[mk4] 1.4 16v - dziwne zapachy z rury, kopcenie na biało po przegazowaniu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gambit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pn mar 09, 2009 19:01
Lokalizacja: gorzow

[mk4] 1.4 16v - dziwne zapachy z rury, kopcenie na biało po przegazowaniu

Post autor: gambit » sob kwie 14, 2018 15:38

Witajcie,

czy po mocnym przegazowaniu silnika możliwe jest wydobywanie się cały czas białego dymu? Towarzyszy temu dość nieprzyjemny zapach, na wolnych obrotach nie kopci... Czego to może być objaw? Silnik bardzo lubi olej, stan płynu chłodniczego w normie, nie jest zabarwiony na czarno, auto wydaje się jeździć normalnie.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

[mk4] Re: 1.4 16v - dziwne zapachy z rury, kopcenie na biało po przegazowaniu

Post autor: marcin7x5 » sob kwie 14, 2018 21:24

Bardzo możliwe że spaliny wraz z olejem dopalają się w katalizatorze i wraz z połączeniem z wodą jak jest w końcowym tłumiku daje efekt białego dymu.



gambit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pn mar 09, 2009 19:01
Lokalizacja: gorzow

[mk4] Re: 1.4 16v - dziwne zapachy z rury, kopcenie na biało po przegazowaniu

Post autor: gambit » ndz kwie 15, 2018 00:59

marcin7x5 pisze:
sob kwie 14, 2018 21:24
Bardzo możliwe że spaliny wraz z olejem dopalają się w katalizatorze i wraz z połączeniem z wodą jak jest w końcowym tłumiku daje efekt białego dymu.

Uważasz to za normalny objaw czy jest się czym martwić? Nie znam się kompletnie dlatego pytam...



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

[mk4] Re: 1.4 16v - dziwne zapachy z rury, kopcenie na biało po przegazowaniu

Post autor: marcin7x5 » ndz kwie 15, 2018 14:43

gambit pisze:
sob kwie 14, 2018 15:38
Witajcie,

czy po mocnym przegazowaniu silnika możliwe jest wydobywanie się cały czas białego dymu? Towarzyszy temu dość nieprzyjemny zapach, na wolnych obrotach nie kopci... Czego to może być objaw? Silnik bardzo lubi olej, stan płynu chłodniczego w normie, nie jest zabarwiony na czarno, auto wydaje się jeździć normalnie.
Zlikwiduj pobór oleju bo dymienie nie jest normalnym objawem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości