...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.3 KAT (NZ) Pełny wtrysk
Spróbuj zacisnąć ten przewód zaznaczony czerwoną strzałką i napisz czy coś się dzieje
http://imageshack.us/photo/my-images/534/dsc00745s.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/534/dsc00745s.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
1.3 KAT (NZ) Pełny wtrysk Problem z obrotami (Film)
okej sprawdzę to, ktoś jeszcze ma jakieś pomysły??
1.3 KAT (NZ) Pełny wtrysk Problem z obrotami (Film)
sprawdź czy łapie lewe powietrze za pomocą jakiegoś samostartu lub zwykłego plaka (ale to pewnie nie jest to bo digifant przy lewym powietrzy nierówno pracuje i ma tendencję do gaśnięcia). Najważniejszym punktem digifanta jest przepływomierz i od niego bym zaczął szukać przyczyny, dalej czujnik temperatury i lewe powietrze. Z doświadczenia wiem że digifant radzi sobie bez sądy. Sondę możesz zmierzyć miernikiem jeżeli jego pomiar jest na tyle szybki aby uchwycić skoki od 0 do 1V (w praktyce od 0.1 do około 0.85V) a to wiąże się już z porządniejszym sprzętem. Najlepszy jest do tego oscyloskop ale dobrym miernikiem też ci się uda
1.3 KAT (NZ) Pełny wtrysk Problem z obrotami (Film)
na cieplym silniku tez tak sie dzieje?
te kabelki co pokazałes na foto ida do stycznika biegu jałowego, ten stycznik w NZ-tach zastepuje silniczek krokowy
te kabelki co pokazałes na foto ida do stycznika biegu jałowego, ten stycznik w NZ-tach zastepuje silniczek krokowy
1.3 KAT (NZ) Pełny wtrysk Problem z obrotami (Film)
Kolego wymień cały aparat zapłonowy i zobacz czy pomoże
1.3 KAT (NZ) Pełny wtrysk Problem z obrotami (Film)
a dokładnie czujnik halla taniej będzie kupić cały aparat zapłonowy .Miałem ten sam problem wysokie falujące obroty i gasł
1.3 KAT (NZ) Pełny wtrysk Problem z obrotami (Film)
files/halla_192.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.3 KAT (NZ) Pełny wtrysk Problem z obrotami (Film)
czujnik halla odpada nie zajmuj sie tym, nie byłoby iskry jakby się zepsuł. Skup się na sprawdzeniu przepływki, czujnika otwarcia przepustnicy, na zaworze podnoszącym obroty biegu jałowego przy zimnym silniku, kontroli ustawienia zapłonu i rozrządu, szukaniu lewego powietrza. To sa czynności proste opisane na forum coś z tego będzie winne
Stycznik absolutnie nie zastępuje silniczka krokowego, raczej jest to namiastka czujnika położenia przepustnicy
Stycznik absolutnie nie zastępuje silniczka krokowego, raczej jest to namiastka czujnika położenia przepustnicy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1.3 KAT (NZ) Pełny wtrysk Problem z obrotami (Film)
na ciepłym silniku tak się nie dzieje, kiedy się nagrzeje to obroty stoją równo, dzięki sprawdzę to co mi napisaliście
1.3 KAT (NZ) Pełny wtrysk Problem z obrotami (Film)
wymieniłem zawór powietrza dodadtkowego, przepustnice, przeplywke, niebieski czujnik, regulator cisnienia paliwa i jest lepiej, bo jak odpalam to obroty stoją równo na 1000 dopuki sie nie zagrzeje, a jak jest już ciepły to zaczyna sie dusić na ok 500 obr i znowu mu podnosi do 1000 wiec w zasadzie problem pozostał, można jeszcze próbować regulować ale wątpię, że to coś zmieni, wszystko jest już sprawdzone wiec nie wiem ...
1.3 KAT (NZ) Pełny wtrysk Problem z obrotami (Film)
w digifancie 2 jest taka przypadłość że musi być dobra masa inaczej w komputerze przepalają się ścieżki masy na PCB ale nie wiem czy to może być przyczyna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości