Witam. Mam problem z Octavia 1.8 Turbo 20V AGU, rocznik '99.
Czesto w tych Octaviach pojawia się problem z lezacymi wskazowkami licznika, wyczytałem ze dzieje sie tak z powodu zimnych lutow, wystarczy przelutowac 4 rezystorki na plytce licznika. Wystarczy...
Moj znajomy jest elektronikiem, naprawił mi to tak ze po podlączeniu licznika zaczelo sie spod niego dymic i smierdziec spalenizna. Szybko odłączyłem akumulator. Okazało się ze licznik nadaje sie juz tylko do wymiany.
Kupilem nowy licznik i jeden z elektromechanikow skopiował mi immo. Podlączyłem, auto nadal nie odpala.
Podjechał elektromechanik i sprawdził VAGiem, wyszlo ze do wymiany CZUJNIK POLOZENIA WAŁKA ROZRZĄDU (Halla) G40.
Wymienilem ten czujnik - nowy, Bosch z Intercars, niestety auto nadal nie odpala.
Zamowilem kabel VAG, przesyłam blędy.
Nadal jest blad 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent,
nie wiem czy to trzeb usunąć, czy to stary błąd czy jak?
Już nie mam pojecia co moze byc powodem tego ze auto nie odpala... ?
Niestety nie mam mozliwosci dostania się do mechanika, w najgorszym wypadku chyba tylko laweta.
POMOCY
1.8 20V Turbo - nie odpala - baaardzo prosze o pomoc :(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 20V Turbo - nie odpala - baaardzo prosze o pomoc :(
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Na rozstaju dróg... redukcja i but!!
1.8 20V Turbo - nie odpala - baaardzo prosze o pomoc :(
Omomierz do ręki i sprawdzasz te zwarcie we wtyczce od czujnika pomiędzy pinami. Druga rzecz to jak już masz vcds to podejrzyj czy podczas kręcenia rozrusznikiem sterownik silnika widzi obroty silnika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości