Siemanko!
Silnik 2.0 8v aba
Witam wymieniłem bak na ten z golfa 3, wsadziłem pompe z abf'a pociągnąłem wiązkę kupiłem nowy przekaźnik. Po odpaleniu samochodu chodzi równo jednak po dodaniu gazu zaczyna go zalewać (tak mi sie wydaje, bo przewody robią się twarde a pompa chodzi jak helikopter). Gdy potem dodam gazu wiecej niz powiedzmy 1cm zaczyna szarpać drzeć strzelać z wydechu i obroty spadaja az zgaśnie.
Wcześniej miałem ori bak 1,3 a pod maska pompe na krótko 2.0 i nie było tego problemu.
Nie wiem od czego sie zabrać, pompa, regulator, wtryski?
Zalewa po dodaniu gazu.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zalewa po dodaniu gazu.
Up pompa leje bene z wejścia jak i wyjścia do wyrzucenia da sie coś z tym zrobić?
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Zalewa po dodaniu gazu.
Nie rozumiem tego sformułowania...ducio pisze: pompa leje bene z wejścia jak i wyjścia do wyrzucenia
Czyli co? Oba węże podają paliwo?
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Zalewa po dodaniu gazu.
Wymień pompę paliwa. Najlepiej z koszem bo do niego jest powrót podpięty. Chyba że źle podłączyłeś + i - ale raczej nie było by takich objawów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości