AFT- walka trwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AFT- walka trwa
Witam, was, szukam pomocy już wszędzie, bo większość osprzętu wymieniona a dalej ku*a
Pacjent silnik 1.6 8v AFT
Objawy
-czasami na zimnym nie chce zapalić, tzn załapie i zgaśnie, potem przy wciśniętym gazie zapali, ale trzeba go trzymać bo ma mega niskie obroty albo zgaśnie. Czasami zapali bez problemu i jest ok.
-duże spalanie, gazu ok 14l...
-przy dodawaniu i ujmowaniu gazu szarpie
-ubytki mocy, raz pojedzie raz muli
-czasami wolno schodzi z obrotów
-przy zmianie biegów, po wciśnięciu sprzęgła podbija obroty
i chyba tyle, co do wymienionych rzeczy;
-na nowe: palec, kopułka, kable, świece, sonda, wszystkie filtry, czujnik temp, termostat
-na używki(podmianki): cewka, przepływka, z 3 przepustnice, sterownik
Błędów jako tako brak
Ktoś walczył z tym "czułym" silnikiem? Prosił bym o sugestie, porady lub pomoc bo już mam go powoli dość
Pacjent silnik 1.6 8v AFT
Objawy
-czasami na zimnym nie chce zapalić, tzn załapie i zgaśnie, potem przy wciśniętym gazie zapali, ale trzeba go trzymać bo ma mega niskie obroty albo zgaśnie. Czasami zapali bez problemu i jest ok.
-duże spalanie, gazu ok 14l...
-przy dodawaniu i ujmowaniu gazu szarpie
-ubytki mocy, raz pojedzie raz muli
-czasami wolno schodzi z obrotów
-przy zmianie biegów, po wciśnięciu sprzęgła podbija obroty
i chyba tyle, co do wymienionych rzeczy;
-na nowe: palec, kopułka, kable, świece, sonda, wszystkie filtry, czujnik temp, termostat
-na używki(podmianki): cewka, przepływka, z 3 przepustnice, sterownik
Błędów jako tako brak
Ktoś walczył z tym "czułym" silnikiem? Prosił bym o sugestie, porady lub pomoc bo już mam go powoli dość
Re: AFT- walka trwa
kolego napisz więcej coś o LPG która to generacja?.. Czy gaz/benzyna tak samo się zachowuje....? zobacz czy ta gruszka przy kolektorze ssącym Ci działa... a może szwankują wtryski ? chyba ze ten regulator ciśnienia paliwa przed listwą coś strzeliło....za dużo pierdół ten silnik nie ma w diagnozie....
P.s jakbyś miał Ke-jetronic to wtedy byś mógł powiedzieć że masz dosyć a nie AFT choć
P.s jakbyś miał Ke-jetronic to wtedy byś mógł powiedzieć że masz dosyć a nie AFT choć
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
AFT- walka trwa
rozrząd dobrze ustawiony? regulator ciśnienia paliwa ok?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
AFT- walka trwa
Sekwencja - polroczna.
Gruszka dziala bo kupowalem.
Jak sprawdzic ten regulator cisnienia? I gdzie on jest?
Rozrzad raczej ok bo kreci do konca.
Gaz i benz raczej to samo.
Gruszka dziala bo kupowalem.
Jak sprawdzic ten regulator cisnienia? I gdzie on jest?
Rozrzad raczej ok bo kreci do konca.
Gaz i benz raczej to samo.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
AFT- walka trwa
na listwie wtryskowej, taki okrągły grzybek z doprowadzonym 1 przewodem do podciśnienia.matiszi pisze:ak sprawdzic ten regulator cisnienia? I gdzie on jest?
Najlepiej sprawdzić to na odpalonym silniku podłączając manometr na przewodach paliwowych.
Jak regulator ciśnienia będzie zabity na amen, na przykład pęknięta membrana to wtedy w przewodzie do podciśnienia będzie benzyna.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
AFT- walka trwa
Wakuometr mierzy podcisnienie. A my musimy zmierzyc cisnienie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
AFT- walka trwa
To jakie masz ciśnienie?
Na włączonym zapłonie, na wolnych obr, przy dodawaniu gazu i 10min po zgaszeniu?
Przekaźnik sterowania silnikiem przelutuj.
Na włączonym zapłonie, na wolnych obr, przy dodawaniu gazu i 10min po zgaszeniu?
Przekaźnik sterowania silnikiem przelutuj.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
AFT- walka trwa
Przelutowany. Nr 30. A jakie to nawet nie wiem bo kolo mi sprawdzal. Glownie chodzi o palenie na zimnym. Bo potem jezdzi i pali git
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
AFT- walka trwa
A ten czujnik temp. to masz na pewno sprawny? VAGiem albo chociaż miernikiem go sprawdzałeś? Zakładam, że nie kupiłeś nowego w ASO tylko zamiennik a nimi to bywa różnie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
AFT- walka trwa
Sprawdzalem. I vagiem i miernikiem i dobrze pokazuje. Bo to tak jakby ssania nie bylo. Ale czujnik gdzies mam inny z golfa jeszcze to zapne zeby wisial na kilka dni i zobacze czy cos sie zmieni
Re: AFT- walka trwa
Czy udało się rozwiązać problem?
U mnie też golf zaczął bardzo dużo palić do 3 tys/obr nie ma w ogóle siły a blisko 4 tys/obr dostaje powera jak nigdy idzie jak trzeba.
Dodam, że również mam silnik aft
U mnie też golf zaczął bardzo dużo palić do 3 tys/obr nie ma w ogóle siły a blisko 4 tys/obr dostaje powera jak nigdy idzie jak trzeba.
Dodam, że również mam silnik aft
AFT- walka trwa
Tak jak pisalem na pw. U mnie takie dziury mam jak ustawoe zaplon za wczesny. Ale na lpg jest ok. No i glownie postaraj sie odczytac
Wracajac do mojeego tematu, pali juz ok chyba bo cieplej no i kapke mniej pali. ale reszta objawow dalej jest
Wracajac do mojeego tematu, pali juz ok chyba bo cieplej no i kapke mniej pali. ale reszta objawow dalej jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości