Nierówna praca na zimnym silniku

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rafiksrz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr cze 25, 2014 09:06

Nierówna praca na zimnym silniku

Post autor: rafiksrz » wt kwie 28, 2015 22:21

Mam problem z golfem 1.6 SR. Po falujących obrotach i wymianie przepustnicy, pojawił sie kolejny problem. Na zimnym silniku, auto pracuje nierówno, silnik trzęsie, dławi się, jakby nie pracował jeden cylinder. Wymieniłem świece, kable, czujnik temperatury, cewkę zapłonową (była pęknięta) i nadal jest to samo. Dodam że na ciepłym silniku auto pracuje bez zarzutów. Mechanik rozkłada ręce, mi też już kończą się pomysły co może być przyczyną. Może ktoś miał podobny problem i podzieli sie swoimi doświadczeniami?



Awatar użytkownika
firstborne
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw paź 02, 2014 20:32
Lokalizacja: Poznań

Nierówna praca na zimnym silniku

Post autor: firstborne » śr kwie 29, 2015 15:24

Ludzie, brak słów po prostu. Silnik AKL jest tutaj na forum (a przynajmniej być powinien) opracowany jako książka - temat tego modelu jak dla mnie jest wyczerpany, zaś 99.9 bolączek falowania obrotów (zbyt niskie, zbyt wysokie) w tym silniku zostało wyjaśnione. Niedrożny (dziurawy układ dolotowy), czyszczenie, adaptacja przepustnicy, czujnik temperatury, wężyk serwa, uszczelki kolektora, drożność odmy, czujnik pompy wspomagania, przepływomierz. Generalnie nie napisałeś, czy po wymianie przepustnicy problem falowania ustał, czy też do tego doszedł jeszcze ten kolejny problem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości