Problem z chłodzeniem

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lxxx20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: wt cze 10, 2014 11:40
Lokalizacja: Płock / Sierpc

Problem z chłodzeniem

Post autor: lxxx20 » ndz lis 02, 2014 15:40

Skoro masz 2 gen to z pewnością nie przełącza ci po osiągnięciu określonej temp. tylko jak odpalasz i dodasz gazu to się przełącza (4 gen jest generacją sekwencyjną i tu przełącza sie po osiągnięciu określonej temp. ale z pewnością nie jest to 10 stopni najmniejszą jaką ustawia gazownik to jest 30 stopni) Co do parownika jeżeli jest cały czas zimny to masz albo zapowietrzony układ albo gdzieś sie zrobił zator i nie ma przepływu dlatego nie bd chodził na gazie bo gaz nie ma szansy sie ogrzać i przejść w fazę lotną

Nie znam sposobu na sprawdzanie pompy podczas pracy zasadniczo skoro pompa pracuje wirnik chodzi i nie ma wycieków to pompa prawidłowo chodzi. Jeżeli woda prawidłowo przepływa przez silnik i chłodnice to może nagrzewnica jest zapchana. Generalnie jak odpowietrzasz to pokrętło ogrzewania ustaw na gorące powietrze.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem z chłodzeniem

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 02, 2014 18:35

Nie piszcie posta pod postem!
Używajcie funkcji EDYTUJ :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Biazio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt paź 31, 2014 17:59

Problem z chłodzeniem

Post autor: Biazio » pn lis 03, 2014 18:19

Samochód naprawiony. Chcąc sprawdzić czy pompa działa podczas pracy silnika odłączyłem wąż z małego obiegu i włączyłem silnik, płyn poleciał ale nie z tej strony co sie spodziewałem, okazało sie że po wymianie termostatu pasek założyłem nad kołem pompy a powinien być pod kołem. Po przełożeniu paska problemy zniknęły. Z góry dzięki za dobre rady i sorry za zawracanie głowy. Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości