je zapychasz?
To_mas, woz1938 ja jak robiłem polerke (a troche się już napolerowałem:P ) to zawsze dużo szło mi papieru w przedziale od 200 do 600 (stopniowałem po 200).
Jak powierzchnia była ładna to odrazu 400 na mokro a jak coś nie tak było to 220 na sucho a nawet 120. I wtedy zawsze 400 na mokro szło najwięcej a każdy papier o większej gradacji już mniej się zużywał.
Co ciekawe polerując ręcznie jakąś np szmatką trzeba jechać przynajmniej do 1500 a najlepiej do 2 tys a polerując np filcem na wiertarce 1200 już jest w miarę ładnie błyszcząco:D
A kiedy zacząć polerować - proponuję szmatke trochę pasy i sobie sprawdzić po jakim papierze na jakim materiale wychodzi ładnie.
karambol, what?
pucek007, wydaje mi się ze 2500 to za dużo...nie wiem w sumie jak te Twoje fele wyglądają no ale na 99% lepiej będzie jak zaczniesz od 1200 i tak do 2000 a później polerka mechaniczna i byłoby ekstra. Tak przynajmniej mi się wydaje.
Ogólnie jak już jest się po papierze 600 to jest z górki
dave19dave u mnie w Sanoku takie fele na bmw jeździły tak właśnie wypolerowane jak Twoje fajnie to w sumie wyglądało do czego Ty je zapychasz?
To_mas, woz1938 ja jak robiłem polerke (a troche się już napolerowałem:P ) to zawsze dużo szło mi papieru w przedziale od 200 do 600 (stopniowałem po 200).
Jak powierzchnia była ładna to odrazu 400 na mokro a jak coś nie tak było to 220 na sucho a nawet 120. I wtedy zawsze 400 na mokro szło najwięcej a każdy papier o większej gradacji już mniej się zużywał.
Co ciekawe polerując ręcznie jakąś np szmatką trzeba jechać przynajmniej do 1500 a najlepiej do 2 tys a polerując np filcem na wiertarce 1200 już jest w miarę ładnie błyszcząco:D
A kiedy zacząć polerować - proponuję szmatke trochę pasy i sobie sprawdzić po jakim papierze na jakim materiale wychodzi ładnie.
karambol, what?
pucek007, wydaje mi się ze 2500 to za dużo...nie wiem w sumie jak te Twoje fele wyglądają no ale na 99% lepiej będzie jak zaczniesz od 1200 i tak do 2000 a później polerka mechaniczna i byłoby ekstra. Tak przynajmniej mi się wydaje.
Ogólnie jak już jest się po papierze 600 to jest z górki
polerka
czyli poprostu 200 usuwam niedoskonalosci i wzery a pozniej od 400 do 2500 na wode ta?
a mozesz mi powiedziec po czym mam poznac kiedy zmienic papier np z 400 na 600?
po tym wszystkim jak bd przystepowal do polerki to moge polerowac recznie szmatka flanelowa i autosolem?
a mozesz mi powiedziec po czym mam poznac kiedy zmienic papier np z 400 na 600?
po tym wszystkim jak bd przystepowal do polerki to moge polerowac recznie szmatka flanelowa i autosolem?
Redukcja...VWrzuc Go Na VWysokie Obroty...;)
koledzy mam takie pytanko jak wiadomo lub nie wiadomo felgi Borbet w moim przypadku T mają od nowości polerowany rant tyle ze przykryty klarem i nie daje ładnego efektu chce swoje fele pomalować na czarno ( samą gwiazdę w środku) a rancik wypolerować, po przeczytaniu FAQ zrobił bym to tak proszę o ewentualne korekty lub sugestie) oczywiście zdzieramy lakier stary do gołego aluminium i tera czym wyrównać rancik jakim papierem? mam lekko poprzecierany ale naprawdę lekko więc nie trzeba jako hardcorowo trzeć czym to wyrównać? i potem jak juz fabrycznie był spolerowany to czym poprawić sam papierek 2000 wystarczy i potem pasta ?? proszę o rady. dziękuje z góry.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości