1.6 16V Kopci na biało - dym?para?

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ravetom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lis 29, 2017 14:36

1.6 16V Kopci na biało - dym?para?

Post autor: ravetom » śr lis 29, 2017 14:42

No i pierwszy mój temat do dyskusji. Otóż auto dymi dość znacząco na biało przy cofaniu na wstecznym - słychać też znacząco jakby wycie - pompa wspomagania ? Przy jeździe w przód żadnych problemów żadnego dymienia reszta wszystko działa poprawnie jak powinno. Silnik 1.6 16V przebieg aktualnie mam 105tys. potwierdzony wpisami i papierami. Dziadek chciał mi w****ć jak zaczałem się targować dosłownie :cool:



Awatar użytkownika
Lu4Ke
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: pn sie 31, 2009 21:08
Lokalizacja: Krakow

Re: 1.6 16V Kopci na biało - dym?para?

Post autor: Lu4Ke » śr lis 29, 2017 17:42

coraz lepsze te przebiegi :), 8 lat temu wszystkie mialy 150tys, teraz tez tyle samo maja, no ale co niektorzy to juz jada po bandzie po calosci...

najlepsze jest to ze handlarz pokaze papier na wiarygodnosc i kazdy w to wierzy :helm: papier / ksiazke serwisowa jest latwiej podrobic niz licznik przekrecic,

a ilez jezdzisz na tym wstecznym ze ci to przeszkadza? hehe



Awatar użytkownika
amatorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 444
Rejestracja: ndz maja 11, 2014 21:44
Lokalizacja: D.G.

Re: 1.6 16V Kopci na biało - dym?para?

Post autor: amatorek » śr lis 29, 2017 21:16

Jak na zimnym "kopci"czyli para i jeszcze w obecnej temperaturze to normalne.
Gorzej jakby tak było na ciepłym silniku,
Kiedy "kopci"? na ciepłym czy zimnym ?
Lu4Ke pisze: 8 lat temu wszystkie mialy 150tys, teraz tez tyle samo maja,

chyba że auto z ASO krajowego,Niemiec kupuje auto żeby jeżdzić ,Polak kupuje auto żeby się pokazać że go na nie stać a jeżdzi rowerem (chociaż teraz
to się zmienia ,jest w końcu 500 +)



ravetom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lis 29, 2017 14:36

Re: 1.6 16V Kopci na biało - dym?para?

Post autor: ravetom » czw lis 30, 2017 08:45

Lu4Ke pisze:coraz lepsze te przebiegi :), 8 lat temu wszystkie mialy 150tys, teraz tez tyle samo maja, no ale co niektorzy to juz jada po bandzie po calosci...

najlepsze jest to ze handlarz pokaze papier na wiarygodnosc i kazdy w to wierzy :helm: papier / ksiazke serwisowa jest latwiej podrobic niz licznik przekrecic,

a ilez jezdzisz na tym wstecznym ze ci to przeszkadza? hehe
Wiesz auto krajowe z ciekawości sprawdzalem w serwisie książkę wszystko się zgadza pieczątki i zapisy też, poza tym na "podwórku dziadka" stało punto w opcji jakiej dotąd nie widziałem w ocynku z przebiegiem 65tys. i cinquocento czy jak to sie pisze z przebiegiem też niecałe 100. Na handlarza nie wyglądał chociaż kto wie tyle o tym.
Rozumiem że wychodzisz z założenia - widzę żę coś jest nie tak z autem ale działa to będę jeżdził nim aż się nie sp*****li nie nie ja nie z tych
amatorek pisze:Jak na zimnym "kopci"czyli para i jeszcze w obecnej temperaturze to normalne.
Gorzej jakby tak było na ciepłym silniku,
Kiedy "kopci"? na ciepłym czy zimnym ?
na ciepłym ale tak jak mówię sporadycznie
Lu4Ke pisze: 8 lat temu wszystkie mialy 150tys, teraz tez tyle samo maja,

chyba że auto z ASO krajowego,Niemiec kupuje auto żeby jeżdzić ,Polak kupuje auto żeby się pokazać że go na nie stać a jeżdzi rowerem (chociaż teraz
to się zmienia ,jest w końcu 500 +)[/quote]

nie bądźmy przewrażliwieni zdarzają się tzw. "strzały" że rzeczywiście auto ma tyle ile ma na liczniku pozatym kto by kręcił auto warte 5-7 tys i załatwiał książki :rotfl: dla mnie to paranoja i smieszy mnie to jak nie wiem, owszem natrafiłem na bmw czy audi które kupowałem warte 60k i tam rzeczywiście było nagrzebane bo handlarz chciał zarobić i jednym słowem sprzedać



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości