16V PL , KR , 9A z digifantem

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ktory DIGIFANT jest lepszy w 16v

DIGIFANT I z g60
242
51%
DIGIFANT II z gti
237
49%
 
Liczba głosów: 479

radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: radekb » sob kwie 14, 2018 17:40

A i jeszcze jedno... Jak masz podłaczone odpowietrzenie skrzyni korbowej?? Bo tam widze że masz taki jeden cienki wężyk do kolektora dolotowego i jest też grubsza rura gdzie ją masz podłączoną??
Radził bym ten cienki wężyk sciągnąc z kolektora i zaślepić w kolektorze ten otwór pod ten wężyk bo może tamtedy ssac lewe powietrze przez co obroty biegu jałowego bedą niestabilne..... Warto spróbować moze akurat przyniesie efekt
Ostatnio zmieniony pn kwie 16, 2018 16:26 przez radekb, łącznie zmieniany 1 raz.



kasetla
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 07, 2015 16:06

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: kasetla » ndz kwie 15, 2018 21:32

Przepływka po regeneracji i ustawione tak, jak radziłeś czyli podpora wykrecona, duża sruba zakręcona i srodkowa też i było wszystko ok, zrobione 10 km dla testu a nastepnie tego samego dnia 200 km do stolicy i wszystko bylo ok, nie falował aż do wczorajszego dnia. Wyjazd na miasto temp. 90 i falowanie na postoju od prawie 0 do 1500 ale nie gaśnie, czasami jest ok a czasami ma te falowanie. Przyczyna? Czyżby czujnik niebieski temp cieczy podawał zły sygnał dla krokowca?
No i brak mocy rozpedza sie normalnie dopiero po przekroczeniu 80km/h :( a tak na starcie to ślimak...
Dodatkowo przy mniejszych prędkościach przyszarpuje ale to idzie wybaczyć.

Digi 2 doradzono mi na grupie fb passat b3/b4. Słabe tam doradztwo.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka




radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: radekb » pn kwie 16, 2018 11:33

Jak czujnik jest nie oryginalny to jest mozliwosc ze to przez niego.... spróbuj jeszcze ten cienki przewod od odmy zaslepic w kolelktorze dolotowym jak pisalem wyżej



radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: radekb » pn kwie 16, 2018 16:18

brak mocy na gazie czy na benzynie?? Jak tylko na gazie to musisz regulować jeszcze blosa jak na niskich obrotach za mało powera wykręc troche duża srube w blosie i w razie potrzeby małą srubką w blosie ustaw obroty jałowe....



kasetla
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 07, 2015 16:06

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: kasetla » pn kwie 23, 2018 12:37

Brak mocy na jednym i na drugim choć na pb mniej odczuwalne według mnie.
Na pb obroty na rozgrzanym to tylko od 900 do 1000 skacze (gdzie lpg od prawie zera do tys.).
Na pb szarpanie bardziej przy odpuszczaniu gazu (wedlug mnie, według chłopaka tak samo, jak na lpg).

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka




radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: radekb » wt kwie 24, 2018 08:22

To cos jest ewidentnie nie tak jak byc powinno.... bez ogledzin pacjenta ciężko bedzie pomóc.
Poszukaj jeszcze na internecie jest taka tabelka jaka powinna być rezystancja na czujniku niebieskim wody przy danej temperaturze w ten sposób mozesz sprawdzić czy czujnik jest dobry bez wymieniania go i ładowania nie potrzebnej kasy. Zrob też eksperyment i zobacz jak silnik bedzie działać jak mu obroty skacza po odpieciu niebieskiego czujnika. I osobno po odpieciu wtyczki z przelacznikow na przepustnicy



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości