Mam duży problem z tym błędem 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent.
Błąd pojawia się po około 20km od wykasowania, problemy z nim związane chyba to po nocy stania ciezko odpala, najszybciej po dodaniu gazu, na wolnych obrotach czuje po wykasowaniu błedu drgania, nierowna prace silnika, bład wyskakuje na lpg tak jak i na benzynie.
Czytałem forum i wymieniłem przepływomierz bo przewaznie on za to odpowiada ale niestety nic nie dało przeływka nowa Bosha. Poniżej logi dynamiczne z bloków 002, 011, 031.
http://vaglog.pl/log_263040.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój silnik to 1.8 20v 125km
Proszę o pomoc...
Uporczywy błąd 17536
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Uporczywy błąd 17536
Grupy: 033, 032, 002: http://vaglog.pl/log_263179.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 033, 032, 006: http://vaglog.pl/log_263180.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 090, 091, 093: http://vaglog.pl/log_263181.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 033, 032, 006: http://vaglog.pl/log_263180.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 090, 091, 093: http://vaglog.pl/log_263181.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporczywy błąd 17536
moze sprawdz szczelność układu odpowietrzania skrzyni korbowej moze jest nieszczelny
Uporczywy błąd 17536
a gdzie on sie znajduje? Jezeli to ten platikowy przewód to jest wymieniony na nowy bo poprzedni sie rozsypał..
w vagu napiecie sondy powinno byc 0-1v a mi pokazuje od 1 do 3,3v?
w vagu napiecie sondy powinno byc 0-1v a mi pokazuje od 1 do 3,3v?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości