1.8 4motion duże spalanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 4motion duże spalanie
wiem, ale już po kolei robię co może mieć wspólnego z mocą.. na dodatek jest z początku zamulony i szukam też przyczyny...
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
1.8 4motion duże spalanie
sprawdź czy zmienne długości kolektora dolotowego działają, bo jeśli podciśnienie nie steruje klapkami albo klapka jest zacięta w pozycji np: otwarta to samochód może zachowywać się tak jak to jest właśnie u Ciebie. I błędów na VAGu żadnych nie będziewojti2006 pisze:na dodatek jest z początku zamulony i szukam też przyczyny...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
1.8 4motion duże spalanie
Powinien być siłownik podciśnieniowy przy kolektorze ssącym, zobacz czy działa jak dodajesz gazu i puszczasz, na wysokich obr. powinien otwierać klapki a po puszczeniu powinien zamykać, czy jakoś tak na odwrót..Dolot przydałoby się sprawdzić czy jest szczelny i odmawojti2006 pisze:jak to sprawdzić ? dam sam radę ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
1.8 4motion duże spalanie
ten model podobno nie ma zmiennych długości kolektora przynajmniej tak znajomy mi mówił, jedynie modele VR posiadają
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
1.8 4motion duże spalanie
Jeśli zdejmiesz osłonę silnika i jeśli przy kolektorze mniej więcej na środku po lewej stronie (stronie kierowcy) będzie zaworek z doprowadzonym podciśnieniem to regulacja długości kolektora występuje.wojti2006 pisze:en model podobno nie ma zmiennych długości kolektora przynajmniej tak znajomy mi mówił, jedynie modele VR posiadają
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
1.8 4motion duże spalanie
zaznacz w takim razie na tym o ile możesz http://img15.tablica.pl/images_tablicap ... ochowa.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
1.8 4motion duże spalanie
wojti2006, masz zrzut z etki bo na Twoim nie da się tego zaznaczyć, element nr. 17 odpowiada bezpośrednio za sterowanie długością dolotu.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- MaciekV5
- ...
- Posty: 1152
- Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
- Lokalizacja: GB
- Auto: bmw
- Silnik: CUNA
- Kontakt:
1.8 4motion duże spalanie
rysiektr, czy zmienne długości kolektora ssącego będą działać na postoju? Bo u mnie w VR5 na postoju to nie działa (mimo dodawania gazu itp.), tylko podczas jazdy i pod obciążeniem, a jestem pewny że działają bo jak odłączyłem gruchę to był właśnie muł. Zgodzę się, że warto to sprawdzić ale raczej pod kątem szczelności układu podciśnienia i samej gruszki.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
1.8 4motion duże spalanie
szczerze, nie wiem jak to jest w VR5, w AGN gruszką steruje zawór, który sterowany jest elektronicznie, wiec to ECU decyduje kiedy ma być włączany.MaciekV5 pisze:czy zmienne długości kolektora ssącego będą działać na postoju? Bo u mnie w VR5 na postoju to nie działa (mimo dodawania gazu itp.), tylko podczas jazdy i pod obciążeniem, a jestem pewny że działają bo jak odłączyłem gruchę to był właśnie muł.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- MaciekV5
- ...
- Posty: 1152
- Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
- Lokalizacja: GB
- Auto: bmw
- Silnik: CUNA
- Kontakt:
1.8 4motion duże spalanie
rysiektr, właśnie do tego zmierzałem, w V5 też zawór tym steruje, a co za tym idzie ECU. Moim zdaniem kolega na postoju oprócz sprawdzenia szczelności, nie sprawdzi czy działają zmienne długości kolektora.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
1.8 4motion duże spalanie
jeśli nie zadziała na postoju to można:MaciekV5 pisze:Moim zdaniem kolega na postoju oprócz sprawdzenia szczelności, nie sprawdzi czy działają zmienne długości kolektora.
- ominąć zawór sterujący, podłączając podciśnienie bezpośrednio pod gruszkę
- odpiąć wtyczkę od zaworu i podać tam +12 i masę, zwiększając obr. regulacja powinna zacząć działać
- odpiąć podciśnienie do gruszki i się przejechać - jeśli będzie bez zmian (w sensie nadal tak samo zamulony) to raczej regulacja nie działa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
1.8 4motion duże spalanie
witam ponownie, sterowanie podciśnieniem nie działa sprawdzone wczoraj... jutro zrzucam kolektory i wymieniam przewody podciśnieniowe ponad to zauważyłem zapieczone lewe tylne koło...
jeszcze mam jeden mankament co sie nasila.. mianowicie podczas przyspieszania bądź redukowania "zawiesza się " silnik i nie kręci obrotów i prędkości przez ok 2 sek pomimo wciśniętego pedału w podłogę nawet...
edit. jakie powinna mieć właściwe parametry sonda ?
jeszcze mam jeden mankament co sie nasila.. mianowicie podczas przyspieszania bądź redukowania "zawiesza się " silnik i nie kręci obrotów i prędkości przez ok 2 sek pomimo wciśniętego pedału w podłogę nawet...
edit. jakie powinna mieć właściwe parametry sonda ?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
1.8 4motion duże spalanie
napraw kolektor, jak nie pomoże będziemy dalej myślećwojti2006 pisze:jeszcze mam jeden mankament co sie nasila.. mianowicie podczas przyspieszania bądź redukowania "zawiesza się " silnik i nie kręci obrotów i prędkości przez ok 2 sek pomimo wciśniętego pedału w podłogę nawet...
sonda od 0.1 do ok 1V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości