Witam, mam pewien problem.
Silnik 1.8T AUM 150KM rocznik 2001.
Zamontowałem dzisiaj blow off ProPerfekt Typ II. W momencie puszczenia nogi z gazu ciśnienie zamiast uchodzić blow off'em cofa się z powrotem do filtra powietrza. Zauważyłem, że podciśnienie w ogóle nie otwiera bov'a (na oryginalnym Bosch'owskim było identycznie).
Starałem się trochę ogarnąć temat, wyczytałem że n249 jest odpowiedzialny za sterowanie dv jednak żadnej konkretnej porady na temat mojego problemu nie znalazłem.
Co może być przyczyną? Jakiś zawór zwrotny, część mechaniczna, a może n249? Węże podciśnieniowe sprawdziłem, nie wydaje mi się aby była w nich jakaś usterka.
Proszę o pomoc, pozdrawiam.
1.8T Problem z podciśnieniem/doładowaniem, nie otwiera bov'a
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Marcin_MK2_8v
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:46
- Lokalizacja: Stary Sącz
- Kontakt:
1.8T Problem z podciśnieniem/doładowaniem, nie otwiera bov'a
albo zaworek padnięty albo gdzieś przerwa w kabelkach, diagnostyka i testowanie elementów powinno wyjaśnić sprawe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości