Strona 12 z 14

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: wt gru 22, 2015 14:22
autor: riccardoa
Jest nie wykorzystane w licznikami od 99 do 2001, w których do radia/nawi było dodatkowe złącze. W licznikach od 2001jest na nim odpowiedni sygnał.

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pn mar 14, 2016 11:59
autor: skory
Witajcie.
Mam borę TDI z 98r. Chcę wymienić zdychający licznik 1J0 919 861 B (wariuje wskaźnik paliwa czasami też prędkościomierz, zegarek regularnie spieszy). Czy 1J0 919 880 D z MFA podejdzie do mnie? Co oprócz manetki i kluczy bym potrzebował?

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pn mar 14, 2016 19:39
autor: lwlw
Powinien pasować.
Kluczy nie potrzebujesz - kodujesz te co masz, choć upewnij się jeszcze, ja tych starszych nie robiłem, ale skoro w immo3 wykorzystałem stare pastylki to tu tym bardziej powinno się dać.
Jak chcesz wskazanie temperatury zewnętrznej to czujnik w kratkę zderzaka i kabel poprowadzić musisz do licznika (chyba, że masz, ale raczej nie).
Manetkę mam taką jakby co niedrogo.

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: sob mar 19, 2016 23:54
autor: skory
Jestem już po podmiance, licznik spoko pasuje, manetka działa (dzięki lwlw!), spalanie się pokazuje, a temperatura zewnętrzna nie ale to pikuś. Mam za to niezłego zonka z kluczami i immo. Wyciągnąłem PIN z nowego zegara, zakodowałem 3 klucze VCDS Lite i wszystko zadziałało jak powinno. No więc odłączyłem kompa i kabel, a tu lipa bo auto nie pali, w kompie błąd, że immo zablokował rozruch silnika. Kilka razy na nowo kodowałem klucze i za każdym razem problem wracał aż w końcu doszedłem do tego, że auto pali jak mam kabel w gnieździe diagnostycznym. Co ciekawe nie musi on być podłączony do kompa, po prostu musi być w gnieździe. Jak wyjmę to immo blokuje, potem włożę i działa. W każdym przypadku lampka od immo na liczniku gaśnie tak jakby wszystko było ok.
Co to może być? Coś źle robię kodując klucze czy co?

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: ndz mar 20, 2016 14:24
autor: lwlw
Hm, dziwne. Na pewno robisz wszystko dobrze? Zerknij jeszcze http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... Cluster%29" onclick="window.open(this.href);return false;

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: ndz mar 20, 2016 20:00
autor: skory
Nie jestem pewny czy mieściłem się w 60s bo wcześniej kodowałem 3 klucze. Choć dziś próbowałem na jednym... jutro zrobię kolejne podejście z instrukcją przed oczyma. Czy ma znaczenie kiedy odpinam kabel od gniazda?

Re: Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pn mar 21, 2016 09:00
autor: skory
No dobra jestem po kolejnej próbie. Koduję jeden kluczyk co by było szybko. Zgodnie z instrukcją na kanale 21 zapisuję 1, zamykam kontroler i odłączam kabel. Gaśnie lampka na liczniku więc wyjmuję klucz, wkładam i przekręcam, lampka gaśnie i auto normalnie odpala. Gaszę, wyjmuję klucz i odpalam na nowo. Lampka gaśnie, auto odpala i od razu jest zabijane przez immo.
Macie jakiś pomysł czy raczej szukać speca co będzie grzebał?

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pn mar 21, 2016 12:31
autor: lwlw
Nie pamiętam już, ale wydaje mi się, że najpierw ma lampka zgasnąć I dopiero wtedy zamykasz i odłączasz i wtedy masz już ten 1 klucz zakodowany.

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: wt mar 22, 2016 22:41
autor: Magoo2
Koledzy poszukuję numeru sterownika AIRBAG z CAN ale dla wersji z dwiema poduszkami powietrznymi. Czy jest ktoś w stanie podać mi numer takie sterownika?

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: ndz kwie 03, 2016 22:32
autor: Zmęczony
Koledzy po wymianie licznika nie trzeba robić adaptacji ecu?

Re: Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pn kwie 04, 2016 17:34
autor: riccardoa
Zmęczony pisze:Koledzy po wymianie licznika nie trzeba robić adaptacji ecu?
Nie.

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: śr wrz 07, 2016 13:21
autor: swampshark
Witam.
Mam obecnie zegary bez MFA FIS o numerze J0920802B. Chciałbym Zamontować zegary 1/2 FIS lub jak Bozia pozwoli to pełen FIS. Jakie zegary powinienem kupić? Obecne zegary są wyskalowane do 260 km/h. Czy muszę szukać o takiej samej skali czy może być np. do 220? Raczej nie zamierzam szybciej jeździć :) Wiem że muszą być od benzyny i z CAN. Czy w zegarach z egzemplarza pochodzącego z Francji da się zmienić język komunikatów np. na angielski?
Mam kilka zegarów na oku:
1J0920825 <-- skala do 220
1J0920822A <-- skala do 260
1J0920826 <-- skala do 220
1J0920822F <-- skala do 260
Czy są jeszcze inne pasujące do mojego auta? Dużego FIS do benzyny nie mogłem znaleźć

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: śr wrz 07, 2016 17:05
autor: riccardoa
swampshark pisze: Czy w zegarach z egzemplarza pochodzącego z Francji da się zmienić język komunikatów np. na angielski?
Tak.
swampshark pisze:Czy muszę szukać o takiej samej skali czy może być np. do 220?
Może być do 220

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pt wrz 09, 2016 13:46
autor: swampshark
Mam jeszcze pytanie co do immo 3 gdzie wyświetlanie informacji rds z radia i nawigacji jest wykonywane po CAN. Czy jeżeli zamontuje radio np. delta 6 lub RCD 200 gdzie to wyświetlanie jest również po szynie to będe miał informacje z wyświetlacza?