

a to co pyta kolega powyżej ,to z tego co pamiętam " wyczytałem na forum " to tym się ustawia ciśnienie pompy czy jakoś tak ale znając życie mogę się mylić

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
U mnie kiedyś tak było, bo wtrysk był mokry i spomiędzy głowicy a wtrysku wychodziły pęcherzyki powietrza przy pracującym silniku, ale cykania to nie słyszałem z tego powodu. U Ciebie nic takiego nie widać? Możesz lekko zalać wtrysk paliwem i obserwować czy nie ma pęcherzyków. Ale skoro słychać cykanie w czasie jazdy, to raczej podejrzewałbym, że wtrysk się przycina i niestety pewnie trzeba będzie końcówki zmienić i wyregulować na nich ciśnienia.patryk1981 pisze:jak by kompresja uciekała
Po odkręceniu rurek wtryskowych spływa z nich paliwo, podczas montażu trzeba dokręcić je najpierw tylko od strony pompy, a na wtryskiwaczach zostawić nakrętki lekko luźne i wtedy zrobić kilka obrotów rozrusznikiem. Gdy spod nakrętek od rurek na wtryskiwaczach zacznie sączyć się paliwo (przewody napełnią się paliwem), to dopiero wtedy je dokręcić do wtrysków i silnik powinien łatwo odpalić.patryk1981 pisze: zapowietrzy się czy nie
Chodzi o ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, 130 bar to mają diesle wolnossące, a TD powinien mieć 155 bar, na obudowie wtrysku z resztą też jest napisane jak się przyjrzysz.patryk1981 pisze:ustawi mi je, mówi że na 130 ale czego to nie wiem
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości