Na krotko, zwiezle i na temat:
W czwartek odebralem auto od mechanika po wymianie uszczelki pod glowica. Korzystalem z jego uslug po raz pierwszy. Glowica splanowana, sprawdzona na szczelnosc (0 pekniec) oraz nowa uszczelka. Dzisiaj zauwazylem, ze ubylo mi plynu do chlodnic ze zbiornika (okolo 2 cm ponizej min.), nigdy wczesniej nie ubywalo go. Jaka jest szansa, ze warsztat spartolil robote i zle zalozyl uszczelke? W sobote wczesnym porankiem wyjezdzam, chcialbym miec pewnosc przed wyjazdem, ze uszczelka jest OK, inaczej musze szybko interweniowac i reklamowac. Z gory dzieki!
Powrot z warsztatu po wymianie UPG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Powrot z warsztatu po wymianie UPG
Bez paniki. Możliwe że układ chłodniczy dopiero się odpowietrzył. Dolej i sprawdź czy będzie ubywać. Sprawdź czy olej nie ma śladu masełka pod korkiem wlewu oleju lub na bagnecie.
Powrot z warsztatu po wymianie UPG
Sladow masla nie ma, za to po odkreceniu korka oleju leci para, i zasysa jeden z wezy od chlodnicy. wczesniej na bank nic takiego nie mialo miejsca :/
Było: MK2 1,3 benzyna+gaz
Jest: MK2 1.8 GTI benzyna <3
Jest: MK2 1.8 GTI benzyna <3
Powrot z warsztatu po wymianie UPG
Poluzuj lekko korek na zbiorniku wyrównawczym i zobacz czy będzie poprawa. Może korek z zaworkami jest uszkodzony.
Powrot z warsztatu po wymianie UPG
Jutro rano gdy bedzie zimny spojrze znowu na ta rure, czy znowu ja zassalo.
Było: MK2 1,3 benzyna+gaz
Jest: MK2 1.8 GTI benzyna <3
Jest: MK2 1.8 GTI benzyna <3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości