Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 391
- Rejestracja: śr lip 16, 2008 23:36
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki
Witam. na temat przeplywek jest tego troche ale nie widziałem jak ma być ta sprezyna ustawiona? moze jakies fotki albo cos... bo wiem ze bylo ruszane tam. jak mozna to sprawdzic czy cos
--==:spider:==--
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 391
- Rejestracja: śr lip 16, 2008 23:36
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki
jakies propozycje lub pomysly ktos ma?
--==:spider:==--
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki
spiderekkk, naciąg jest ustawiony fabrycznie i nie wolno tego tykać, nie ma żadnych metod "domowych" dla regulacji tego. Nie widzę innej możliwości tylko zdobyć 100 procent sprawny przepływomierz, przykładać do klapki określoną siłę czymś w rodzaju wagi sprężynowej i przy danej sile ustawić kąt uchylenia klapki taki sam jak stwierdzisz w sprawnym. Do regulacji składu mieszanki jest śruba w rogu przepływki od góry i nią się reguluje używając analizatora spalin, sprężyny nie tykaj nawet bo rok potrwa zanim ustalisz dobrą pozycję droga prób i błędów.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Użytkownik
- Posty: 391
- Rejestracja: śr lip 16, 2008 23:36
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki
Tylko problem w tym ze takie w spadku dostalem i wiem ze byla tykana... narazie jezdzi ale cholera wie ile to pali tak naprawdePaweł Marek pisze:spiderekkk, naciąg jest ustawiony fabrycznie i nie wolno tego tykać, nie ma żadnych metod "domowych" dla regulacji tego. Nie widzę innej możliwości tylko zdobyć 100 procent sprawny przepływomierz, przykładać do klapki określoną siłę czymś w rodzaju wagi sprężynowej i przy danej sile ustawić kąt uchylenia klapki taki sam jak stwierdzisz w sprawnym. Do regulacji składu mieszanki jest śruba w rogu przepływki od góry i nią się reguluje używając analizatora spalin, sprężyny nie tykaj nawet bo rok potrwa zanim ustalisz dobrą pozycję droga prób i błędów.
--==:spider:==--
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;
Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki
A to problem sprawdzic ile pali?? Widzę, że jesteś z Krakowa, więc do Wrocławia masz niezbyt daleko, a tam jest wybitny zakład od takich rzeczy. Jak wspomniał wyżej kolega - samemu nic nie dotykaj, bo możesz już go rozwalic na maxa.spiderekkk pisze:narazie jezdzi ale cholera wie ile to pali tak naprawde
-
- Użytkownik
- Posty: 391
- Rejestracja: śr lip 16, 2008 23:36
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki
no nieruszam i ciesze sie ze jezdzi. ale i tak wiem ze jest grzebane bo byla klapka wyciagana i chce cos z tym zrobic tylko wlasnie nie wiem dokladnie co.. ale do wrocka to troche daleko jest na takie cosozzy1979 pisze:A to problem sprawdzic ile pali?? Widzę, że jesteś z Krakowa, więc do Wrocławia masz niezbyt daleko, a tam jest wybitny zakład od takich rzeczy. Jak wspomniał wyżej kolega - samemu nic nie dotykaj, bo możesz już go rozwalic na maxa.spiderekkk pisze:narazie jezdzi ale cholera wie ile to pali tak naprawde
--==:spider:==--
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;
Zaraz, zaraz, panowie, ale jaka sprężynka?
jeśli mówimy o wtrysku mechanicznym, to gdzie tam jest sprężynka?? Cały przepływomierz jest stabilizowany przeciwwagą i cisnieniem paliwa (stała wartość) działającym na tłoczek regulacyjny od góry. W układzie przepływomierza klapowego w K/KE/KU-Jetronic nie ma żadnej spręzynki! Klapy spietrzającej sie nie reguluje, gdyz jest ona ustawiona fabrycznie i jest, jak juz wspomniałem, stabilizowana cisnieniem paliwa w regulatorze. Kolego, weź lepiej wrzuc fotę tego silnika i tego przepływomierza, bo chyba sie nie rozumiemy a i nie o tym układzie gadamy.
-
- Użytkownik
- Posty: 391
- Rejestracja: śr lip 16, 2008 23:36
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Zaraz, zaraz, panowie, ale jaka sprężynka?
NIe. mowa o Digifancie II elektroniczny wtrysk silnik PF/PBozzy1979 pisze:jeśli mówimy o wtrysku mechanicznym, to gdzie tam jest sprężynka?? Cały przepływomierz jest stabilizowany przeciwwagą i cisnieniem paliwa (stała wartość) działającym na tłoczek regulacyjny od góry. W układzie przepływomierza klapowego w K/KE/KU-Jetronic nie ma żadnej spręzynki! Klapy spietrzającej sie nie reguluje, gdyz jest ona ustawiona fabrycznie i jest, jak juz wspomniałem, stabilizowana cisnieniem paliwa w regulatorze. Kolego, weź lepiej wrzuc fotę tego silnika i tego przepływomierza, bo chyba sie nie rozumiemy a i nie o tym układzie gadamy.
--==:spider:==--
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości