Długo pali na zimnym silniku

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Długo pali na zimnym silniku

Post autor: rysiektr » ndz gru 20, 2015 01:14

Termostat znajduje się pod plastikowym króćcem pompy wody, króciec ten jest mocowany na 2 śruby M6 do pompy wody.
Robisz tak, spuszczasz płyn - proponuję odpiąć najniższy wąż chłodnicy (oczywiście wcześniej podstaw jakąś miskę czy coś na płyn)
Odkręcasz 2 śruby, trzymające króciec i wydłubujesz termostat (wyleci jeszcze trochę płynu).
Czyścisz z syfu miejsce do którego przylega termostat i króciec za pomocą papieru ściernego.
Wkładasz nowy termostat wraz z uszczelką, przykręcasz króciec - nie za mocno, zapinasz wcześniej odpięte węże.
Nalewasz płyn do zbiorniczka wyrównawczego, odpalasz samochód, uzupełniasz płyn, samochód musi się nagrzać, żeby otworzył się termostat i włączyły wentylatory.
Sprawdzasz, czy nie ma wycieków, uzupełniasz płyn.

Dawno już nie wymieniałem termostatu w 1.8 i nie pamiętam, czy przypadkiem nie trzeba jeszcze poluzować pompy wspomagania. Generalnie, jeśli nie boisz się mechaniki to z pewnością sobie poradzisz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości