2.0 16v ABF brak obrotów jałowych na zimnym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
2.0 16v ABF brak obrotów jałowych na zimnym
Witam
Po swapie silnik nie ma obrotów jałowych na zimnym, a na ciepłym też zgaśnie czasami podczas odpuszczenia gazu, silnik podczas odpuszczenia gazu obroty schodzą poniżej 900 i wracaj na swoje miejsce.
Silnik na zimnym jak zacznie banglać nie ma podwyższonych obrotów, objawy braku ssamia.
Do tej pory wymieniłem:
-świece
-kable zapłonowe
-palec
-kopułka
- czujnik temp. głowicy 2 pinowy
- czujnik temp. przy króćcu 4 pinowy (vag wykrył błąd czujnika cieczy chłodzącej) wymieniłem ten i 2 pinowy
-czujnik ciśnienia kolektora dolotowego ( vag wykrył błąd) czy to jest czujnik wpięty w dolot ten przed przepustnica??? jeśli tak to wymieniony
- potencjometr przepustnicy TPS ( vaga wykryło zwarcie potencjometru przepustnicy) wymieniony
-wężyk podcienia od kolektora do komputera
-przy przepustnicy zaślepiony wężyk podciśnienia co Idze do puszki powierza obecnie stożek
Przy swapie nie została wymieniona pompa paliwa, pompa z 1.8 rp, pompa daje rade nawet przy ostrej jedzie.
z problemem się borykam już któryś mc.
POMOCY.
Po swapie silnik nie ma obrotów jałowych na zimnym, a na ciepłym też zgaśnie czasami podczas odpuszczenia gazu, silnik podczas odpuszczenia gazu obroty schodzą poniżej 900 i wracaj na swoje miejsce.
Silnik na zimnym jak zacznie banglać nie ma podwyższonych obrotów, objawy braku ssamia.
Do tej pory wymieniłem:
-świece
-kable zapłonowe
-palec
-kopułka
- czujnik temp. głowicy 2 pinowy
- czujnik temp. przy króćcu 4 pinowy (vag wykrył błąd czujnika cieczy chłodzącej) wymieniłem ten i 2 pinowy
-czujnik ciśnienia kolektora dolotowego ( vag wykrył błąd) czy to jest czujnik wpięty w dolot ten przed przepustnica??? jeśli tak to wymieniony
- potencjometr przepustnicy TPS ( vaga wykryło zwarcie potencjometru przepustnicy) wymieniony
-wężyk podcienia od kolektora do komputera
-przy przepustnicy zaślepiony wężyk podciśnienia co Idze do puszki powierza obecnie stożek
Przy swapie nie została wymieniona pompa paliwa, pompa z 1.8 rp, pompa daje rade nawet przy ostrej jedzie.
z problemem się borykam już któryś mc.
POMOCY.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459559" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
2.0 16v ABF brak obrotów jałowych na zimnym
czujnik podciśnienia jest w ecu,pod niego podpięty wężyk który idzie do przewodu od serwa, a co z silnikien krokowym?
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
2.0 16v ABF brak obrotów jałowych na zimnym
zaworem obejściowym biegu jałowegobioly05011 pisze:a co z silnikien krokowym?
BeE_GeE, moim skromnym zdaniem to masz gdzieś brak masy, albo coś źle podpięte, zdarza się podczas swapa, bo nie wierzę, że nagle połowa czujników się wysypała.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
2.0 16v ABF brak obrotów jałowych na zimnym
inaczej zwanym silnikiem krokowym
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
2.0 16v ABF brak obrotów jałowych na zimnym
Jałowca wyczyściłem podpiołem bezpośrednio pod aku otwiera się i też pod prostownik żeby go rozruszać. Co do zaworu tu wygląda tak ja by komp nie dawał mu sygnału, zostały pociągnięte obejście od zaworu do kompa i nic. Całkiem mozliwe ze coś nie na kabelkach. Poszukać schemat i szukać dalej. Sprubuje tez podmienić sterownik tylko znaleść teraz bez imo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459559" onclick="window.open(this.href);return false;
2.0 16v ABF brak obrotów jałowych na zimnym
Problem rozwiązany,ecu był uszkodzony.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459559" onclick="window.open(this.href);return false;
2.0 16v ABF brak obrotów jałowych na zimnym
BeE_GeE, A jednak mój sterownik pomógł
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
2.0 16v ABF brak obrotów jałowych na zimnym
a co było nie tak?a dokładniej co było uszkodzone,mi jak nie palił był zimny lut na jednym z rezystorów w ecu ,ja mam możliwość podmiany i sprawdzenia bo brat ma taki sam silnik i takie same auto,a nawet ten sam rok 94r.
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
2.0 16v ABF brak obrotów jałowych na zimnym
bioly05011, ecu nie wysyłał sygnału na jałowca, przyczyną było gaśniecie silnika na zimnym zbyt mała dawka powtarza, zwarcie czujnika położenie przepustnicy nawet po wymianie na nowy i z czytywał blednę dane z czujników powiedzmy tem. na jednym czujniku pokazywał wartość przy nagrzanym silniku -40c a na drugim -13c u innego diagnosty temp była ok.
U mnie w okolicy nie ma ogarniętego, a jak jest to się nie idzie doprosić.
Po rozebraniu ecu upalone były diody a jedna się odkleiła jeden ogarnięty sprawdził wartości ich i wg niego jest ok to co odpadło przykleił i nadal była LIPA
I w tedy zacząłem szukać innego ecu a kolega z Forum jeryk10, poratował nawet z takimi samymi numerami vin.
Ale i tak nie będę ukrywać nadal coś nie bangla, czasami jak zimny ma zawieche nie pali na 1 cylinder,
i coś z nie tak z obrotami po odpuszczeniu gazu wskazówka się zaczynię w granicach 2k obrotów i powoli schodzi do wartości obrotów jałowych.
U mnie w okolicy nie ma ogarniętego, a jak jest to się nie idzie doprosić.
Po rozebraniu ecu upalone były diody a jedna się odkleiła jeden ogarnięty sprawdził wartości ich i wg niego jest ok to co odpadło przykleił i nadal była LIPA
I w tedy zacząłem szukać innego ecu a kolega z Forum jeryk10, poratował nawet z takimi samymi numerami vin.
Ale i tak nie będę ukrywać nadal coś nie bangla, czasami jak zimny ma zawieche nie pali na 1 cylinder,
i coś z nie tak z obrotami po odpuszczeniu gazu wskazówka się zaczynię w granicach 2k obrotów i powoli schodzi do wartości obrotów jałowych.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459559" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości