1.6 16V Kopci na biało - dym?para?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 16V Kopci na biało - dym?para?
No i pierwszy mój temat do dyskusji. Otóż auto dymi dość znacząco na biało przy cofaniu na wstecznym - słychać też znacząco jakby wycie - pompa wspomagania ? Przy jeździe w przód żadnych problemów żadnego dymienia reszta wszystko działa poprawnie jak powinno. Silnik 1.6 16V przebieg aktualnie mam 105tys. potwierdzony wpisami i papierami. Dziadek chciał mi w****ć jak zaczałem się targować dosłownie
Re: 1.6 16V Kopci na biało - dym?para?
coraz lepsze te przebiegi , 8 lat temu wszystkie mialy 150tys, teraz tez tyle samo maja, no ale co niektorzy to juz jada po bandzie po calosci...
najlepsze jest to ze handlarz pokaze papier na wiarygodnosc i kazdy w to wierzy papier / ksiazke serwisowa jest latwiej podrobic niz licznik przekrecic,
a ilez jezdzisz na tym wstecznym ze ci to przeszkadza? hehe
najlepsze jest to ze handlarz pokaze papier na wiarygodnosc i kazdy w to wierzy papier / ksiazke serwisowa jest latwiej podrobic niz licznik przekrecic,
a ilez jezdzisz na tym wstecznym ze ci to przeszkadza? hehe
Re: 1.6 16V Kopci na biało - dym?para?
Jak na zimnym "kopci"czyli para i jeszcze w obecnej temperaturze to normalne.
Gorzej jakby tak było na ciepłym silniku,
Kiedy "kopci"? na ciepłym czy zimnym ?
chyba że auto z ASO krajowego,Niemiec kupuje auto żeby jeżdzić ,Polak kupuje auto żeby się pokazać że go na nie stać a jeżdzi rowerem (chociaż teraz
to się zmienia ,jest w końcu 500 +)
Gorzej jakby tak było na ciepłym silniku,
Kiedy "kopci"? na ciepłym czy zimnym ?
Lu4Ke pisze: 8 lat temu wszystkie mialy 150tys, teraz tez tyle samo maja,
chyba że auto z ASO krajowego,Niemiec kupuje auto żeby jeżdzić ,Polak kupuje auto żeby się pokazać że go na nie stać a jeżdzi rowerem (chociaż teraz
to się zmienia ,jest w końcu 500 +)
Re: 1.6 16V Kopci na biało - dym?para?
Wiesz auto krajowe z ciekawości sprawdzalem w serwisie książkę wszystko się zgadza pieczątki i zapisy też, poza tym na "podwórku dziadka" stało punto w opcji jakiej dotąd nie widziałem w ocynku z przebiegiem 65tys. i cinquocento czy jak to sie pisze z przebiegiem też niecałe 100. Na handlarza nie wyglądał chociaż kto wie tyle o tym.Lu4Ke pisze:coraz lepsze te przebiegi , 8 lat temu wszystkie mialy 150tys, teraz tez tyle samo maja, no ale co niektorzy to juz jada po bandzie po calosci...
najlepsze jest to ze handlarz pokaze papier na wiarygodnosc i kazdy w to wierzy papier / ksiazke serwisowa jest latwiej podrobic niz licznik przekrecic,
a ilez jezdzisz na tym wstecznym ze ci to przeszkadza? hehe
Rozumiem że wychodzisz z założenia - widzę żę coś jest nie tak z autem ale działa to będę jeżdził nim aż się nie sp*****li nie nie ja nie z tych
na ciepłym ale tak jak mówię sporadycznieamatorek pisze:Jak na zimnym "kopci"czyli para i jeszcze w obecnej temperaturze to normalne.
Gorzej jakby tak było na ciepłym silniku,
Kiedy "kopci"? na ciepłym czy zimnym ?
Lu4Ke pisze: 8 lat temu wszystkie mialy 150tys, teraz tez tyle samo maja,
chyba że auto z ASO krajowego,Niemiec kupuje auto żeby jeżdzić ,Polak kupuje auto żeby się pokazać że go na nie stać a jeżdzi rowerem (chociaż teraz
to się zmienia ,jest w końcu 500 +)[/quote]
nie bądźmy przewrażliwieni zdarzają się tzw. "strzały" że rzeczywiście auto ma tyle ile ma na liczniku pozatym kto by kręcił auto warte 5-7 tys i załatwiał książki dla mnie to paranoja i smieszy mnie to jak nie wiem, owszem natrafiłem na bmw czy audi które kupowałem warte 60k i tam rzeczywiście było nagrzebane bo handlarz chciał zarobić i jednym słowem sprzedać
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości