gaźnik 2E2, otwarta cały czas przepustnica powietrza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
gaźnik 2E2, otwarta cały czas przepustnica powietrza
Witam, po przeszukaniu arhiwóm mam jeszcze większy mętlik w głowie Problem polega na tym, że auto na PB zachowuje się jakby chodziło na ssaniu. Mianowicie nie ma wolnych obrotów i dość mocno dymi na czarno. Co zauważyłem, to cały czas jest otwarta górna przepustnica powietrza. Na zimnym jak i na ciepłym, można ją przymykać palcem bez żadnego oporu. Dodam jeszcze, na gazie chodzi bardzo ładnie. Spalanie w automacie 1.6 w mieście nie przekracza 10l.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
gaźnik 2E2, otwarta cały czas przepustnica powietrza
cichy75, chyba po pierwsze zepsuty jest pull down, taki siłownik podciśnieniowy w którym strzeliła membrana, szukajka pokaże, można naprawić samemu dać do regeneracji lub kupić nowy.
Zapewne też pękła lub spadła sprężyna bimetalowa w kopułce aparatu ssania i przez to przepustnica nie zamyka się na zimnym. Albo ktoś źle ustawił tą kopułkę - przekręcił w prawo za bardzo - są znaczki ja mam być. Paradoksalnie taka sytuacja jest dobra do LPG, łatwiej na nim na zimno odpalić.
Czarne spaliny na cieplym silniku z tym nie mają związku - najczęściej pęka membrana zaworu wzbogacania mieszanki lub czasem pęka pływak w gaźniku sa do tego opisy szczegółów po raz setny nie piszę.
Zapewne też pękła lub spadła sprężyna bimetalowa w kopułce aparatu ssania i przez to przepustnica nie zamyka się na zimnym. Albo ktoś źle ustawił tą kopułkę - przekręcił w prawo za bardzo - są znaczki ja mam być. Paradoksalnie taka sytuacja jest dobra do LPG, łatwiej na nim na zimno odpalić.
Czarne spaliny na cieplym silniku z tym nie mają związku - najczęściej pęka membrana zaworu wzbogacania mieszanki lub czasem pęka pływak w gaźniku sa do tego opisy szczegółów po raz setny nie piszę.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- metalfishu
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: śr sty 30, 2013 23:31
- Lokalizacja: Olsztyn
gaźnik 2E2, otwarta cały czas przepustnica powietrza
mam podobną sytuację. U mnie winowajcą całego tego zamieszania jest niesprawna sprężynka bimetalowa - przepustnica rozruchowa cały czas otwarta maksymalnie, ssania brak i wolnych obrotów też brak. sprawdź bimetal na początek, myślę, że sytuacja się wyjaśni.
..death is all around!!..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości