Po wymianie pompy problem...

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

molic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt lis 12, 2010 00:26

Po wymianie pompy problem...

Post autor: molic » wt gru 18, 2012 22:34

Spalila mi sie pompa paliwa, palila bezpiecznik, wymienilem pompe na inna uzywana ze szrotu i mam klopot - otoz auto po 2 dniach kiedy odpalilem na benzynie i zapomnialem przelaczyc na gaz po ujechaniu doslownie 200 m kiedy wyjezdzalem ze skrzyzowania szarpnelo jak przy przelaczeniu na gaz, jednak auto jechalo dalej na benzynie dalo mi to do myslenia ze jest cos nie tak, zostawilem benzyne i pojechalem dalej na zasilaniu benzynowym. Pozniej toczac sie na jedynce w korku auto nagle mimo dodawania gazu zaczelo zwalniac i zgaslo. Po chwili odpalilem i pojechalem dalej. Pozniej zauwazylem ze przy gwaltownym przyspieszaniu i przelaczeniu na 2 bieg auto tak samo zwolnilo i zgaslo. Jaka moze byc przyczyna tego typu dolegliwosci, podejrzewac ze ta uzywana pompa jest cos nie tak, czy moze inna przyczyna typu zapchany filtr paliwa akurat daje ten objaw?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Po wymianie pompy problem...

Post autor: norek111 » śr gru 19, 2012 00:00

sprawdź ciśnienie i wydajność pompy


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Po wymianie pompy problem...

Post autor: Paweł Marek » śr gru 19, 2012 00:01

może być filtr, może być kiepska używana pompa i dużo innych możliwości z elektryką. Jesli jesteś w stanie sprawdzić czy pompa dostaje napięcie i posłuchać czy działa kiedy auto przestaje jechać to czegoś się dowiesz. Kup może najtańszy zamiennik za 6 dych , albo od razu dwa, przy braku pecha ze 2-3 lata pochodzi.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

molic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt lis 12, 2010 00:26

Re: Po wymianie pompy problem...

Post autor: molic » śr gru 19, 2012 00:49

Daje mi do myslenia jedna rzecz czy przypadkiem pompa ktora byla wczesniej nie miala przypadkiem cisnienia 3 bar i po wymianie na pompe jaka powinna byc czyli 1,2 bara moze nie potrafi przepchnac benzyny przez syf w filtrze? Ale z drugiej strony dlaczego jak go przydlawi to gasnie calkiem a po odpuszczeniu gazu (mniejszym zapotrzebowaniu na bene) nie zacznie pracowac, tylko dopiero po ponownym zapaleniu. Czy jest opcja zawieszenia pompy? Tylko znowu czemu miala by sie akurat w tym momencie zawieszac jak dostaje caly czas to samo napiecie i tak samo tloczy w kazdym momencie?

Elektryke chyba mozna wykluczyc jezeli na gazie chodzi dobrze??

A pomiar cisnienia cos da jesli sie pompa zawiesza? pytanie czy w ogole moze sie zawieszac

Sprobuje skolowac stetoskop i posluchac pompy:p



Awatar użytkownika
centek1991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: pn lis 01, 2010 18:46
Lokalizacja: Gorzeń CNA

Re: Po wymianie pompy problem...

Post autor: centek1991 » ndz gru 23, 2012 01:38

molic pisze:\A pomiar cisnienia cos da jesli sie pompa zawiesza? pytanie czy w ogole moze sie zawieszac
Oczywiscie, ze pompa moze sie zawieszac, dzis miałem taki przypadek na warsztacie. auto słabło i wariowało podczas jazdy na benzynie, az pewnego dnia nie odpaliło, po sprawdzeniu zasilania pompy które okazało sie ok wymontowałem pompe i i nie działała, po urerzeniu pompy np. srubokretem zaczynała działac az do jej wyłaczenia, zeby sie uruchomiła ponownie trzeba było znody w nią uderzyc.


Jest : Golf III GTI 2.0 8v
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
Obrazek
ZAPRASZAMY :)

Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Po wymianie pompy problem...

Post autor: norek111 » ndz gru 23, 2012 12:19

centek1991 pisze:zeby sie uruchomiła ponownie trzeba było znody w nią uderzyc.
mój patent to kołek i w zbiornik


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
centek1991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: pn lis 01, 2010 18:46
Lokalizacja: Gorzeń CNA

Re: Po wymianie pompy problem...

Post autor: centek1991 » ndz gru 23, 2012 13:16

norek111 pisze:mój patent to kołek i w zbiornik
:pub: kazdy patent jest dobry :D


Jest : Golf III GTI 2.0 8v
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
Obrazek
ZAPRASZAMY :)

Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów

molic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt lis 12, 2010 00:26

Po wymianie pompy problem...

Post autor: molic » pt gru 28, 2012 01:21

Narazie wymieniłem filtr paliwa (ktory wydawal sie nie byc specjalnie zabrudzony, przy okazji mialem przewody sentech nowki tez wymienilem (stare pzrewody byly jeszcze beru i kazdy mial rezystancje ponad 6kohm a na izolacji pisalo 1kohm a te nowe sentecha okolo 2,7 kohm), wyczyscilem kopulke. Narazie problem sie nie powtorzyl:p Co jest przyczyną badz bylo przyczyna nie mam pojecia...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości