Witam, dawno wymieniałem filtr paliwa u mechanika i dzisiaj wyskoczyła mi zatyczka/spinka łącząca przewód paliwa do filtra i mi się paliwa trochę po lało. Mam pytanie czy jest możliwość dostać samą tą zatyczkę ? wiem ze jest to zgrzewane z rurka na ciepło ale koszt takiej rurki to ok 100 zł.
Według etki to do 1.6 SR 74KW AKL jest ten numer: 1j0201293e
Może ma ktoś numer do zamiennika lub numer tej końcówki ?
Zacisk przy filtrze palia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 10:19
- Lokalizacja: Świebodzice
Zacisk przy filtrze palia
nawet gdybyś dostał taką końcówkę to jak byś to zgrzał?był byś pewny wtedy tego połączenia?Nowy albo allegro.Końcówki raczej nie dostaniesz a zamiennika nie spotkałem jeszcze nigdzie.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
- JonnyQuest
- Mały gagatek
- Posty: 146
- Rejestracja: pt mar 08, 2013 00:08
Re: Zacisk przy filtrze palia
Jedziesz do mechanika z reklamacją i wymienia...
Domyślam się ze sam kombinowałeś z wymiana i siłowo ujeba_eś zewnętrzny zacisk złączki wraz w wewnętrzną uszczelką.
bo raczej każdy warsztat/mechanik jest obeznany w jaki sposób to rozłączyć
Widziałem wiele nieudanych prób demontażu przewodów paliwowych a najbardziej w okolicach filtra.
Najczęściej zdarzają się próby dźgania śrubokrętami oraz ściskanie kombinerkami w okolicach złączki + wyrywanie siłowe ciągnąc za przewód (zwykle po paru próbach zawodnik się poddaje)
Jeśli dłubałeś śrubokrętem to złączka jest do ocalenia, w opcji z kombinerkami(jajowata złączka) i siłowym rwaniem(połamany plastik) to wymiana całego przewodu
Ocalenie polega na umiejętnej wyminie spinki (którą się wciska w celu demontażu przewodu) można też wymienić uszczelkę (w środku) ale jeśli cieknie to na 90% nie pomoże ....
Domyślam się ze sam kombinowałeś z wymiana i siłowo ujeba_eś zewnętrzny zacisk złączki wraz w wewnętrzną uszczelką.
bo raczej każdy warsztat/mechanik jest obeznany w jaki sposób to rozłączyć
Widziałem wiele nieudanych prób demontażu przewodów paliwowych a najbardziej w okolicach filtra.
Najczęściej zdarzają się próby dźgania śrubokrętami oraz ściskanie kombinerkami w okolicach złączki + wyrywanie siłowe ciągnąc za przewód (zwykle po paru próbach zawodnik się poddaje)
Jeśli dłubałeś śrubokrętem to złączka jest do ocalenia, w opcji z kombinerkami(jajowata złączka) i siłowym rwaniem(połamany plastik) to wymiana całego przewodu
Ocalenie polega na umiejętnej wyminie spinki (którą się wciska w celu demontażu przewodu) można też wymienić uszczelkę (w środku) ale jeśli cieknie to na 90% nie pomoże ....
Wysłano z klapka KUBOTA z użyciem Tapczantalk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości