1.8T Cofanie zapłonów, wtryski >90% - winna pompa paliwa?

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

1.8T Cofanie zapłonów, wtryski >90% - winna pompa paliwa?

Post autor: k0nr4d » wt kwie 07, 2015 11:43

Jak w temacie, świece PFR6Q nowe, cewki nowe ASO, w logach cofa zapłony dość mocno, nawet do 9ms na każdym garnku i cykl pracy wtryskiwaczy ponad 90%. Przy przyspieszaniu czuć poszarpywanie, szczególnie w zakresie obrotów 1500-3500. Turbo pompuje równomiernie. Czy to oznacza koniec pompy paliwa?


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.8T Cofanie zapłonów, wtryski >90% - winna pompa paliwa?

Post autor: jeryk10 » ndz kwie 12, 2015 10:19

Pewnie tak sprawdź ciśnienie .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości