Zmieniłem ten czujnik wskaźnik w liczniku pokazuje 90 stopni akumulator odłączyłem około 20 minut i jeśli chodzi o obroty na gazie normalne na paliwie też (oby to się utrzymało dłużej, w poniedziałek podjadę do kolegi żeby sprawdził ten TPS i dam znać co pokazało) cudowne ozdrowienie mojego samochodu ! ! ! taka głupota za 25zł a zjeździłem kilkunastu mechaników, gazowników jeden odsyłał do drugiego wymieniłem przepustnice wyczyściłem ja zmieniłem kilka silniczków krokowych i nic nie pomagało kasy poszło w ciul na to wszystko. Wskaźnik temperatury pokazywał normalnie 90 stopni od początku tej zabawy tzn od września 2013 w tamtym tygodniu zaczynał dziwnie wskazywać a najlepsze jest to, że pisałem na przeróżne fora, tutaj też zakładałem podobne tematy i nikt na to nie wpadł. Moja radość nie trwała długo wczoraj było wszystko OK a dziś obroty na paliwie na luzie normalne a jak jadę to go znowu szarpie dusi HELP po raz kolejny
posprawdzał Ci koleg to wszystko,ciekawi mnie ten czujnik co wymieniłeś ,bo że nowy nie znaczy sprawny,sam mialem kilka problemów właśnie z zamiennikami ,jak byś mial podmienić od kogoś ....
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
ok tydzień temu wskazówka w zegarach szalała z temperaturą po wymianie jest wszystko ok na ciepłym 90 stopni. Ciśnienie paliwa książkowe około bara zauważyliśmy,że krokowy na benzynie w ogóle nie reaguje na gazie chodzi idealnie ( 3 sztuki sprawdzaliśmy dwa boscha jeden zamiennik) Jeśli samochód jest przerzucony na paliwo nie wpuszcza do komputera nie połączy się a jak damy na gaz wchodzi bez problemy wyskoczyły jakieś dwa błędy od przepustnicy ale podobno to normalne zaraz po takim odpinaniu przełączaniu wszystkiego.