Witam, Dzisiaj zabrałem się za mycie silnika w Golfie no i K2 Akra psik psik zmyłem wodą (nie karcherem ani niczym podobnym) tylko z pompy ze studni. Po ok. 2-4 h odpaliłem wszystko ok, ładnie pieknie cacy.
W momencie kiedy chciałem sie wybrać do sklepu przekręcam kluczyk w stacyjce (kontrolki te co zwykle sie zaświeciły) przekręciłem celem odpalenia i "coś" rozłączyło dosłownie wszystko usłyszałem cyk i tyle. Podniosłem maskę odłączyłem akumulator odczekałem chwile no i podłączyłem. I jeszcze raz to samo.... kluczyk w stacyjke na zapłon i wszystko OFF, kolejny raz ta sama czynność akumulator OFF/ON wsiadłem i teraz jedyne co zostało to przekaźnik 18 cyk, cyk robi przy przekręceniu kluczyka i nic się nie dzieje kontrolni wszystkie się świecą jak w/w.
Rozrusznik na +/- zwarłem do akumulatora i odpalił ale kluczykiem nie odpala... przekaźnik 18 i 58 ciepły...zwarcie gdzieś jest?
Przy myciu była zasłonięta cewka od W/N, bezpieczniki od instalacji gazowej i sterownik (streczem i nie sądze żeby im coś kapneło). Kopułka przewody od świec wszystko jest suche.
Bezpieczniki wszystkie sprawdzone i są całe.
Proszę o pomoc .... :/ (Silnik musiałem umyć bo pewnego razu zapomniałem o korku od wlewu oleju i zabryzgało mi wszystko pod maską a w środku podczas włączonej dmuchawy śmierdziało olejem :/ ) stąd ten marny pomysł.
Golf 1.6 po myciu silnika nie odpala i nie kreci rozrusznik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 1.6 po myciu silnika nie odpala i nie kreci rozrusznik
1. odepnij klemę .
2. od klemy masowej idzie gruby przewód do nadwozia i do silnika. Odkręć i tu i tu. Wyczyść papierem ściernym i przykręć.
3. Od klemy + idzie przewód do kabiny - przykręcony do klemy, odkręć, wyczyść i przykręć. Gruby przewód idzie do rozrusznika i alternatora. Odkręć, wyczyść i przykręć.
4. wyczyść klemy na ku i w środku
Daj znać czy pomogło
2. od klemy masowej idzie gruby przewód do nadwozia i do silnika. Odkręć i tu i tu. Wyczyść papierem ściernym i przykręć.
3. Od klemy + idzie przewód do kabiny - przykręcony do klemy, odkręć, wyczyść i przykręć. Gruby przewód idzie do rozrusznika i alternatora. Odkręć, wyczyść i przykręć.
4. wyczyść klemy na ku i w środku
Daj znać czy pomogło
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Golf 1.6 po myciu silnika nie odpala i nie kreci rozrusznik
Witam, Dzięki za sugestię. Okazała się przydatna tylko przy znalezieniu masy od instalacji STAG (Ale bardzo dziękuję bo czasami rozłączało mi centralke od STAG'a).
Przyczyną problemów była stacyjka - po odpięciu kostki od niej złączyłem czarno-czerwony z czerwonym (ukazał się zapłon) później któryś na chybił trafił i rozrusznik się odezwał no i oczywiście odpalił następnie dwa dolne i nawet światła się zaświeciły - więc problem rozwiązany. Nawet na rękę mi to że się to zrąbało bo miałem robić na przycisk....
Dzięki jeszcze raz !. Pozdrawiam.
Przyczyną problemów była stacyjka - po odpięciu kostki od niej złączyłem czarno-czerwony z czerwonym (ukazał się zapłon) później któryś na chybił trafił i rozrusznik się odezwał no i oczywiście odpalił następnie dwa dolne i nawet światła się zaświeciły - więc problem rozwiązany. Nawet na rękę mi to że się to zrąbało bo miałem robić na przycisk....
Dzięki jeszcze raz !. Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości