Gorzej odpala po dłuższym postoju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
- Lokalizacja: Rakszawa
Gorzej odpala po dłuższym postoju
Może to i błahy problem, ale jak auto zostawię na noc i rano odpalam to silnik odpala zawsze za trzecim obrotem. Nie ma znaczenia temperatura, może być -15, czy +20 zawsze za trzecim obrotem. Jak już odpali to potem odpala na dotyk. Każdy powie, że silnik zimny i tak ma być, ale kiedyś w mrozy -15 zrobiłem test.
Rano oczywiście odpalił za trzecim obrotem. Silnik popracował może 5 min i zgasiłem auto. Po 3h silnik zimny jak lód, bo było -15, a tu zdziwienie silnik odpalił na dotyk. Wniosek taki, że to nie zależy od temperatury silnika, tylko od czasu zgaszenia silnika do ponownego odpalenia.
Dlaczego rano musi zrobić kilka obrotów, a później wystarczy tylko jeden, skoro temperatura silnika nie ma znaczenia?
świece nowe NGK BUR6ET, kable nowe NGK, kopułka i palec też nowe BERU
na każdym paliwie jeździ idealnie.
Kolega ma cordobe 1.6 i u niego zawsze wystarczy jeden obrót i odpala. Mimo, że aku czasem ledwo co zakręci, a auto i tak odpali na dotyk.
Rano oczywiście odpalił za trzecim obrotem. Silnik popracował może 5 min i zgasiłem auto. Po 3h silnik zimny jak lód, bo było -15, a tu zdziwienie silnik odpalił na dotyk. Wniosek taki, że to nie zależy od temperatury silnika, tylko od czasu zgaszenia silnika do ponownego odpalenia.
Dlaczego rano musi zrobić kilka obrotów, a później wystarczy tylko jeden, skoro temperatura silnika nie ma znaczenia?
świece nowe NGK BUR6ET, kable nowe NGK, kopułka i palec też nowe BERU
na każdym paliwie jeździ idealnie.
Kolega ma cordobe 1.6 i u niego zawsze wystarczy jeden obrót i odpala. Mimo, że aku czasem ledwo co zakręci, a auto i tak odpali na dotyk.
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: czw sty 10, 2013 17:41
- Lokalizacja: PL
Gorzej odpala po dłuższym postoju
A spróbuj kilka razy przekręcić zapłonem aż zapalą się kontrolki- nie uruchamiaj silnika.
Dobij po prostu ciśnienie paliwa na monowtrysk po czym odpal.
Może cofa Ci się paliwo do baku po dłuższym postoju
Dobij po prostu ciśnienie paliwa na monowtrysk po czym odpal.
Może cofa Ci się paliwo do baku po dłuższym postoju
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
- Lokalizacja: Rakszawa
Gorzej odpala po dłuższym postoju
Już kiedyś próbowałem i bez różnicy. Nawet gasiłem na benzynie i też nic.
- JaskoDZA
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody
Gorzej odpala po dłuższym postoju
Sprawdź dla pewności przewody paliwowe i czy z tyłu obok kola pasowego wężyki przy koszu ssawnym nie są luźne:)
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=495084
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
- Lokalizacja: Rakszawa
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
- Lokalizacja: Rakszawa
- antekswirol
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 22:06
- Lokalizacja: JANTAR
- Kontakt:
Gorzej odpala po dłuższym postoju
mam podobnie ale to po kilkudniowym postoju i przy mrozie u mnie cewka zaśniedziała bo wilgoć się zebrała i troszke przymarzło kable i kopułka oraz palec nowe:D
Kupię WIĄZKĘ GRZANYCH FOTELI MK2 stary lub nowy typ:) Sprzedam lakier (1,5l)+LZ7L wszystkie dodatki + czarny podkład 1l cena do ugadania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
Gorzej odpala po dłuższym postoju
Dokładnie tak jak pisze antek. Jak sprawdziłeś/wymieniłeś wszystko - cewka jak poleży to się zawilgotni i gorzej pali, pojeździsz schnie i jest oki. Zawsze możesz też vagcoma podpiąć i poczytac. No i jeszcze jedno - uszczelniacze zaworowe - nie pali Ci oleju po takim dłuższym postoju - byłoby to dobre wytłumaczenie - olej ścieka przez uszczelniacze, najpierw musisz go wypchnąć z cylindra - 2-3 obroty, a potem jak zgasisz to nie zdąży naciec.
- antekswirol
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 22:06
- Lokalizacja: JANTAR
- Kontakt:
Gorzej odpala po dłuższym postoju
albo czy nie kopci na niebiesko przy odpalaniu
Kupię WIĄZKĘ GRZANYCH FOTELI MK2 stary lub nowy typ:) Sprzedam lakier (1,5l)+LZ7L wszystkie dodatki + czarny podkład 1l cena do ugadania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
- Lokalizacja: Rakszawa
Gorzej odpala po dłuższym postoju
No z tym olejem to może być to(leje valvoline max life 10w40). Od wymiany do wymiany ostatnio 11tyś. z pełnej skali zostało 1/2, no ale to chyba nie jest jakiś wielki ubytek i to jest pierwszy raz, wcześniej nic nie ubywało. Za jakiś czas będę wymieniał szklanki(słychać stukanie), to przy okazji polecą też i uszczelniacze. Ta 1/2 skali to ile oleju? 200-300ml, więc taka ilość nie powinna nic zmieniać?
Tak ogólnie to auto ma przejechane na liczniku no i książce serwisowej 140tyś. do 115 jeździło tylko na benzynie, jak zakładałem gaz. Auto z Belgii i 97r. i wygląda tak http://imgur.com/a/RgTFZ#13
Ostatnio przy okazji rozrządu zmieniałem pompę wody. Okazało się, że była oryginalna i w świetnym stanie, więc może więcej jak 200 nie ma
Kompresja +-13 barów na każdym cylindrze.
Ciśnienie oleju na postoju 2.2 bara, przy 2500 6 barów.
Tak ogólnie to auto ma przejechane na liczniku no i książce serwisowej 140tyś. do 115 jeździło tylko na benzynie, jak zakładałem gaz. Auto z Belgii i 97r. i wygląda tak http://imgur.com/a/RgTFZ#13
Ostatnio przy okazji rozrządu zmieniałem pompę wody. Okazało się, że była oryginalna i w świetnym stanie, więc może więcej jak 200 nie ma
Kompresja +-13 barów na każdym cylindrze.
Ciśnienie oleju na postoju 2.2 bara, przy 2500 6 barów.
- antekswirol
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 22:06
- Lokalizacja: JANTAR
- Kontakt:
Gorzej odpala po dłuższym postoju
w 1.8 wchodzi niecałe 5 l czyli 1/2 skali to będzie +/- 1 l tak mi się wydaje także to dość duży ubytek jak na 10 tyś
Kupię WIĄZKĘ GRZANYCH FOTELI MK2 stary lub nowy typ:) Sprzedam lakier (1,5l)+LZ7L wszystkie dodatki + czarny podkład 1l cena do ugadania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: czw sty 10, 2013 17:41
- Lokalizacja: PL
Gorzej odpala po dłuższym postoju
Od min. do max. jest dokładnie jeden litr W praktycznie każdym silniku
- antekswirol
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 22:06
- Lokalizacja: JANTAR
- Kontakt:
Gorzej odpala po dłuższym postoju
czyli ok 0,5 l wciągnęło to i tak dużo:D
Kupię WIĄZKĘ GRZANYCH FOTELI MK2 stary lub nowy typ:) Sprzedam lakier (1,5l)+LZ7L wszystkie dodatki + czarny podkład 1l cena do ugadania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
- Lokalizacja: Rakszawa
Gorzej odpala po dłuższym postoju
Wcześniej wlewaliśmy cale 4L i na bagnecie było lekko ponad maks(może przez to puściły uszczelniacze). Teraz do 1/2 bagnetu i w bańce zostało lekko ponad 300ml(bo chciałem wlać 200ml dodatku lqui moly). To teraz nie wiem. Aktualnie mam przejechane 4tyś. od wymiany i ubyło jakiś 1mm na bagnecie.
Jak by się ktoś pytał, to od razu pisze. Jakie różnice zauważyłem z tym dodatkiem. Wcześniej auto spalało 9-9.3L lpg, teraz 8.7-9.
Teraz minusy, dodatek zawiera siarczek molibdenu zmniejszający tarcie. No i co się z tym wiąże auto wyraźnie wolniej się nagrzewa.
Przykładowo, przy - 10 wcześniej wystarczyło 2km i wskakiwał gaz. Teraz jest to ok 2.5km
Jak by się ktoś pytał, to od razu pisze. Jakie różnice zauważyłem z tym dodatkiem. Wcześniej auto spalało 9-9.3L lpg, teraz 8.7-9.
Teraz minusy, dodatek zawiera siarczek molibdenu zmniejszający tarcie. No i co się z tym wiąże auto wyraźnie wolniej się nagrzewa.
Przykładowo, przy - 10 wcześniej wystarczyło 2km i wskakiwał gaz. Teraz jest to ok 2.5km
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości