mont. i dem. alterant.+wym. na koło pasowe ze sprzęgiełkiem
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
mont. i dem. alterant.+wym. na koło pasowe ze sprzęgiełkiem
Marsal, tu masz nr ori 030 903 119 C i jedyne co znalazłem to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=375469" onclick="window.open(this.href);return false;
- gluchy1984
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
- Lokalizacja: Warszawa
mont. i dem. alterant.+wym. na koło pasowe ze sprzęgiełkiem
Marsal
Mam taki sam alt. u siebie.
Drzał mi napinacz jak cholera ale zaryzykowałem wczesniej wymiane jego a nie kółka (mniej roboty) i musże Ci powiedzieć, że sie ustawił jak trzeba i ani drgnie
Mam taki sam alt. u siebie.
Drzał mi napinacz jak cholera ale zaryzykowałem wczesniej wymiane jego a nie kółka (mniej roboty) i musże Ci powiedzieć, że sie ustawił jak trzeba i ani drgnie
Re: mont. i dem. alterant.+wym. na koło pasowe ze sprzęgiełk
Witam! Panowie mam problem z piszczeniem w moim golfie 1.9 1y Nr alternatora: 028 903 025g BOSH 70 A Auto mi piszczy jak odpale na wolnych obrotach to piszczy strasznie jak dodam gazu to popiskuje mniej...... Co bym musiał wymienić zeby wkoncu zlikwidować to dokuczliwe piszczenie? Już mi ręce opadaja na to.....Na dodatek ostatnio usłyszałem jakieś chuczenie...... Dzwięk dobiega z lewej strony jak otworze maske z okolic alternatora,ale nie jestem pewien czy to alternator
Proszę o jakaś poradę
Proszę o jakaś poradę
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
mont. i dem. alterant.+wym. na koło pasowe ze sprzęgiełkiem
jacol210, wszystko po kolei jest opisane co i jak,przez zakupem rolki polej pasek delikatnie wodą,jeśli ci przestanie piskać,to proponuję sprzęgiełko założyć
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
mont. i dem. alterant.+wym. na koło pasowe ze sprzęgiełkiem
Dziś ja odświeżę temat. Dwa lata temu wymieniałem rolkę napinacza(RUVILLE), pasek micro(Gates) oraz napinacz paska micro(INA). Wczoraj zauważyłem, że pasek jest postrzępiony, zaczyna pruć się z boku. Podczas pracy na wolnych obrotach, rolka napinacza nieźle podskakuje, tak na oko +-0,5 a może i nawet 1cm. Po całej lekturze na forum dotyczącej tego tematu doszedłem do wniosku, że czas chyba założyć koło alternatora ze sprzęgiełkiem.
Alternator w samochodzie to Bosch 120A, silnik 1Z-1996r. Pomiary wykazały szerokość koła- ok.39mm, średnica ok. 55mm, ilość rowków -6. W tematach było już podanych tyle różnych sprzęgiełek, że nie mam pewności ,które wybrać. Opieram się na wyborze z katalogu Intecarsu oraz informacjach z forum. Wyszło mi, że u mnie wymagane jest takie: NR OE: 028 903 119 AA / 028 903 119 P -przykładowy link http://moto.allegro.pl/sprzeglo-alterna ... 91759.html. Niestety na Allegro nie ma zbyt wielkiego wyboru markowych producentów poza tą aukcją. Cena 144 i tak jest najniższa, nie licząc MaxGear, którego raczej bałbym się zamontować.
Czy dobrze dobrałem sprzęgiełko oraz czy to jedyne modele, które mogę zamontować?
Alternator w samochodzie to Bosch 120A, silnik 1Z-1996r. Pomiary wykazały szerokość koła- ok.39mm, średnica ok. 55mm, ilość rowków -6. W tematach było już podanych tyle różnych sprzęgiełek, że nie mam pewności ,które wybrać. Opieram się na wyborze z katalogu Intecarsu oraz informacjach z forum. Wyszło mi, że u mnie wymagane jest takie: NR OE: 028 903 119 AA / 028 903 119 P -przykładowy link http://moto.allegro.pl/sprzeglo-alterna ... 91759.html. Niestety na Allegro nie ma zbyt wielkiego wyboru markowych producentów poza tą aukcją. Cena 144 i tak jest najniższa, nie licząc MaxGear, którego raczej bałbym się zamontować.
Czy dobrze dobrałem sprzęgiełko oraz czy to jedyne modele, które mogę zamontować?
Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
mont. i dem. alterant.+wym. na koło pasowe ze sprzęgiełkiem
dobrze dobrany nrGRIZLI pisze:028 903 119 P
mont. i dem. alterant.+wym. na koło pasowe ze sprzęgiełkiem
Witam, bardzo proszę o pomoc w dobraniu koła ze sprzęgłem bo dostaję białej gorączki z tym piszczeniem. Mój altek to BOSCH 120 A o nr 0 123 505 011 i drugi nr 028 903 025 S
Na temacie jest już tyle tych nr części podanych że nie bardzo wiem który będzie pasował do mnie.
Dziękuję i pozdrawiam
Na temacie jest już tyle tych nr części podanych że nie bardzo wiem który będzie pasował do mnie.
Dziękuję i pozdrawiam
MK3 TDI GT SPECJAL DanWlo
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images35.fotosik.pl/27/598a675a11260f55.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images35.fotosik.pl/27/598a675a11260f55.jpg[/img][/url]
Re: mont. i dem. alterant.+wym. na koło pasowe ze sprzęgiełk
INA 535000110 - ma pasować!DanWlo pisze:Witam, bardzo proszę o pomoc w dobraniu koła ze sprzęgłem bo dostaję białej gorączki z tym piszczeniem. Mój altek to BOSCH 120 A o nr 0 123 505 011 i drugi nr 028 903 025 S
Na temacie jest już tyle tych nr części podanych że nie bardzo wiem który będzie pasował do mnie.
Dziękuję i pozdrawiam
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
mont. i dem. alterant.+wym. na koło pasowe ze sprzęgiełkiem
Dziękuję bardzo
MK3 TDI GT SPECJAL DanWlo
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images35.fotosik.pl/27/598a675a11260f55.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images35.fotosik.pl/27/598a675a11260f55.jpg[/img][/url]
mont. i dem. alterant.+wym. na koło pasowe ze sprzęgiełkiem
Odświeże temacik pomoże mi ktoś w doborze sprzęgiełka mam golfa III TDI 1z numer na altku to 028 908 025 S
i coś takiego jeszcze było na nim napisane 0123 505 011 NC-->14V
Prosze o pomoc ponieważ po nocach spać nie mogę przez te swiergotanie napinacza i drżenie paska z góry dziękuję .
i coś takiego jeszcze było na nim napisane 0123 505 011 NC-->14V
Prosze o pomoc ponieważ po nocach spać nie mogę przez te swiergotanie napinacza i drżenie paska z góry dziękuję .
Byłe Vento Vr6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=531888" onclick="window.open(this.href);return false;
Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;
Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;
Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;
Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;
mont. i dem. alterant.+wym. na koło pasowe ze sprzęgiełkiem
Już zamówiłem INA 535000110 mam nadzieję że pomoże
Byłe Vento Vr6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=531888" onclick="window.open(this.href);return false;
Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;
Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;
Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;
Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;
- Karcz3
- Very Important Driver
- Posty: 393
- Rejestracja: czw maja 08, 2008 22:02
- Lokalizacja: POMORSKIE
- Auto: Vw caddy mk1
- Silnik: 1.8
- Kontakt:
mont. i dem. alterant.+wym. na koło pasowe ze sprzęgiełkiem
witojcie
zerknie ktos na te stronke z kołem pasowym ze sprzegiełkiem
o wiele tansze niz w ic
http://www.motoryzacyjni.com.pl/ruville ... lternatora" onclick="window.open(this.href);return false;
zerknie ktos na te stronke z kołem pasowym ze sprzegiełkiem
o wiele tansze niz w ic
http://www.motoryzacyjni.com.pl/ruville ... lternatora" onclick="window.open(this.href);return false;
Vw golf 3 1.9tdi.-byl... vw caddy mk1 1.6d jest(rozłożony na czynniki pierwsze)-reanimacja
mont. i dem. alterant.+wym. na koło pasowe ze sprzęgiełkiem
Siemanko,
odświeżę trochę kotleta dla kolejnych
sprzęgiełko alternatora INA o nr. 535 0001 10 jak najbardziej pasuje bez problemu do alternatora BOSH 120A
o numerach na nim 028 908 025 S oraz 0 123 505 011 NC-->14V. Dodatkowo w trakcie rozmów opisywali jedni o podkładce która będzie znajdowała się pod starym kołem alternatora i że należy je przełożyć. Z racji tego, że w ten weekend wziąłem się za wymianę na sprzęgiełko i nie dałem rady odkręcić pomimo posiadania kluczy pojechałem do mechanika. Ten sprawę ściągnięcia i założenia załatwił w dosłownie 8 minut, bo wrzucił w imadło i odkręcił praktycznie od razu. Zakładając przyjrzał się mojemu alternatorowi i powiedział, że ten jest nowszy i wystaje z niego już element, który zastępuje tą podkładkę wobec tego założył bez. O nic nie haczy i działa bezproblemowo.
Odnośnie zakładających z powrotem alternator, ja osobiście męczyłem się ogromnie z założeniem go z powrotem, strasznie ciasno wchodził górną częścią, wręcz musiałem go delikatnie wbijać aby wszedł na swoje miejsce.
Jedynie małe jeszcze mam zapytanie, bo przy okazji nie wiem czy przypadkiem nie mam uszkodzonego napinacza paska, raz że baaaardzo ale to bardzo duży stawiał opór przy odciąganiu go(pewnie ma stawiać spory z racji potrzeby dobrego naciągnięcia paska) jednak nie powrócił do jakby pełnego nacisku na pasek. Kiedy odpaliłem po złożeniu wszystkiego i naciągnięciu, piszczenie było większe aniżeli wcześniej, po jakimś czasie przypomniałem (hehe musiałem się przespać z tym:P) sobie że ten naciągacz pierwotnie jak lekko drgnął (powiedzmy na 3 stopnie, w strone kabiny) to nie powrócił tylko się zatrzymał, kiedy dalej go odciągałem to dopiero powracał, ale i tak nie do miejsca od którego go zacząłem. W tym momencie pociągnąłem go w stronę którą ma napinać i jak to zrobiłem to piszczenie ustało praktycznie całkowicie, obecnie jest delikatne niewielkie, aczkolwiek i tak irytujące. Czy wobec tego powinienem jeszcze zrobić napinacz tego paska?
odświeżę trochę kotleta dla kolejnych
sprzęgiełko alternatora INA o nr. 535 0001 10 jak najbardziej pasuje bez problemu do alternatora BOSH 120A
o numerach na nim 028 908 025 S oraz 0 123 505 011 NC-->14V. Dodatkowo w trakcie rozmów opisywali jedni o podkładce która będzie znajdowała się pod starym kołem alternatora i że należy je przełożyć. Z racji tego, że w ten weekend wziąłem się za wymianę na sprzęgiełko i nie dałem rady odkręcić pomimo posiadania kluczy pojechałem do mechanika. Ten sprawę ściągnięcia i założenia załatwił w dosłownie 8 minut, bo wrzucił w imadło i odkręcił praktycznie od razu. Zakładając przyjrzał się mojemu alternatorowi i powiedział, że ten jest nowszy i wystaje z niego już element, który zastępuje tą podkładkę wobec tego założył bez. O nic nie haczy i działa bezproblemowo.
Odnośnie zakładających z powrotem alternator, ja osobiście męczyłem się ogromnie z założeniem go z powrotem, strasznie ciasno wchodził górną częścią, wręcz musiałem go delikatnie wbijać aby wszedł na swoje miejsce.
Jedynie małe jeszcze mam zapytanie, bo przy okazji nie wiem czy przypadkiem nie mam uszkodzonego napinacza paska, raz że baaaardzo ale to bardzo duży stawiał opór przy odciąganiu go(pewnie ma stawiać spory z racji potrzeby dobrego naciągnięcia paska) jednak nie powrócił do jakby pełnego nacisku na pasek. Kiedy odpaliłem po złożeniu wszystkiego i naciągnięciu, piszczenie było większe aniżeli wcześniej, po jakimś czasie przypomniałem (hehe musiałem się przespać z tym:P) sobie że ten naciągacz pierwotnie jak lekko drgnął (powiedzmy na 3 stopnie, w strone kabiny) to nie powrócił tylko się zatrzymał, kiedy dalej go odciągałem to dopiero powracał, ale i tak nie do miejsca od którego go zacząłem. W tym momencie pociągnąłem go w stronę którą ma napinać i jak to zrobiłem to piszczenie ustało praktycznie całkowicie, obecnie jest delikatne niewielkie, aczkolwiek i tak irytujące. Czy wobec tego powinienem jeszcze zrobić napinacz tego paska?
Powered by Gizmo
mont. i dem. alterant.+wym. na koło pasowe ze sprzęgiełkiem
Witam Kolego. Mam Golfa TDI 1Z i problem z napinaczami paska, drgania, piszczenie itd.
Sugerują tu niektórzy wymianę kółka alternatora na takie ze sprzęgiełkiem.
Mam pytanie czy u kolegi to pomogło jakiej firmy była część i ewentualnie jej nr i jakie to są koszty.
Czy sam mogę to wymienić czy potrzeba jakieś specjalne klucze?
Pozdrawiam abor23
Sugerują tu niektórzy wymianę kółka alternatora na takie ze sprzęgiełkiem.
Mam pytanie czy u kolegi to pomogło jakiej firmy była część i ewentualnie jej nr i jakie to są koszty.
Czy sam mogę to wymienić czy potrzeba jakieś specjalne klucze?
Pozdrawiam abor23
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 11 gości