Zacisk przy filtrze palia

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grzesiek989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt paź 18, 2011 10:19
Lokalizacja: Świebodzice

Zacisk przy filtrze palia

Post autor: grzesiek989 » wt sty 20, 2015 18:09

Witam, dawno wymieniałem filtr paliwa u mechanika i dzisiaj wyskoczyła mi zatyczka/spinka łącząca przewód paliwa do filtra i mi się paliwa trochę po lało. Mam pytanie czy jest możliwość dostać samą tą zatyczkę ? wiem ze jest to zgrzewane z rurka na ciepło ale koszt takiej rurki to ok 100 zł.

Według etki to do 1.6 SR 74KW AKL jest ten numer: 1j0201293e

Obrazek

Może ma ktoś numer do zamiennika lub numer tej końcówki ?


Obrazek
Obrazek
Sprzedam:
- Nokia LUMIA 625 BLACK ~ 22 Miesiące Gwarancji ! GRATISY
- Garnitur PAWO INDYGO SLIM~ 182/86

Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Zacisk przy filtrze palia

Post autor: pironet » wt sty 20, 2015 19:23

nawet gdybyś dostał taką końcówkę to jak byś to zgrzał?był byś pewny wtedy tego połączenia?Nowy albo allegro.Końcówki raczej nie dostaniesz a zamiennika nie spotkałem jeszcze nigdzie.


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
JonnyQuest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pt mar 08, 2013 00:08

Re: Zacisk przy filtrze palia

Post autor: JonnyQuest » sob sty 24, 2015 01:04

Jedziesz do mechanika z reklamacją i wymienia... :chytry:
Domyślam się ze sam kombinowałeś z wymiana i siłowo ujeba_eś zewnętrzny zacisk złączki wraz w wewnętrzną uszczelką.
bo raczej każdy warsztat/mechanik jest obeznany w jaki sposób to rozłączyć
Widziałem wiele nieudanych prób demontażu przewodów paliwowych a najbardziej w okolicach filtra. :los2:

Najczęściej zdarzają się próby dźgania śrubokrętami oraz ściskanie kombinerkami w okolicach złączki + wyrywanie siłowe ciągnąc za przewód (zwykle po paru próbach zawodnik się poddaje)

Jeśli dłubałeś śrubokrętem to złączka jest do ocalenia, w opcji z kombinerkami(jajowata złączka) i siłowym rwaniem(połamany plastik) to wymiana całego przewodu

Ocalenie polega na umiejętnej wyminie spinki (którą się wciska w celu demontażu przewodu) można też wymienić uszczelkę (w środku) ale jeśli cieknie to na 90% nie pomoże ....


Wysłano z klapka KUBOTA z użyciem Tapczantalk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości