Golf 2001 1.8t AUM Dziwny Problem Z Turbo Doladowaniem

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

darello
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn lut 25, 2013 14:47

Golf 2001 1.8t AUM Dziwny Problem Z Turbo Doladowaniem

Post autor: darello » pn lut 25, 2013 15:40

Witam Wszystkich jestem nowy na forum i nie wiem czy w dobrym dziale pisze wiec sory. Mam problem ze swoim golfem 1.8t AUM. Napisze od początku aby ujawnic jak najwiecej faktów a wiec.... Golf przeszedł ReMap silnika w salonie VW w Angli wrócil do Polski na lawecie jezdzila nim tam moja nazeczona. Tydzien temu jechałem autem do Angli i wtedy sie zaczeło... wszystko bylo ok po przejechaniu jakis 1200km na autostradzie przy predkosci 160km/h auto nagle zaczeło przerywac i szarpac zatrzywałem aut5o troche ostygło po ponownym odpaleniu auto jechało w sumie normalnie tylko zapalila sie kontrolka Check engine. Po przyjezdzie na miejsce podpiolem uzadzenie diagnostyczne i pokazało mi blad przeplywomierza. Po zmianie przepływki na oryginał Bosch myslalem ze wszystko bedzie ok i niby jest ale...... Golf przyspiesza tylko raz turbo laduje 1200m/b czyli 1.2bara po ujeciu gazu i ponownym dodaniu w podłoge ładuje tylko 0.3bara Vag bledów nie widzi. Po ponownym odpaleniu silnika jest ok auto przyspiesza jak boing wciska w fotel slychac turbine ale kiedy popuszcze gaz lapie ciagle mula. Z 1.8t kolegi podmienilem zawór n75 zawór Dv sprawdzilem szczelnosc ukladu i szczelnosc i dzialanie gruszki przy turbinie. Bez rezultatu nadal cos jest nie tak... aha zawór n75 otwiera sie na 95%. Nie wiem co jest nie tak moze cos nie tak z tym programem nie mam juz głowy.............. Prosze O Pomoc



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Golf 2001 1.8t AUM Dziwny Problem Z Turbo Doladowaniem

Post autor: szpieg » wt lut 26, 2013 13:30

sprawdz jeszcze raz szczelnosc układu dolotowego , przypadkiem nie łapie Ci zamuły powyżej 3k obrotow ? mozliwe ze wpada w tryb awaryjny z powodu overboosta ... albo złapał troche 'lewego' paliwa i dlatego go boli :/
u mnie podobne objawy pojawialy sie przy pęknieciu wężyka od N75


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości