16V PL , KR , 9A z digifantem
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
16V PL , KR , 9A z digifantem
To już lepiej wsadzić 2E zamiast dłubać przy JH, odezwij się do mnie na pw.
			
									
									- KoguT
 - I am the Stig

 - Posty: 2052
 - Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
 - Lokalizacja: Dębica
 - Auto: VW Golf MK4 Cabrio
 - Silnik: ABF
 - Kontakt:
 
16V PL , KR , 9A z digifantem
Lucki, no właśnie mojemu miodem wysyłałeś dwa czipsy do 9a na digi 1 i odcinka miała byc 7200 a jest standardowo cos okolo 6000. Jak to z tym jest?
			
									
									16V PL , KR , 9A z digifantem
Witam!
Potrzebne mi pare wskazówek ewentualnie instrukcja:
Mam bude ze starą elektryką (siedziało 1.8 RP) i 1.8 PG G60 nowa wiązka, chce to wszystko ze sobą zgrać, mechanicznie już wszystko siedzi i szukam teraz jakiegoś schematu ewentualnie osoby która robiła takie coś i mogła by mi wytłumaczyć które kable z wiązki G wszczepić w kość starego typu żeby wszystko działało prawidłowo. Proszę o pomoc!
			
									
									Potrzebne mi pare wskazówek ewentualnie instrukcja:
Mam bude ze starą elektryką (siedziało 1.8 RP) i 1.8 PG G60 nowa wiązka, chce to wszystko ze sobą zgrać, mechanicznie już wszystko siedzi i szukam teraz jakiegoś schematu ewentualnie osoby która robiła takie coś i mogła by mi wytłumaczyć które kable z wiązki G wszczepić w kość starego typu żeby wszystko działało prawidłowo. Proszę o pomoc!
16V PL , KR , 9A z digifantem
Chyba bedziesz musial przeszczepić skrzynke bezpieczników nowego typu i cała instalacje. Przynajmniej tak było by najlepiej bo instalacja starego typu to jest porażka. Jak byś chciał instalacje nowego typu odezwij sie na priv.
			
									
									- KoguT
 - I am the Stig

 - Posty: 2052
 - Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
 - Lokalizacja: Dębica
 - Auto: VW Golf MK4 Cabrio
 - Silnik: ABF
 - Kontakt:
 
16V PL , KR , 9A z digifantem
Już z tydzień temu poszedł do kolegi opis przeróbki wiązki 
 .
 . Wkładałem znajomemu 2.0 ABA do MK2 ze starą skrzynką i jeździło aż miło 
 .
			
									
									Niekoniecznie... Trzeba ją ugryźć z głową i wszystko śmigaradekb pisze:instalacja starego typu to jest porażka.
Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem
Witam,
Panowie, potrzebuję przepływomierz klapkowy który będzie pasował do digifant 2. Wrzucam 9a do mk2 i tylko tego mi brakuje.
			
									
									Panowie, potrzebuję przepływomierz klapkowy który będzie pasował do digifant 2. Wrzucam 9a do mk2 i tylko tego mi brakuje.
16V PL , KR , 9A z digifantem
Na elektrodzie poszukaj,  jest kolega,  który robi elektronikę,  dzięki której można zaadaptować przepływomierz masowy.
			
									
									MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
						Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16V PL , KR , 9A z digifantem
Dzięki Gacekk  
 , temat już ogarnięty.
Pytanie do wszystkich którzy mają digi2 w 9a. Od czego stosujecie króciec w którym osadzony jest czujnik NIEBIESKI ??? od PFa??
Ori w 9a przykręcany jest na 3 śruby, natomiast od PF na 2 śruby. Jeżeli nawet macie na to patent, w jak jest to zrobione że czujniki mieszczą się pod kolektorem? Proszę o wskazówki, ewentualnie jakieś fotki.
			
									
									Pytanie do wszystkich którzy mają digi2 w 9a. Od czego stosujecie króciec w którym osadzony jest czujnik NIEBIESKI ??? od PFa??
Ori w 9a przykręcany jest na 3 śruby, natomiast od PF na 2 śruby. Jeżeli nawet macie na to patent, w jak jest to zrobione że czujniki mieszczą się pod kolektorem? Proszę o wskazówki, ewentualnie jakieś fotki.
- mlodociany
 - Użytkownik

 - Posty: 334
 - Rejestracja: wt lis 08, 2011 21:42
 - Lokalizacja: TOP
 
16V PL , KR , 9A z digifantem
Kolony pisze:Pytanie do wszystkich którzy mają digi2 w 9a. Od czego stosujecie króciec w którym osadzony jest czujnik NIEBIESKI ??? od PFa??
Ori w 9a przykręcany jest na 3 śruby, natomiast od PF na 2 śruby. Jeżeli nawet macie na to patent, w jak jest to zrobione że czujniki mieszczą się pod kolektorem? Proszę o wskazówki, ewentualnie jakieś fotki.

"Mein weiss coupe" ->  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=490899" onclick="window.open(this.href);return false; 



						


16V PL , KR , 9A z digifantem
Możesz zastosować biały wkrecany lub krociec od wersji z klimą,  wtedy masz miejsce na niebieski z boku.
			
									
									MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
						Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16V PL , KR , 9A z digifantem
Wpadł mi w ręce w super cenie kolektor ssący od abf'a z przepustnicą, krokowcem i kompletną listwą wtryskową. Wiem że przepustnica jest na potencjometrze, czy będzie to współpracować z digi2?
			
									
									16V PL , KR , 9A z digifantem
Przepustnica nie , bo abf ma tpsa a digi2 krańcówki, wtryski abf ma sekwencyjnie czyli do kazdego osobne kable a digi2 fullgrupa, krokowy raczej bez różnicy który. Oczywiście wszystko da się przerobić, kwestia czy warto...?
			
									
									MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
						Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16V PL , KR , 9A z digifantem
Taki kolektor najlepiej orzenic z digim z ADL. Zadki ster ale mam akurat taki i nie bede go u siebie wykorzystywal wiec pewnie na handel. Wlasciwie w takim setupie brakoqac ci bedzie tylko czujnika temp dolotu ale to grosze. I masz w pelni dzialajacy 16v na elektronice prawie jak ABF tylko ze na full grupie
			
									
									BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
						- 
				Golf22.016V9A
 - Nowicjusz

 - Posty: 3
 - Rejestracja: czw gru 22, 2016 15:34
 - Lokalizacja: Milicz
 
16V PL , KR , 9A z digifantem
Witam, mam szybkie pytanko ponieważ czytam cały post i już mnie oczy bolą a znaleźć nie mogę.
Mam 9A wsadziłem graty od PF czyli DIGI 2 no i nie wiem jak konkretnie podłączyć tą kostkę 4-pin obok kompa. Pomocy bo już włosy wyrywam, konkretnie w stronę skrzynki bezpieczników. Ja podłączyłem kolorami to pompa paliwa się nie załącza i brak iskry. zależy mi na szybkiej odpowiedzi. chyba że ktoś ma taką dokładną rozpiskę jak do DIGI 1 widziałem. pozdrawiam
			
									
									Mam 9A wsadziłem graty od PF czyli DIGI 2 no i nie wiem jak konkretnie podłączyć tą kostkę 4-pin obok kompa. Pomocy bo już włosy wyrywam, konkretnie w stronę skrzynki bezpieczników. Ja podłączyłem kolorami to pompa paliwa się nie załącza i brak iskry. zależy mi na szybkiej odpowiedzi. chyba że ktoś ma taką dokładną rozpiskę jak do DIGI 1 widziałem. pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości




