Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

spiderekkk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: śr lip 16, 2008 23:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki

Post autor: spiderekkk » pn lut 11, 2013 13:40

Witam. na temat przeplywek jest tego troche ale nie widziałem jak ma być ta sprezyna ustawiona? moze jakies fotki albo cos... bo wiem ze bylo ruszane tam. jak mozna to sprawdzic czy cos


--==:spider:==--
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;

spiderekkk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: śr lip 16, 2008 23:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki

Post autor: spiderekkk » wt lut 12, 2013 16:09

jakies propozycje lub pomysly ktos ma?


--==:spider:==--
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki

Post autor: Paweł Marek » wt lut 12, 2013 23:26

spiderekkk, naciąg jest ustawiony fabrycznie i nie wolno tego tykać, nie ma żadnych metod "domowych" dla regulacji tego. Nie widzę innej możliwości tylko zdobyć 100 procent sprawny przepływomierz, przykładać do klapki określoną siłę czymś w rodzaju wagi sprężynowej i przy danej sile ustawić kąt uchylenia klapki taki sam jak stwierdzisz w sprawnym. Do regulacji składu mieszanki jest śruba w rogu przepływki od góry i nią się reguluje używając analizatora spalin, sprężyny nie tykaj nawet bo rok potrwa zanim ustalisz dobrą pozycję droga prób i błędów.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

spiderekkk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: śr lip 16, 2008 23:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki

Post autor: spiderekkk » wt lut 12, 2013 23:35

Paweł Marek pisze:spiderekkk, naciąg jest ustawiony fabrycznie i nie wolno tego tykać, nie ma żadnych metod "domowych" dla regulacji tego. Nie widzę innej możliwości tylko zdobyć 100 procent sprawny przepływomierz, przykładać do klapki określoną siłę czymś w rodzaju wagi sprężynowej i przy danej sile ustawić kąt uchylenia klapki taki sam jak stwierdzisz w sprawnym. Do regulacji składu mieszanki jest śruba w rogu przepływki od góry i nią się reguluje używając analizatora spalin, sprężyny nie tykaj nawet bo rok potrwa zanim ustalisz dobrą pozycję droga prób i błędów.
Tylko problem w tym ze takie w spadku dostalem i wiem ze byla tykana... narazie jezdzi ale cholera wie ile to pali tak naprawde


--==:spider:==--
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;

ozzy1979

Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki

Post autor: ozzy1979 » śr lut 13, 2013 09:35

spiderekkk pisze:narazie jezdzi ale cholera wie ile to pali tak naprawde
A to problem sprawdzic ile pali?? Widzę, że jesteś z Krakowa, więc do Wrocławia masz niezbyt daleko, a tam jest wybitny zakład od takich rzeczy. Jak wspomniał wyżej kolega - samemu nic nie dotykaj, bo możesz już go rozwalic na maxa.



spiderekkk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: śr lip 16, 2008 23:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki

Post autor: spiderekkk » sob lut 16, 2013 13:55

ozzy1979 pisze:
spiderekkk pisze:narazie jezdzi ale cholera wie ile to pali tak naprawde
A to problem sprawdzic ile pali?? Widzę, że jesteś z Krakowa, więc do Wrocławia masz niezbyt daleko, a tam jest wybitny zakład od takich rzeczy. Jak wspomniał wyżej kolega - samemu nic nie dotykaj, bo możesz już go rozwalic na maxa.
no nieruszam i ciesze sie ze jezdzi. ale i tak wiem ze jest grzebane bo byla klapka wyciagana i chce cos z tym zrobic tylko wlasnie nie wiem dokladnie co.. ale do wrocka to troche daleko jest na takie cos


--==:spider:==--
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;

ozzy1979

Zaraz, zaraz, panowie, ale jaka sprężynka?

Post autor: ozzy1979 » ndz lut 17, 2013 16:31

jeśli mówimy o wtrysku mechanicznym, to gdzie tam jest sprężynka?? Cały przepływomierz jest stabilizowany przeciwwagą i cisnieniem paliwa (stała wartość) działającym na tłoczek regulacyjny od góry. W układzie przepływomierza klapowego w K/KE/KU-Jetronic nie ma żadnej spręzynki! Klapy spietrzającej sie nie reguluje, gdyz jest ona ustawiona fabrycznie i jest, jak juz wspomniałem, stabilizowana cisnieniem paliwa w regulatorze. Kolego, weź lepiej wrzuc fotę tego silnika i tego przepływomierza, bo chyba sie nie rozumiemy a i nie o tym układzie gadamy.



spiderekkk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: śr lip 16, 2008 23:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Zaraz, zaraz, panowie, ale jaka sprężynka?

Post autor: spiderekkk » ndz lut 17, 2013 17:12

ozzy1979 pisze:jeśli mówimy o wtrysku mechanicznym, to gdzie tam jest sprężynka?? Cały przepływomierz jest stabilizowany przeciwwagą i cisnieniem paliwa (stała wartość) działającym na tłoczek regulacyjny od góry. W układzie przepływomierza klapowego w K/KE/KU-Jetronic nie ma żadnej spręzynki! Klapy spietrzającej sie nie reguluje, gdyz jest ona ustawiona fabrycznie i jest, jak juz wspomniałem, stabilizowana cisnieniem paliwa w regulatorze. Kolego, weź lepiej wrzuc fotę tego silnika i tego przepływomierza, bo chyba sie nie rozumiemy a i nie o tym układzie gadamy.
NIe. mowa o Digifancie II elektroniczny wtrysk silnik PF/PB


--==:spider:==--
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości