Regeneracja maglownicy w golfie MK2

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr paź 31, 2007 18:26

Witam.

Mam również problem z maglownicą. Strasznie mi wali na nierównościach. Myślałem że jest po prostu wyrobiona ale okazało się że luzu miedzyzębnego praktycznie nei ma a powodem takiego tłuczenia jest luży w samym wałku wychodzącym z maglownicy i łączącym sie z kolumną?. Wałek ten ma duże luzu. Czy jest tam jakies łożysko kulkowe lub śliżgowe które mogło się rozlecieć? Czy istnieje możliwość wymiany tego łożyska?



Awatar użytkownika
Q.bak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:53
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Q.bak » śr paź 31, 2007 20:32

jhosef pisze:Wałek ten ma duże luzu
na boki czy góra-dół?
jeśli góra dół to możliwe że nakrętka na dole się poluźniła
jeśli na boki to chyba tylko łożysko - na zdjęciu powyżej pkt 10 po prawej stronie na środku jest właśnie to łozysko.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr paź 31, 2007 21:19

Q.bak pisze:
jhosef pisze:Wałek ten ma duże luzu
na boki czy góra-dół?
jeśli góra dół to możliwe że nakrętka na dole się poluźniła
jeśli na boki to chyba tylko łożysko - na zdjęciu powyżej pkt 10 po prawej stronie na środku jest właśnie to łozysko.
Na boki. Czy da się je jakoś wymienić? Wiem że maglownica wg. Etki się nie rozbiera na części pierwsze. Ale może wiesz jaki to rozmiar łożyska?



Awatar użytkownika
Q.bak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:53
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Q.bak » śr paź 31, 2007 22:01

wymienić sie da tylko że trzeba wytargać z auta maglownice i wyjąć wałek.
Nie wiem co to za rozmiar ani jaki ma numer. Wymiar ma pewnie taki sam jak górna osłona z oringiem (na zdjęciu pod łożyskiem).
Jak chcesz to moge iść pomierzyć bo mam to chyba jeszcze gdzieś w piwnicy.



Awatar użytkownika
Q.bak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:53
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Q.bak » śr paź 31, 2007 22:08

średnica wew 19.2mm, śr zew 34.8mm (to są wymiary oringu łozysko może się odrobine różnić)



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr paź 31, 2007 22:17

Dzięki za informacje. W weekend pokombinuje z maglownicą, może uda mi się ją udratować.



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pt lis 09, 2007 23:36

kupiłem zestaw ,wymieniłem wszystko co było w zestawie i pochodziła z 10 minut i posciła płyn przez gume od strony kierowcy :bigok: raz sie uda raz nie :rotfl:


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
wafel190
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 20:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: wafel190 » czw gru 13, 2007 18:46

Q.bak mógłbyś napisać jaki jest numer twojej maglownicy. Tak po wyglądzie to wydaje mi się że to USA XTR taka jak w golfie 3 tylko mi frez nie pasuje bo moja ma o połowe mniej zębów. A numerek potrzebuje bo nie wiem czy ten zestaw co kupiłeś będzie pasował też do mojej bo leci z każdej strony a pare dni temu mi wyaliło dziure w gumie i koniec jazdy bo pompe szlak trafi. Moja ma numer 1H1 422 055

Już wszystko wiem. Maglownica jest taka sama niestety listwa jak i wałek z frezem jest cały zardzewiały i wymianu uszczelnień na niewiele sie zda. zostało mi szukać drugiej maglownicy :grrr:
Ostatnio zmieniony czw gru 13, 2007 21:35 przez wafel190, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt sty 08, 2008 00:45

wyciagal ktos maglownice w mkIV ? ciezko jest ?



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Post autor: kret077744 » śr cze 17, 2009 12:32

Witam, ja mam taki problem że wspoma działa nierówno, obaczałem wiele tematów, ale moze ktoś mi powie czy regenaracja pomoże jesli gdy odpale auto wspoma działa tylko w prawo, dopiero po jakims czasie, jak pokręce w lewo i prawo, zaczyna też działać w lewo. Pompa daje ciśnienie, tymbardziej że w prawo nie ma problemów, tylko w lewo działa po jakimś czasie jak pokrece. doczytałem że to rozdzielacz,ale nie wiem gdzie on jest, czy regenaracja załatwi sprawe ?? nie cieknie mi nigdzie z maglownicy ani pompy, czy lepiej kupić inną magiel i ją zregenerować ? szkoda by mi było regenerować żeby dalej było to samo... Jeszcze taka uwaga, latem sie szybciej załacza lewa strona, zimą troche długo trzeba było sobie pokrecic żeby zaczeło w lewo działać (wina temperatury). moja to USA xtr


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

wku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lip 23, 2012 20:21

Regeneracja maglownicy w golfie MK2

Post autor: wku » pn lip 23, 2012 20:44

Odgrzeję kotleta ;) bo jestem w trakcie regeneracji i teraz mam takie pytanie:\
Obrazek

w które miejsce idzie uszczelka numer 1,
do czego ta śrubka nr 2

Zapomniałem trochę ;)
z jednej strony magiel jest zabezpieczony pierścieniem, a czy z drugiej strony jest jakieś zabezpieczenie czy tylko listwa?



wku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lip 23, 2012 20:21

Regeneracja maglownicy w golfie MK2

Post autor: wku » pn lip 23, 2012 20:47

Obrazek

czy z tej strony maglownicy jest jakieś zabezpieczenie?



Awatar użytkownika
XrudyX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt paź 07, 2011 17:39
Lokalizacja: Legnica

Re: Regeneracja maglownicy w golfie MK2

Post autor: XrudyX » pt sie 03, 2012 00:25

wku pisze:Obrazek

czy z tej strony maglownicy jest jakieś zabezpieczenie?

nie ma żadnego zabezpieczenia:) tu jest tylko listwa i smar. z 2 strony zabezpieczone jest pierścieniem na który przychodzi oring który zaznaczyłeś w poście wyżej jako nr 1. nr 2 nie mam pojęcia do czego służy :)



WNS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt sie 10, 2012 13:24

Regeneracja maglownicy w golfie MK2

Post autor: WNS » pt sie 10, 2012 15:18

Witam,
Pisałem wcześniej post, ale nie zwróciłem uwagi, że temat ma 2 strony. Mam to samo pytanie co Pan "odgrzewający kotleta" na ten zimer z żółtym środkiem nakładam ten oring opisany wyżej jako nr1 i tym oringiem do środka to idzie ? i czy tą sztywną uszczelkę, która przychodzi bezpośrednio na listwie też mieliście węższą niż ta która była oryginalnie ?

Zestaw kupiłem w serwisie vw autoryzowanym i zapłaciłem dzisiaj 222zł (kosmiczna cena) czy ceny poszły w górę ? czy każde aso ma inne ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości